4 χρόνια «Της Φανής της φάνηκε ωραίο!»

20150813_003254

Σαν σήμερα πριν 4 χρόνια ανέβασα το πρώτο μου άρθρο σ’ αυτό εδώ το blog αναφέροντας πως επιτέλους είναι η ώρα ν’ αρχίσω να εκθέτω τις σκέψεις μου, τις εμπειρίες μου και τον τρόπο γραφής μου σ’ όσους θα έμπαιναν στη διαδικασία να με παρακολουθούν σ’ αυτή τη μικρή γωνιά του διαδικτύου.

4 χρόνια μετά και πολλά έχουν αλλάξει στη ζωή μου, στο προφίλ και το στυλ αυτού εδώ του blog, ενώ χαίρομαι που κάθε χρόνο συνομιλώ – με αφορμή αυτό το blog και όχι μόνο – με όλο και περισσότερο κόσμο. Χαίρομαι τόσο πολύ που μεγαλώνει αυτή η παρέα!

Σας ευχαριστώ πολύ που βρίσκεστε εδώ, που προχωράμε μαζί, που μοιραζόμαστε γνώμες, ιδέες κι εμπειρίες. Εύχομαι πολλά ακόμη χρόνια καλής και δημιουργικής επικοινωνίας για όλους τους φίλους και φίλες bloggers που με αγάπη και πάθος συνεχίζουν ν’ ανεβάζουν μοναδικά άρθρα στα εμπνευσμένα bloggoσπίτα τους!

Καλή συνέχεια σε όλους μας λοιπόν!

Καλή, παραγωγική χρονιά στο blog μου!

Την αγάπη μου και τα φιλιά μου σας στέλνω!

Φανή

2 thoughts on “4 χρόνια «Της Φανής της φάνηκε ωραίο!»

  1. Δεν ξέρω τι ευχόμαστε στα μπλογκ, χρόνια πολλά; Θα σου ευχηθώ σίγουρα χρόνια δημιουργικά και χρόνια όμορφα -με το blog σου και γενικά! Ήσουν από τους πρώτους που «ανακάλυψα» όταν ξεκίνησα κι εγώ το δικό μου μπλογκ και εξακολουθώ να διαβάζω με πολύ ενδιαφέρον τα κείμενά σου, από συνταγές μέχρι ταξίδια και από ταινίες μέχρι real life εμπειρίες.

    Καλή συνέχεια, λοιπόν
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    1. Ευχαριστώ πολύ για τα όμορφα κι ενθαρρυντικά λόγια Ελένη μου! Να χαίρεσαι κι εσύ το όμορφο blog σου και κάθε μέρα να το βλέπεις να γίνεται όλο και καλύτερο, όλο και πιο αγαπητό! Φιλάκια! :*

Σχολιάστε

