Τα τραγούδια με τα οποία έφαγα κόλλημα το 2016

Ήρθε η ώρα να μοιραστώ κι εγώ μαζί σας τραγούδια τα οποία μου κράτησαν συντροφιά πολλάκις μες το έτος που όπου να ‘ναι μας αφήνει. Είναι τραγούδια τα οποία δεν κυκλοφόρησαν απαραίτητα πρόσφατα αλλά ίσως εγώ να άργησα να τ’ ανακαλύψω ή ακόμη ενδέχεται να τα ξέθαψα και να βάλθηκα να τα ξανά-θυμηθώ. Anyway, ελπίζω ένα ή περισσότερα απ’ αυτά να τα βρείτε ενδιαφέροντα.

Δε θα φτιάξω λίστα γιατί δεν έχω ιδέα πόσα τελικά είναι κι επίσης δε θέλω να τα βάλω κατά σειρά αρεσκείας αφού για διαφορετικούς λόγους μ’ αρέσουν όλα. Αυτό που μπορώ να σας πω είναι πως θα τα πάρω με αντίστροφη χρονολογική σειρά (από το πιο πρόσφατο μέχρι το πιο μακρινό) συμβουλευόμενη το timeline του λογαριασμού μου στο Facebook. Έτοιμοι;

Careless Whisper – George Michael

Κάτι το υπέροχο φινάλε του “Deadpool” κάτι ο αιφνίδιος και πρόωρος θάνατος του Τζορτζ Μάικλ μ’ έκαναν να το ακούσω πολύ αυτό το τραγουδάκι φέτος. Καλό ταξίδι στον μεγάλο καλλιτέχνη!

Ακούω την Αγάπη – Γιάννης Αγγελάκας

Η συναυλία του Γιάννη Αγγελάκα και των 100 °C στο Ρότερνταμ στα τέλη Νοεμβρίου μ’ έκανε απλά να ξανά-θυμηθώ γιατί ο Αγγελάκας είναι ένας από τους σημαντικότερους Έλληνες τραγουδοποιούς.

Reignite – Knox Brown feat. Gallant

Γι’ αυτό το κόλλημα φταίει η Μπρίτζετ Τζόουνς που επέστρεψε και πάλι στη μεγάλη οθόνη. Πάνω απ’ όλα όμως φταίει ο Κόλιν Φερθ που όσο κι αν μεγαλώσει, εμένα συνεχίζει να μου αρέσει!

Dance me to the end of love – Leonard Cohen

Ένας από τους πολλούς θανάτους διάσημων που μας συγκλόνισε φέτος. Καλό ταξίδι σε μια μουσική ιδιοφυΐα και σ’ έναν άνθρωπο που έζησε και δημιούργησε όπως απαιτούσαν τα όνειρα του.

These systems are failing – Moby

Ο Moby όσο περνάνε τα χρόνια κάνει όλο και πιο ξεκάθαρες τις προθέσεις του: Δεν γράφει απλά μουσική, κάνει ακτιβισμό. Φωνάζει για όλα όσα τον ενοχλούν, για όλα όσα νιώθει πως πρέπει να βιαστούμε, να δράσουμε, πριν να είναι πολύ αργά. Τον ακούει άραγε κανείς;

Πιο δυνατά – Μέλισσες

Από τα ελληνικά συγκροτήματα των τελευταίων ετών νομίζω με διαφορά ξεχωρίζω τις Μέλισσες!

Κοκομπλόκο – Κατερίνα Στικούδη και Νίκος Μουτσινάς

Το άκουσα τόσες πολλές φορές σε beach bars το καλοκαίρι που τελικά το έμαθα απ’ έξω!

The ring of fire – The Burger Project

Λατρεμένο τραγούδι του Τζόνυ Κας σε μια κεφάτη, νεανική, απρόσμενη διασκευή από Έλληνες καλλιτέχνες!

Dark Necessities – Red Hot Chilli Peppers

Έσπασε φέτος τα ραδιόφωνα και δικαίως αφού είναι τραγουδάρα! Οι στίχοιYou don’t know my mind, you don’t know my kind, dark necessities are part of my design…είναι ιδανικοί για ν’ αρχίσει κανείς ψυχοθεραπεία!

La Mordidita – Ricky Martin

Το άκουγα καθώς έφτιαχνα βαλίτσες για Βαρκελώνη!

Summer wine – Ville Vallo & Natalia Avelon

Τέτοια flashbacks παθαίνει κανείς όταν σκέφτεται το καλοκαίρι!

Geef mij nu maar snel je hand – Gino Graus

Όταν Ολλανδοί καλλιτέχνες διασκευάζουν Παντελίδη, αναρωτιέμαι αν κάποιος μου κάνει πλάκα! Ακούγοντας τη συγκεκριμένη εκτέλεση, χάσανε προσωρινά την ακοή τους τόσο Έλληνες όσο και Ολλανδοί φίλοι μου, αλλά ευτυχώς γελάσαμε κιόλας!

Time – City of the Sun

Δεν χορταίνω γενικά ν’ ακούω τις μελωδίες τους αλλά το συγκεκριμένο είναι ένα από τα πιο φανταστικά τους κομμάτια!

Days are forgotten – Kasabian

Πώς μου ήρθε; Ξέρω ‘γω, απλά αναδύθηκε μια μέρα από τα έγκατα της μνήμης μου και κόλλησα να το ακούω για μέρες. Μαζί μου το άκουσαν – μερικές εκατοντάδες φορές – και φίλοι που με ανέχονταν εκείνες τις μέρες, αλλά δεν τους χάλασε!

Κανελόριζα – Τζίμης Πανούσης

Από φέτος αγαπώ ιδιαίτερα την “Κανελόριζα” γιατί είναι ένα τραγούδι που έχει σημαδέψει μοναδικά τις ζωές πολλών Ελλήνων εδώ στο Ρότερνταμ (μεγάλη ιστορία για να την πω τώρα). Η εκτέλεση του Πανούση είναι ανατρεπτική όπως είναι και ο ίδιος, όμως ο σεβασμός απέναντι στο τραγούδι παραμένει.

Fragile – Stevie Wonder & Sting (Live)

Είμαι σίγουρη πως θα λατρέψετε αυτή την εκτέλεση όπως κι εγώ!

Τα χίλια γράμματα – Αδελφοί Κατσιμίχα

Το γιατί κατά τα διαστήματα βάζω στο replay τραγούδια των Κατσιμιχαίων και τ’ ακούω ολόκληρα μερόνυχτα, δεν μπορώ ακόμη να το καταλάβω καλά (Τ’ ότι είναι υπέροχα τραγούδια άραγε αρκεί ως επιχείρημα;). Πριν καιρό είχα εκδηλώσει συμπτώματα αυτισμού με το “Αν υπάρχει λόγος”.

El Perdedor – Enrique Iglesias feat. Marco Antonio Solis

Όσο μου αρέσουν τα “ζωηρά” τραγούδια του Ενρίκε όπως το αρκετά πρόσφατο “Bailando”, άλλο τόσο λατρεύω τις μπαλάντες του! Επίσης, αγαπώ τις συνεργασίες που κάνει με άλλους καλλιτέχνες!

Adios – Ricky Martin

Είχε την τιμητική του φέτος ο Ricky αλλά τι να κάνω που έχει βγάλει τραγουδάρες!

The way – Zack Hemsey

Εξαιτίας ενός βίντεο του “Scandal” αυτό το τραγούδι το λάτρεψα ως τα σωθικά μου! Δεν πρόκειται για ένα απλό τραγούδι αλλά για μουσικό ταξίδι, για μια ολόκληρη ιστορία. Η εισαγωγή, η εξέλιξη, η κορύφωση, το φινάλε. Συνδέονται υπέροχα αλλά και το καθένα σημαίνει τόσα πολλά από μόνο του.

I can’t sleep tonight – Phats and Small

Όταν παθαίνω insomnia πρέπει να ‘χω και καλή παρέα, σωστά;

Inertia Creeps – Massive Attack

Ψυχεδελικό; Ίσως. Εθιστικό; Σίγουρα!

Άσε με να μπω – Κωστής Μαραβέγιας

Τον αγαπώ γιατί με τα τραγούδια του μπορώ να είμαι χαλαρή και παράλληλα γεμάτη συναισθήματα!

Βροχή των αστεριών – Μιχάλης Χατζηγιάννης και Ανδριάννα Μπάμπαλη

Αρκετά παλιό αλλά πάντα ρομαντικό και τρυφερό!

Lately – Lera Lynn

Απ’ τις αρχές της χρονιάς έφαγα τρελό κόλλημα μαζί του και γι’ αυτό φταίει η Ελένη απ’ το blog “Over the place”.

Desperado Original Song

Τ’ άκουγε μια φίλη που της είχε κολλήσει, τ’ άκουσα κι εγώ και να το νέο κόλλημα!

Αυτά από ‘μένα για φέτος! Ως του χρόνου να είστε καλά και να περνάτε ακόμη καλύτερα! Καλή Χρονιά σε όλους! 🙂

2 σκέψεις σχετικά με το “Τα τραγούδια με τα οποία έφαγα κόλλημα το 2016

  1. Πραγματικά έχουμε παρόμοιο γούστο στη μουσική χαχα!!! Ξέχασα να βάλω κι εγώ στη λίστα μου το Μοby και εννοείται είχα λιώσει το Days are Forgotten kai to Dark Necessities ενώ το Ακούω την Αγάπη βρίσκεται σταθερά στη λίστα που ακούω όταν πάω για τρέξιμο. Θα ακούσω και κάποια που δε γνώριζα αφού είμαι σίγουρη ότι θα μου αρέσουν!!!

    1. 🙂 χαίρομαι που συμπέσανε τόσο πολύ τα γούστα μας! Η αλήθεια είναι πως δύσκολα δε θα βρω κοινά ακούσματα μ’ έναν άνθρωπο, αφού λίγο-πολύ τ’ ακούω όλα και συμφέρω 😛

Σχολιάστε

