Απάντηση στις Juicy ερωτησούλες της Cocooning Cat

20150803_113820

Η αγαπημένη blogger «Cocooning cat» δέχθηκε κάποια βράβευση για το blog της κι έθεσε κάποια ερωτήματα προς απάντηση σε όσους bloggers την ακολουθούν. Θέλοντας να ικανοποιήσω τη γατίσια περιέργεια της αλλά και να συνεχίσω την αλυσίδα posts που ξεκίνησε, απαντώ:

1) Ποιο ζώο σε αντιπροσωπεύει;

Να τολμήσω να πω ο χαμαιλέοντας; Δε μου φαίνεται αλλά γενικά είμαι προσαρμοστικό άτομο και όπου και να με βάλεις κατά έναν περίεργο τρόπο θα επιβιώσω αξιοπρεπώς.


2) Ποια γυναίκα εν ζωή αποτελεί πρότυπο για σένα;

Πολλές και καμιά συγκεκριμένα. Τη μάνα μου θαυμάζω για πολλούς λόγους, φίλες μου θαυμάζω για τον τρόπο που χειρίζονται κάποιες καταστάσεις, εκπαιδευτικούς απ’ το σχολείο μου εξακολουθώ ακόμη και σήμερα να τις θεωρώ «ιδέες».


3) Αν η ζωή σου ήταν βιβλίο ποιος θα ήταν ο τίτλος;

«Επιστρέφω σε λίγο»; Γιατί όπου κι αν έχω πάει με το σώμα ή το μυαλό, αργά ή γρήγορα θα γυρίσω.


4) Τι κάνεις οπωσδήποτε πριν κοιμηθείς;

Προσπαθώ να πλένω τα δόντια μου (έχω μεγάλο κόλλημα!).


5) Μια μυρωδιά που σου φέρνει παιδικές αναμνήσεις;

Ο τηγανιτός γαύρος, τα γεμιστά, οι κολώνιες των γονέων μου.


6) Σ’ένα ταξίδι στο χρόνο σε ποια εποχή θα ταξίδευες;

Θέλω λίγο πριν τα μέσα του 20ου αιώνα να πάω. Έχω να γνωρίσω αμέτρητες προσωπικότητες που θαυμάζω και δυστυχώς οι περισσότεροι/ες έχουν φύγει απ’ τη ζωή πια.


9) Ένα βιβλίο που θεωρείς ότι σε στιγμάτισε;

«Η κόρη του φύλακα της μνήμης». Από πού ν’ αρχίσω και πού να τελειώσω;


8) Ένας στίχος που σου έρχεται στο μυαλό από τραγούδι ή ποιήμα;

Αυτός ο κόσμος, ο μικρός, ο μέγας! (Ελύτης)


10) Όραση, ακοή, ομιλία! Αν έπρεπε να ζήσεις με μόνο ένα από αυτά, ποιο θα επέλεγες; (λίγο μακάβρια ερώτηση)

Όραση, χωρίς δεύτερη σκέψη.


11) Υπάρχει κάτι για το οποίο αισθάνεσαι ενοχικά;

Δυστυχώς αυτή η απάντηση είναι εύκολη: Νιώθω ενοχές που δε στρώνομαι να γράψω το βιβλίο μου. Πού θα πάει όμως!

Προσκαλώ όποιον/α διαβάσει αυτό το post και θέλει, να συνεχίσει την αλυσίδα των ερωτο-απαντήσεων!🙂

7 thoughts on “Απάντηση στις Juicy ερωτησούλες της Cocooning Cat

  1. Φανή, ικανοποίησες πλήρως τη «γατίσια» περιέργειά μου με τις απαντήσεις σου!😄
    Το βιβλίο «Η κόρη του φύλακα της μνήμης» ομολογώ πως δεν το ξερα, αλλά είδα ότι πριν 3 χρόνια είχες γράψει κριτική για αυτό, οπότε μπήκε στη λίστα με τα «προσεχώς»! 😉

  2. Ουαου! Δύσκολες ερωτήσεις νομίζω, αλλά τις κατάφερες περίφημα! Πιστεύω πως χαμαιλέοντας θα ήμουν κι εγώ.
    Όσο για το βιβλίο, δεν το γνώριζα, αλλά θα το σημειώσω στο goodreads για να το αναζητήσω οπωσδήποτε!
    Φιλάκιαααα!

Σχολιάστε

