Ημέρα ανανέωσης και μια δωρεά μαλλιών!

Προχθές το πρωί επισκέφτηκα τον λατρεμένο μου κομμωτή (τον ίδιο που με χτένισε και στον γάμο μου) για να προχωρήσω σε μία ριζική αλλαγή look. Τον είχα ενημερώσει καιρό πριν πως τα πολύ μακριά μαλλιά μου ήθελαν κόψιμο και γενικότερο φρεσκάρισμα, ενώ του είχα εκφράσει τη θέληση μου να προχωρήσω σε δραστικό κόντεμα της κόμης μου, εάν κι εφόσον μπορούσα να δωρίσω τα κομμένα μαλλιά σε συλλόγους που φροντίζουν για την κατασκευή περουκών και τη δωρεά αυτών σε καρκινοπαθείς. Ο κομμωτής μου πρότεινε τον Σύλλογο Άλμα Ζωής
με τον οποίο συνεργάζεται στενά κι εγώ δεν είχα κανένα λόγο να διαφωνήσω. Το ραντεβού ορίστηκε κι εγώ πέρασα την πόρτα του κομμωτηρίου αποφασισμένη.

Ο κομμωτής μου – προφανώς για να είναι απολύτως σίγουρος – με ξανά-ρώτησε για το μήκος και για το αν προχωράμε κανονικά. Μου έδωσε να χτενίσω τα μαλλιά μου και μου τα έδεσε μ’ ένα λαστιχάκι. Υπολόγισε την κοτσίδα μου να φτάνει τουλάχιστον τα 20 εκατοστά και με ρώτησε: «Είναι εντάξει;». Χαμογέλασα και του είπα: «Κόψε». Και η κοτσίδα κόπηκε. Βαριά, πλούσια, ευχήθηκα να πάει σε καλή μεριά και να χρησιμοποιηθεί με τον καλύτερο τρόπο.

Συνέχεια είχε το γενικότερο φρεσκάριμα του μαλλιού. Μετά από περίπου 5 χρόνια που είχα αφήσει τα μαλλιά μου στο φυσικό τους χρώμα, αποφάσισα να τα βάψω και ν’ ανανεωθώ. Με στόχο να τα φτάσω κάποια στιγμή σ’ ένα φωτεινό μωβ (ναι, μωβ, το εννοώ!), προχώρησα σ’ ένα έντονο κόκκινο-δαμασκηνί. Ήθελα ν’ αποφύγω το ντεκαπάζ, οπότε διάλεξα τη σταδιακή αλλαγή από την απότομη και δραστική η οποία θα ταλαιπωρούσε σημαντικά τα μαλλιά μου. Τέλος, φιλάραμε τα μαλλιά στο νέο μήκος τους και το αποτέλεσμα κρίθηκε ως εξεχόντως ικανοποιητικό απ’ όλους όσους με αντίκρυσαν τις επόμενες ώρες. Τελικά αυτή την αλλαγή τη χρειαζόμουν!

Σας προτρέπω ολόψυχα να επιχειρήσετε να δωρίσετε τα μαλλιά σας (αν ειδικά έχετε παραμείνει στο φυσικό σας χρώμα) προκειμένου να νιώσετε θετικά τόσο για την προσφορά σας όσο και για την γενικότερη ανανέωση σας – για την οποία σίγουρα θα μιλάνε όλοι!

8 σκέψεις σχετικά με το “Ημέρα ανανέωσης και μια δωρεά μαλλιών!

  1. Μπράβο σου Φανή μου!
    Και ξέρεις τα μαλλιά ξαναμεγαλώνουν και αλλάζουν και χρώμα κατά βούληση και μακάρι να σε μιμηθούν οι χιλιάδες γυναίκες που κυκλοφορούν με μαλλιά κάτω από τη μέση… μόδα είναι και θα περάσει αλλά ας ευχηθούμε να γίνει και μόδα αυτή η πλούσια προσφορά! 😉

    ΑΦιλάκι και καλό φθινόπωρο και επισήμως από σήμερα! 🙂

    1. Καλώς ή κακώς ποτέ δεν είχα το σύνδρομο του Σαμψών. Δεν πίστευα ποτέ ότι αν κόψω τα μαλλιά μου θα χάσω τη «δύναμη» μου ή την όποια γοητεία μου και γι’ αυτό γενικά στη ζωή μου έχω τολμήσει δραστικές ανανεωτικές επεμβάσεις στα μαλλιά μου. Ελπίζω πως κι άλλες τολμηρές γυναίκες εκεί έξω θα επιχειρήσουν τη δωρεά μαλλιών όταν νιώσουν πως είναι καιρός το κεφάλι τους να ελαφρύνει και να ξεκουραστεί από το μακρύ μαλλί που κουβαλάει.
      Αφιλάκια Στεφανία μου από την εντελώς φθινοπωρινή Ολλανδία! 🙂

Σχολιάστε

