Τηλεοπτική σειρά “Marvel’s Jessica Jones”

maxresdefault

Τη “Jessica Jones” την ξεκίνησα μετά από τις πολλές αναφορές της Ελένης απ’ το blog “Over the placeνα δούμε αυτή την υπέροχη σειρά του Netflix! Την άρχισα λοιπόν πριν λίγες μέρες και βρίσκομαι στα μισά της ενώ αισιοδοξώ πως θα τελειώσω τον πρώτο κύκλο της μέσα στην εβδομάδα. Ποιες είναι οι μέχρι τώρα εντυπώσεις μου;

Είναι μια καλογυρισμένη σειρά με μια πρωταγωνίστρια ιδιαίτερα πειστική στο ρόλο της (την οποία ηθοποιό τη θυμήθηκα ξαφνικά, είχε παίξει σε μερικά επεισόδια του “Breaking Bad” την εξαρτημένη από ουσίες ερωμένη του Jesse Pinkman). Το σουλούπι της βέβαια δεν παραπέμπει σε ηρωίδα με τρομερή σωματική δύναμη, but who am I to judge? Το πρώτο επεισόδιο ήταν αρκετά αργό και το δεύτερο έγινε ελαφρώς πιο γρήγορο. Μην αποθαρρυνθείτε: Από το τρίτο κι έπειτα αρχίζει ουσιαστικά η καλή δράση και καταλαβαίνουμε πολλά τόσο για τη βασική ηρωίδα όσο και για τους υπόλοιπους ρόλους που την πλαισιώνουν. Γενικά βρήκα ιδιαίτερα έξυπνη την ιδέα των ανθρώπων με ξεχωριστά “χαρίσματα” τα οποία, αν τα δεις από μια άλλη οπτική γωνία, μπορούν να τους καταστήσουν “φρικιά”.

Την αμαρτία μου βέβαια θα την πω: Όσο καλή κι αν ήταν ως τώρα η σειρά, δε μπορώ να πω πως μου άρεσε εξίσου με τον “Daredevil”, πάλι ήρωα της Marvel γυρισμένο επίσης από το Netflix. Δεν ξέρω αν έπαιξε ρόλο τ’ ότι το “Daredevil” ήταν πέρα από σειρά δράσης, κι ένα εξαιρετικό ψυχογράφημα των ηρώων του (για τον ρόλο του κακού “Wilson Fisk” έχω υποκλιθεί πολλάκις) κάτι το οποίο για την ώρα δεν το ‘χω στο βαθμό που το θέλω στη “Jessica Jones”. Επειδή όμως σαν σειρά με ψήνει να τη συνεχίσω για να δω που θα με οδηγήσει, θα παραμείνω ανοιχτή στο ενδεχόμενο της έκπληξης και του αναπάντεχου ενθουσιασμού.

17 thoughts on “Τηλεοπτική σειρά “Marvel’s Jessica Jones”

  1. Εγω είμαι στο τριτο επεισοδιο και δεν εχω ξετρελλαθει δυστυχως… Νομίζω ότι δεν μου αρέσει η πρωταγωνίστρια. Πιστεύω ο Tennant θα μου αρέσει, προς το παρον εχει παιξει λιγο. Για να δουμε…

    1. Κοίτα η πρωταγωνίστρια είναι εμφανίσιμη κοπέλα αλλά ο ρόλος της δεν είναι ερμηνευτικά από τους πιο απαιτητικούς που έχουν υπάρξει… μπορεί να μας εκπλήξει στο μέλλον με τις υποκριτικές ικανότητες της.

      Εμένα και ο Tennant μ’ αρέσει και ο Colter (Luke). Καλά ο Colter μ’ αρέσει και σαν άντρας αλλά μη βγει παρά έξω😛

      1. Χαχα εννοειται οτι κι εμενα μου αρεσει ο Luke αλλα μη βγει παραεξω🙂 Ναι η κοπελα μια χαρα ειναι, αλλα δεν μου αρεσει οπως παιζει σε καποιες δραματικες στιγμες. Αλλα ενταξει, συμπαθητικη σειρα, απλα ειχα μεγαλες προσδοκιες ισως!

Σχολιάστε

