Ταινία μικρού μήκους: «Father And Daughter»

Το συγκεκριμένο φιλμ μικρού μήκους βραβεύτηκε με Όσκαρ το 2000. Μιλάει για τη σχέση πατέρα-κόρης. Την ύπαρξη αλλά και την έλλειψη της.

Ένας πατέρας φεύγει με μια βάρκα και μια κόρη τον αποχαιρετάει στην ακτή. Η κόρη φεύγει κι επιστρέφει την επόμενη μέρα στην ακτή να περιμένει τον πατέρα της. Ο πατέρας δεν επιστρέφει οπότε η κόρη θα ξανά έρθει την επόμενη και μετά την επόμενη μέρα για να τον περιμένει. Τα χρόνια περνάνε, το κοριτσάκι μεγαλώνει. Γίνεται κοπέλα, μετά γυναίκα. Κάθε μέρα παίρνει το ποδήλατο της κι επιστρέφει στην ακτή να περιμένει τον πατέρα της που δε φαίνεται πως θα επιστρέψει. Στο τέλος η γριούλα με το σαράβαλο ποδηλατάκι της θα επιστρέψει στην ακτή και θα βρει τη βάρκα με την οποία έφυγε ο πατέρας της. Αν η βάρκα είναι εδώ ο πατέρας της πού βρίσκεται; Δε θα επιστρέψει;

Ένα υπέροχο φιλμ ολλανδικής παραγωγής για το άρρηκτο δέσιμο πατέρα-κόρης. Τα ολλανδικά τοπία εναλλάσσονται και η ολλανδική ύπαιθρος μέσα από τα υπέροχα σχέδια παρουσιάζεται σε όλο της το μεγαλείο. Στο επίκεντρο μια σχέση αγάπης, μια σχέση απελπισμένη, μια σχέση που άντεξε μια ολόκληρη ζωή και μάλλον θ’ αντέξει πολύ περισσότερο. Δείτε το φιλμάκι κι αν δεν συγκινηθείτε να μου τρυπήσετε τη μύτη!

6 σκέψεις σχετικά με το “Ταινία μικρού μήκους: «Father And Daughter»

  1. Θα το πιστέψεις αν σου πω ότι φέτος έχω αρχίσει να αναθεωρώ τις απόψεις μου για τις ταινίες μικρού μήκους; Έχω ήδη δει μερικές, λόγω των όσκαρ κυρίως, και έχω μείνει άναυδη με την δύναμη που μπορεί να κρύβει ένα ολιγόλεπτο βίντεο. Μπαίνει αμέσως στην λίστα και περιμένω και άλλες τέτοιες προτάσεις!

    1. Χαίρομαι που ανακαλύπτεις τη μαγεία των ταινιών μικρού μήκους καθώς ποτέ δεν είναι αργά να καταλάβεις την αξία τους 🙂 Σ’ αυτό εδώ το blog έχω ανεβάσει μερικές δεκάδες φιλμάκια, αλλά φυσικά θα εξακολουθήσω ανάλογες αναρτήσεις γιατί μιλάμε γι’ αγάπη μεγάλη! Ελπίζω τα γούστα μας να συμπίπτουν συχνά 🙂

      1. Έχω δει τις περισσότερες από όσες έχεις προτείνει, σε μερικές μάλιστα σε έχω προλάβει κιόλας! (ελάχιστες, μην φανταστείς) Είναι έρωτας οι μικρού μήκους, μετουσιώνουν όλα τα αγαθά της έβδομης τέχνης μέσα σε λίγα λεπτά!

    1. Είμαι ακόμα στην πατρίδα και τρέχω και δεν φτάνω με πολλά που έχω να κάνω. Γι’ αυτό και τον τελευταίο καιρό δεν είμαι πολύ ενεργή στο χώρο του blogging 🙂
      Αφιλάκια Στεφανία μου! :*

Σχολιάστε

