Γίναμε 3 χρονών!!!

IMG-20140620-WA0002

Σήμερα το αγαπητό wordpress μ’ ενημέρωσε πως το «Της Φανής της φάνηκε ωραίο!» έγινε 3 χρονών! Να το χαίρομαι και να το χαίρεστε κι εσείς! ‘Εναν-έναν ξεχωριστά κι έπειτα όλους μαζί θέλω να σας ευχαριστήσω για τη στήριξη, τη συμπάθεια και τον χρόνο που αφιερώνετε για να κάνετε κάθε τόσο μια στάση κι από εδώ. Σας ευχαριστώ που με διαβάζετε, με σχολιάζετε, ευχαριστώ τόσο πολύ γι’ αυτή την επικοινωνία που έχουμε! Εύχομαι με τη σειρά μου τα καλύτερα και για τα δικά σας ιστολόγια αλλά και για ο,τιδήποτε άλλο αγαπάτε ν’ ασχολείστε!

Απ’ την πολλή μου τη χαρά μόλις μου ήρθε ιδέα! H φίλη μου η Αλεξία είναι σχεδιάστρια κοσμημάτων και αξεσουάρ και ιδιαίτερα επιτυχημένη σε αυτό που κάνει (διαβάστε μια συνέντευξη που έδωσε πρόσφατα εδώ).  Θα της ζητήσω λοιπόν να μου φτιάξει ένα πολύ ξεχωριστό κομμάτι το οποίο θα το κληρώσω με πολύ αγάπη για να το κερδίσει ένας απ’ όλους και όλες εσάς! Ανάλογα με το αν θα το κερδίσει άντρας ή γυναίκα θα προσαρμοστεί το σχέδιο του αξεσουάρ!

Το μόνο που έχετε να κάνετε είναι να πατήσετε like στη σελίδα της Αλεξίας στο facebook και να μου αφήσετε εδώ σχόλιο με το αγαπημένο σας χρώμα έτσι ώστε να ξέρω τι χρώμα θα έχει το αξεσουάρ αμέσως μετά την κλήρωση (η οποία λέω να γίνει στις 10 του Σεπτέμβρη!).

Προς το παρόν σας φιλώ όλους! Την τρελή μου αγάπη έχετε! Καλό Σαββατοκύριακο! 🙂

8 σκέψεις σχετικά με το “Γίναμε 3 χρονών!!!

Σχολιάστε