Απάντηση στο Blog Award 2015 της Τζο

20151010_182147

Το υπέροχο blog της Τζο “Cherrybookish’s Βlogσυχνά επιλέγεται κι επιβραβεύεται από πολλούς bloggers ως ένα απ’ τα καλύτερα στο είδος του και η αλήθεια είναι πως δεν του αξίζει τίποτα λιγότερο. Στο τελευταίο post της η Τζο δέχτηκε ν’ απαντήσει σε κάποιες ερωτήσεις κι έθεσε με τη σειρά της μερικές καινούριες στους υπόλοιπους bloggers.

Τζο εδώ είναι οι απαντήσεις μου, έβαλα τα δυνατά μου 🙂

  1. Ποιο βιβλιο σας μυησε στο διαβασμα;

    Φαντάζομαι πρέπει να πάω πολύ πίσω στην παιδική μου ηλικία. Διάβαζα πολλά τότε αλλά νομίζω ένα βιβλίο που με σημάδεψε στην προ-εφηβεία μου ήταν “Η Μικρή Πριγκίπισσα” του Φράνσις Μπαρνέτ. Το παιδικό μου μυαλό έμαθε πολλά απ’ αυτό το βιβλίο!

  2. Σε ποιον χαρακτηρα (και απο πιο βιβλιο ειναι ο χαρακτηρας) θα ριχνατε ξυλο??

    Κάποτε ήθελα να δείρω απίστευτα την Τέα από την “Έντα Γκάμπλερ” του Ίψεν. Τι ετερόφωτο ον, Θεέ μου!

  3. Ποιες λεξεις σας ενοχλουν τοσο πολυ που οταν τις ακουτε ανατριχιαζετε?

    Α, κατά καιρούς μπορεί να έχω φάει διάφορα κολλήματα με φράσεις. Όταν έδινα Πανελλήνιες άκουγα τη λέξη “Λατινικά” και μου σηκωνόταν η τρίχα! Τα σιχαινόμουν κι έκανα συν-πλην δυο χρόνια να ξεπεράσω το γεγονός πως τα διάβαζα για Πανελλήνιες. Το τελευταίο διάστημα στη χώρα που ζω μ’ ενοχλεί ν’ ακούω τη λέξη “οργάνωση”, όχι προφανώς γιατί δε την θέλω, μα γιατί μου τη σπάει να τη βάζουν ως λέξη στο στόμα τους κάποιοι άνθρωποι που δεν ξέρουν καν πως να την εφαρμόσουν.

  4. Σε πιο βιβλιο μεσα θα θελατε να ζησετε?

Πω-πω δύσκολη ερώτηση! Ίσως θα ήταν ωραία να ‘μαι ηρωίδα ενός βιβλίου με βρικόλακες, λυκανθρώπους, νεράιδες απλά και μόνο για να δω από κοντά αυτά τα μυθικά πλάσματα!

  1. Ποιος συγγραφεας θα θελατε να γραψει την βιογραφια σας και

    Ο Χένρι Μίλερ (όταν ζούσε βέβαια).

  2. Τι τιτλο θα ειχε?

    «Χωρίς παρεξήγηση”

  3. Πιο τραγουδι θα επαιζε στους τιτλους τελους της ταινιας με θεμα την ζωη σας?

    Είχα πει κάποτε πως θα ‘θελα στην κηδεία μου να παίξουν το “Anybody seen my baby” των Rolling Stones. Μια χαρά μας βολεύει και για ταινία!

  4. Αμα μπορουσατε να καλεσετε για μπανιο στην αγαπημενη σου παραλια Αυγουστο μηνα εναν συγγραφεα,εναν ηθοποιο και εναν τραγουδιστη ποιον/ποια θα διαλεγατε?

    Από συγγραφείς θα καλούσα τον Αύγουστο Κορτώ που είναι καρντάσι και πιστεύω θα είχαμε ενδιαφέροντα πράγματα να πούμε. Από ηθοποιούς θέλω τον Λεονάρντο Ντι Κάπριο γιατί μ’ έχει φάει η περιέργεια για την πάρτη του (για πολλούς λόγους) και από τραγουδιστές τον Γιώργο Σαμπάνη για να του πω καμιά εκατοστή φορές πόσο καλλιτεχνάρα τον θεωρώ!

  5. Ποιο ειναι το βιβλιο που περιμενει χρονια στην βιβλιοθηκη σας για να το πιασετε στο χερι σας?

    Το “ρίγος” της Maggie Stiefvater πρέπει να το ‘χω αγορασμένο – κι εννοείται αδιάβαστο – καμιά πενταετία. Α, και τώρα μου ‘ρθε το πιο κορυφαίο: Είχα αγοράσει τον Κώδικα Ντα Βίντσι στο Λύκειο κι ακόμη δεν το ‘χω διαβάσει! Πωωωω… εντάξει, αυτό δεν το ξεπερνάει κανείς πιστεύω!

  6. Ποιον χαρακτηρα θα θελετε να ειναι ζωντανος και φιλος σας?

    Τον Τζέημι Φρέηζερ από τη σειρά “Outlander” θα ήθελα μπροστά μου ζωντανό. Αλλά δεν εγγυώμαι πως θα μέναμε απλά φίλοι!

Παρακαλώ απαντήστε στις ερωτήσεις της Τζο όσοι ακόμη θέλετε κι ακόμη δεν το έχετε κάνει.

7 σκέψεις σχετικά με το “Απάντηση στο Blog Award 2015 της Τζο

    1. Ω σ’ ευχαριστώ πολύ! 🙂 Πλέον ο Μίλερ δεν είναι εν ζωή οπότε κάποιος άλλος θα πρέπει να την αναλάβει τη βιογραφία μου… το «Χωρίς Παρεξήγηση» εκτός απροόπτου το κρατάμε 😉

  1. Γεια σου φανη!Τωρα το είδα η μοιροχτυπημενη και θελω να σου πω συγνωμη!Θελω επισης να σε ευχαριστησω για πολυ καλα λογια σου και πραγματικά δεν έχεις ιδέα ποσο το εκτιμω και ποσο αυτα τα λογια ζεσταινουν την καρδια μου.

    Θελω να σου πω πως τον Κορτω τον θεωρω μεγαλο drama king και δεν αντεχω τους ανθρωπους που έχουν αυτο το τροπο έκφρασης, αλλα καταλαβαίνω γτ θα ήθελες να μιλήσεις μαζι του.

    Το τραγουδι των Κινουμένων πετρων,ειναι εξαιρετικό.

    Χωρις παρεξήγηση θα μπορούσε να ειναι και δικος μου τιτλος!!!

    Ωραιες ερωτήσεις εθεσα,μήπως να τις απαντησω και εγω?χιχιχι

    1. Ούτε εγώ τους μπορώ τους real life Drama Queens/Kings και μάλιστα έχω απομακρύνεθ πολλούς τέτοιους στην κανονική μου ζωή. Αλλά στο γράψιμο το δραματικό μπορεί και να βοηθάει στην εξιστόρηση ιστοριών (εξάλλου που να ξέρεις αν περιέχουν δόση υπερβολής ή όχι).

      Χαίρομαι που σε τραγούδια και τίτλους ταυτιζόμαστε 🙂

      Και βασικά ναι, γιατί δεν τις απαντάς κι εσύ; Σπας το κεφάλι σου να μας τις δώσεις, τουλάχιστον να τις χαρείς εσύ πρώτα! 🙂

Σχολιάστε

