Απάντηση στο 10 + 1 Random Facts About Me

Βρήκα ενδιαφέρουσα την πρόταση-προτροπή της blogger «Over the place» να δώσουμε μια λίστα με ορισμένα χαρακτηριστικά/πληροφορίες για τον εαυτό μας προκειμένου ν’ αρχίσουμε όλοι οι bloggers που αλληλο-ακολουθούμαστε (καταλάβατε εσείς) να γνωριζόμαστε καλύτερα κι ακόμη καλύτερα όσο περνάει ο καιρός!

photo by sarah.theworkexperiment.com
photo by sarah.theworkexperiment.com

Ιδού η δικιά μου λίστα με τα  «10 + 1 Random Facts About Me»:

  1. Γεννήθηκα και μεγάλωσα στη Θεσσαλονίκη. Οι συγκυρίες και οι καταστάσεις της ζωής με ώθησαν να πάρω την απόφαση να φύγω στο εξωτερικό, ενώ πραγματικά ποτέ δε σκεφτόμουν τον εαυτό μου μακροχρόνια εκτός Ελλάδος. Αν η ζωή είναι καλή μαζί μου θα βρεθεί ο τρόπος και την κατάλληλη στιγμή θα επιστρέψω στον τόπο που νοσταλγώ.
  2. Ζω στην Ολλανδία, μια χώρα που αγαπώ για κάποιους λόγους και δεν αντέχω για κάποιους άλλους. Αν είχα την οικονομική άνεση και τον χρόνο να επισκέπτομαι την Ελλάδα όποτε μου καπνίσει τότε θα είχα μετακομίσει εδώ και πολύ καιρό εκτός Ευρώπης!
  3. Κεφάλαιο «Φαγητό»: Πολύ μεγάλο κεφάλαιο πραγματικά! Για ‘μένα η ηδονή της γεύσης είναι η ύψιστη, όσο κι αν άλλοι έχουν προσπαθήσει να με πείσουν για τη σημαντικότητα εντελώς δευτερεουσών αναγκών/ηδονών (ο νοών νοείτω!). Δηλώνω «σχεδόν παμφάγο»: ακόμη και μετά από τόσα χρόνια που τα δοκιμάζω δε μπορώ να φάω με τίποτα εντόσθια ζώων και ρεβύθια!
  4.  Έχω έναν αδερφό, κατά ένα χρόνο μικρότερο, τον οποίο λατρεύω. Αν είναι να πάθει εκείνος κάτι, καλύτερα να το πάθω εγώ.
  5. Έχω δυο τατουάζ στο σώμα μου και θέλω να κάνω κι άλλα.
  6. Από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου διάβαζα βιβλία. Κι όμως πάντα είχα μια βιβλιοθήκη στην οποία τα περισσότερα βιβλία τα είχα αδιάβαστα και τα λιγότερα τα είχα διαβασμένα. Ο λόγος; Πάντα ξόδευα κι εξακολουθώ να ξοδεύω κάμποσα λεφτά για βιβλία, μα μοιραία ο ρυθμός διαβάσματος μου δε μπορεί να συμβαδίσει τον ρυθμό που αγοράζω βιβλία. Τέλος, πρέπει να παραδεχθώ πως με γεμίζει ευχαρίστηση η σκέψη πως κάμποσα βιβλία με περιμένουν στο βιβλιοθήκη μου να τα κάνω δικά μου! Γι’ αυτό φαντάζομαι δε θα σταματήσω ποτέ ν’ αγοράζω κι ας μην προλαβαίνω να κρατάω μια ισορροπία με το διάβασμα.
  7. Όσο θυμάμαι τον εαυτό μου στο δημοτικό σχολείο έλεγα «θα γίνω συγγραφέας» κι είχα φτάσει να πείσω πρώτα την καλή μου δασκάλα την κυρία Μαίρη κι έπειτα κι όλους τους συμμαθητές μου πως αυτό μια μέρα θα γίνει πραγματικότητα! Σήμερα παρ’ όλο που γράφω σχεδόν συνέχεια δεν έχω καταφέρει να ολοκληρώσω το πρώτο μου βιβλίο. Για να μην πεθάνω με τις τύψεις πως πούλησα τ’ όνειρα μου και δεν έκανα όσα ήθελα (μεγάλη βέβαια κουβέντα αυτή), θα προσπαθήσω μες σ’ επόμενο εύλογο διάστημα να κάνω την μικρή Φανή του τότε περήφανη ολοκληρώνοντας κάτι που γράφω εδώ και καιρό.
  8. Μπορώ ν’ ακούσω σχεδόν τα πάντα από μουσική. Όχι, όχι, να εξηγηθούμε! Δεν το λέω σαν μερικούς και μερικές που τους ρωτάς «Τι μουσική ακούς;» και σου λένε «Απ’ όλα». Εγώ μιλάω σοβαρά και εντελώς κυριολεκτικά όταν λέω πως διαθέτω μεγάλη μουσική γκάμα. Θυμάμαι ακόμα ένα πρωινό στο σπίτι μου, παρέα με μια φίλη μου, όπου άκουγα Μακρόπουλο (το περιμένατε αυτό άραγε;!;) και κάποια στιγμή ένιωσα την ανάγκη ν’ αλλάξω μουσική και τι cd έβαλα να παίξει; Μα φυσικά Ευανθία Ρεμπούτσικα! Έπειτα, από μία ώρα ακρόασης ορχηστρικής μουσικής έβαλα λίγο Σταμάτη Κραουνάκη να νταλκαδιαστώ. Η φίλη μου απλά δεν πίστευε όσα άκουγε το τελευταίο δίωρο! Μόλις λοιπόν καταλάβατε τι σημαίνει «Ακούω απ’ όλα». Κάντε το και τα λέμε!😉
  9. Έχω κόλλημα με τα ταξίδια (δε φαίνεται και καθόλου απ’ τα άρθρα που ανεβάζω στο blog!). Είμαι ευγνώμων γιατί τα έχω κάνει ήδη τα δρομολόγια μου, μα ακόμα έχω να καλύψω απωθημένα. Από Λατινική Αμερική έχω κολλήσει να πάω στην Αργεντινή κι από Ασία θέλω να πάω στο δημοφιλές τρίπτυχο Κίνα, Ινδία, Ιαπωνία. Ναι, ξέρω: σιγά-σιγά. Μα καλό είναι να ξέρουμε ποιοι είναι οι επόμενοι ταξιδιωτικοί μας στόχοι.
  10. Εδώ και πόσα χρόνια θέλω να υιοθετήσω έναν τετράποδο φίλο. Θα ‘θελα πολύ έναν σκύλο γιατί με τις γάτες λόγω ενός αρνητικού παιδικού βιώματος δεν τα βρίσκω ακόμα πολύ. Η ζωή μου βέβαια είναι έτσι δομημένη που λυπάμαι τον καημένο τον σκύλο που θα μπει μες το σπίτι. Γι’ αυτό και συνεχώς αναβάλλω την υιοθεσία. Μακάρι στο μέλλον να κάτσει!
  11. Αν θα μπορούσα να είχα μια μαγική δύναμη, θα ήθελα να πετάω. Η αίσθηση του αέρα στο πρόσωπό μου (την έχω νιώσει πάνω σε μηχανή) με κάνει να νιώθω ελεύθερη, ευάλωτη μα και δυνατή ταυτόχρονα οπότε το πέταγμα φαντάζει σκέτη απόλαυση στο μυαλό μου!

 

Εσείς είστε έτοιμοι να μοιραστείτε προσωπικές λεπτομέρειες της ζωής σας; Περιμένω με χαρά κι αγωνία να διαβάσω τις απαντήσεις σας!

21 thoughts on “Απάντηση στο 10 + 1 Random Facts About Me

  1. Θα έφευγες μόνιμα εκτός Ευρώπης ε? πωπω σε θαυμάζω! Που θα ήθελές να μείνεις? Τι τατουάζ έχεις κάνει? (αν θες απαντάς βέβαια) Και το βασικότερο απ’όλα, πως ήταν η μεγάλη απόφαση να φύγεις για Ολλανδία? Εγώ θα την έβρισκα τρομακτική, αλλά και εκπληκτική ταυτόχρονα… Χαίρομαι που έγραψες το post🙂

    1. Με χαρά να σου απαντήσω🙂

      – Το «εκτός Ευρώπης» είναι μια φράση που εμπεριέχει πολύ χάος κι απροσδιόριστο στοιχείο μέσα της καθώς αν βγάλουμε την Ευρώπη μιλάμε για ακόμα 4 ηπείρους! Θα μπορούσα άνετα αν υπήρχαν οι σωστές προϋποθέσεις να μείνω στο Τορόντο. Επίσης, δεν έχω πάει ποτέ αλλά απ’ όσα έχω διαβάσει κι έχω ψάξει πιστεύω και σε ορισμένες περιοχές της Αυστραλίας θα μπορούσα να μείνω για μερικά χρόνια.

      – Έχω δυο τατουάζ, ένα στην πλάτη μου, στ’ αριστερά εκεί που πάνω-κάτω υπολογίζω πως βρίσκεται η καρδιά μου το οποίο εκφράζει την εμπιστοσύνη κι έναν ήλιο – καθρέφτη στο εσωτερικό του δεξιού μου χεριού, λίγο πιο κάτω απ’ τον καρπό που αφορά την γενναιοδωρία και την προσφορά. Στα λέω εντελώς συνοπτικά γιατί τα δικά μου τατουάζ πάντα αναλύονται σε λεπτά της ώρας😛

      – Η απόφαση να φύγω στην Ολλανδία ήταν δύσκολη μεν αλλά όχι τόσο-όσο νομίζεις καθώς η άγνοια κινδύνου είναι ύψιστο δώρο μερικές φορές, ειδικά αν πρέπει να πάρεις «αποφάσεις ζωής». Ιδανικά δε θα ‘φευγα απ’ την Ελλάδα αλλά τότε δε μπορούσα να μείνω για διαφόρους λόγους. Έφυγα για μεταπτυχιακό και θα προσπαθούσα να μείνω έπειτα, ενώ ένιωθα μια βαθιά ανάγκη και για ένα νέο ξεκίνημα σε όλα τα επίπεδα. Τελικά το αγαπητό σύμπαν συντέλεσε και δεν πήγαν άσχημα τα πράγματα, απλά στην πορεία έμαθα πολλά για την μετανάστευση που ούτε καν φανταζόμουν μέχρι να φύγω.

      1. Λογικό, άλλο να το σκέφτεσαι και άλλο να το ζεις, το καταλαβαίνω… Έφυγες για καλό λόγο πάντως, αυτό μετράει!🙂 Θα ήθελα πολύ να διαβάσω κάτι δικό σου πάνω σε αυτό, κάποιο post για όλα όσα πέρασαν από το μυαλό σου με την «μετανάστευση»…
        Καναδά ε? Πρέπει να είναι απίστευτα οργανωμένη πόλη και το βιωτικό επίπεδο πολύ υψηλό. Τέλεια τα τατουάζ!!

      2. Ναι, το Τορόντο ήταν μια πολύ οργανωμένη, αρκετά ασφαλής πόλη κι επειδή το βιωτικό επίπεδο εκεί ήταν πολύ υψηλό (σε σχέση με την υπόλοιπη χώρα) έβλεπες κι ακραίας μορφής φτώχεια (κάτι που οι περισσότεροι δε διανοούνται όταν μιλούν για τον Καναδά, κι όμως υπάρχει).

        Όσον αφορά τα άρθρα για τη μετανάστευση, από τον Αύγουστο του 2012 έως και το καλοκαίρι του 2013 έγραφα κυρίως άρθρα γι’ αυτό το ζήτημα στο blog (δες το αρχείο). Στην πορεία το έκανα και λίγο πιο καλλιτεχνικό😉
        Στα γρήγορα σου προτείνω να διαβάσεις αυτά για να καταλάβεις πως ήταν τον πρώτο καιρό για ‘μένα εδώ και τι σκέψεις έκανα:

        Πολιτισμικό σοκ αλά ολλανδικά
        https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/2012/08/29/%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%B9%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%B9%CE%BA%CF%8C-%CF%83%CE%BF%CE%BA-%CE%B1%CE%BB%CE%AC-%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%B9%CE%BA%CE%AC/

        Ένας μήνας στην Ολλανδία (πρώτος απολογισμός)
        https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/2012/09/28/%CE%AD%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CE%BC%CE%AE%CE%BD%CE%B1%CF%82-%CF%83%CF%84%CE%B7%CE%BD-%CE%BF%CE%BB%CE%BB%CE%B1%CE%BD%CE%B4%CE%AF%CE%B1-%CF%80%CF%81%CF%8E%CF%84%CE%BF%CF%82-%CE%B1%CF%80%CE%BF%CE%BB%CE%BF/

        Αποχαιρετισμοί, μια μεγάλη ιστορία!
        https://tisfanistisfanikeoraio.wordpress.com/2012/10/10/%CE%B1%CF%80%CE%BF%CF%87%CE%B1%CE%B9%CF%81%CE%B5%CF%84%CE%B9%CF%83%CE%BC%CE%BF%CE%AF-%CE%BC%CE%B9%CE%B1-%CE%BC%CE%B5%CE%B3%CE%AC%CE%BB%CE%B7-%CE%B9%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%81%CE%AF%CE%B1/

      3. Ωωω δεν το ήξερα ότι είχες τέτοιο αρχείο γιατί σε ανακάλυψα πριν λίγους μήνες μονάχα. Πολύ ενδιαφέρον, σαν ημερολόγιο «μετανάστευσης» για όλους τους νέους που αποφάσισαν να φύγουν… Θα τα κοιτάξω όλα! Ευχαριστώ πολύ🙂

      4. Έτσι το είχα σκεφτεί κι εγώ. Να γράψω άρθρα και μέσα απ’ τα βιώματα μου να βοηθήσω όπως μπορώ και να δώσω ιδέες σε όποιον θέλει να τη ζήσει την εμπειρία της μετανάστευσης ώστε να ξέρει τι μπορεί ενδεχομένως να περιμένει. Ελπίζω έστω και λίγο να τα κατάφερα. Με χαρά θα διαβάσω τα σχόλια και τις εντυπώσεις σου στο μέλλον🙂

  2. Παράθεμα: 10 + 1 Random Facts About Me | Over the Place

  3. Αχ αυτό το κεφάλαιο φαγητό πόσο συμφωνώ μαζί σου.. Έχω πέντε σκυλιά αν σε ενδιαφέρει (κάποτε είχαμε φτάσει οικογενειακώς τα 17 αλλά ευτυχώς τους βρήκαμε σπίτι.) Ξαφνιάστηκα ομολογώ όταν έφυγες από τον Καναδά και μας εκμυστηρεύτηκες ότι μένεις Ολλανδία. Χαίρομαι διότι όλοι εσείς που ζείτε στο εξωτερικό υπήρξαν σίγουρα στιγμές που ήσασταν πιο τολμηροί από εμάς εδώ. Θεσσαλονίκη, μια πόλη μαγική, η ομορφότερη της Ελλάδος κι ας είμαι από την Κρήτη. Αυτό που χαίρομαι επίσης είναι ότι οκ, πολλοί αγαπάμε τα ταξίδια, αλλά όταν θυσιάζεις άλλα πράγματα για να μπορέσεις να ταξιδέψεις, σημαίνει πως διεκδικείς στο βαθμό του δυνατού να βιώσεις συγκινήσεις και έντονες στιγμές έτσι ακριβώς όπως εσύ θες.

    Ηταν πολύ ωραία αυτή η μίνι αυτοσυνέντευξη, βοηθάει στην οικειότητα.

    1. Κουφετάριε όταν θα μπορώ να προσέχω σκύλο χωρίς να έχω πολλές ενοχές ότι λείπω ώρες, ότι δεν τον φροντίζω όσο πρέπει κλπ. κλπ. τότε σίγουρα θα απευθυνθώ σ’ εσένα!😉

      Όσον αφορά τη Θεσσαλονίκη, ναι είναι τρέλα, αλλά πριν 15 μέρες ήμουν Χανιά-Ρέθυμνο (ετοιμάζω άρθρο γι’ αυτό) και την Κρήτη δε τη λες κι αδιάφορη😉

      Για το τελικό συμπέρασμα σου με τα ταξίδια δε μπορώ παρά να ταυτιστώ με την τοποθέτηση σου. Κάπως έτσι το βιώνω κι εγώ όλα αυτά τα χρόνια.

      1. Ελπίζω να είχατε φίλους κλπ στην Κρήτη, διότι μιας και μένω εδώ θα νιώσω άσχημα αν υπήρξε κάτι στο οποίο θα μπορούσα να βοηθήσω και δεν το έκανα! Περιμένω τη γνώμη σου και τις απόψεις σου!

      2. Αχ αυτή η Κρητική φιλοξενία,αχ! Σ’ ευχαριστώ και μόνο που το είπες! Την Κρήτη την είχα πάντα για road-trip στο μυαλό μου μιας κα είναι τεράστιο νησί (βασικά δεν νομίζω πως θεωρείται ακριβώς νησί, αλλά ένα μικρό «κράτος») αλλά έχω φίλη και κουμπάρα Χανιώτισσα και είπαμε φέτος να την τολμήσουμε την κατάβαση και ότι προλάβουμε. Επτά μέρες καθίσαμε, είδαμε κάμποσα αλλά σίγουρα θα ξανά κατέβουμε γιατί δεν είδαμε ούτε τα μισά των μισών!

      3. Χαίρομαι που το ευχαριστηθήκατε! Συμπτωματικά την ανατολική Κρήτη την παίζω στα δάχτυλα (για τα Χανιά δηλώνω πλήρη άγνοια) οπότε κράτα το αυτό στο μυαλό σου!

        Με το καλό να ξαναρθείτε!

      4. Θα είμαστε σ’ επικοινωνία😉 Σίγουρα την επόμενη φορά θα δοθεί περισσότερη βαρύτητα σε Ηράκλειο, Άγιο Νικόλαο οπότε μάλλον θα σε χρειαστώ!

  4. Φανή, η πρώτη μου γνωριμία με το blog σου γίνεται με ανάρτηση που λέει αρκετά για σένα, οπότε το χάρηκα ιδιαίτερα.🙂 Στο 6 και στο 8 νιώθω μια ταύτιση!! Αν και ποτέ δεν βάζω links του blog μου κάτω από αναρτήσεις, για πρώτη φορά στα χρονικά νομίζω, θα κάνω μια εξαίρεση, επειδή πιστεύω ότι θα σε εκφράσει σε μεγάλο βαθμό. Μιλάει για τα βιβλία κι είναι αρκετά παλιότερη. http://wp.me/p1zdJi-2Eb
    Σε ευχαριστώ πολύ για το σχόλιο στο blog μου.🙂

  5. Νιώθω σαν να πέταξες το παλτό σου μπροστά μας και να έμεινες λίγο πιο «γυμνή», καταλαβαίνεις πως το θέτω… Είναι τρομερό γιατί τόσο καιρό από τα κείμενα σου, ο εγκέφαλος του αναγνώστη χτίζει την εικόνα της ζωής σου, και το γεγονός ότι επιβεβαιώνεται από στοιχεία που εσύ δίνεις, απλά μαγικό. Το blog σου έχει κάτι το ιδιαίτερο που το κάνει τόσο προσωπικό. Είσαι εσύ, ξεκάθαρα εσύ, όχι ο ιδανικός εαυτός σου, όχι ο τολμηρός, μόνο συγγραφικός εαυτός. Γι΄αυτό και το συγκαταλέγω στα πολύ αγαπημένα μου…

    1. Κοκκίνισα με τα υπέροχα, κολακευτικά σου λόγια! Όσον αφορά τις «μαντεψιές» για την εικόνα της ζωής μου, δεν ξέρω άλλοι αναγνώστες τι υπέθεσαν μα αν εσύ έχεις πέσει μέσα, τότε μάλλον είσαι καλός «ψυχολόγος», οπότε ένα μεγάλο μπράβο σ’ εσένα!😉

Σχολιάστε

