800.000 επισκέψεις στο blog!

Αξιώθηκα τελικά να το ζήσω κι αυτό. Το blog μου έφτασε να ζήσει, να μακροημερεύσει και να συμπληρώσει τις 800.000 επισκέψεις! Τι ωραίο, στρογγυλό νουμεράκι είναι αυτό! Τη χαρά μου βέβαια τη φαντάζεστε, δε χρειάζεται να σας την περιγράψω!

Θέλω γι ακόμη μια φορά να σας ευχαριστήσω για την κοινή μας πορεία εδώ, για τη στήριξη σας, τα όμορφα κι ενδιαφέροντα σχόλια σας, την αγάπη σας προς τα εμένα κι ας μην ξέρετε ακόμα πάρα πολλά για ‘μένα!

Καλή πορεία στους φίλους και φίλες bloggers. Εδώ να είμαστε, να έχουμε την υγεία μας και να τα λέμε!

Σας φιλώ όλους πολύ,

Φανή

Υ.Γ. Τα λέμε πάλι με ανάλογο post μόλις αγγίξουμε το 1 εκατομμύριο επισκέψεις 😉

8 σκέψεις σχετικά με το “800.000 επισκέψεις στο blog!

  1. ΜελαμψόςΤοξότης

    Σκεφτόμουν και εγώ να σου ευχηθώ σύντομα να φτάσεις το 1.000.000 αλλά είναι σαν να εύχομαι στον Μητσοτάκη να τα εκατοστήσει χαχαχαχαχα. Μάλλον κατάρα το βλέπω αντί για ευχή μιας και θα τα πιάσεις πολύ εύκολα. Σύντομα λοιπόν στα 10.000.000!!!!!

    1. Ευχαριστώ πολύ για την ωραία ευχή! Με αναγνώστες σαν εσένα, μπορώ να ελπίζω σε πολλές καλές στιγμές! 😉

      Υ.Γ. Η αναφορά στον Μητσοτάκη μπορεί να δημιουργήσει από το πουθενά κάποια τεχνικά προβλήματα στο blog μου, οπότε για τις επόμενες ώρες θα τσεκάρω αν όλα λειτουργούν σωστά 😛

  2. Τώρα που σου γράφω βλέπω πως είμαι η 802,445 αναγνώστρια σου!!! 😀
    Μπράβο Φανή μου, το blog σου αξίζει να τους διπλασιάσεις! 😉

    Πολλά πολλά γιορτινά και χαρούμενα ΑΦιλάκια σου στέλνω! 🙂 (Α=Αληθινά)

Σχολιάστε

