Κορμός με μπισκότα oreo

20151224_193713

Αυτή την πατέντα εμπνεύστηκα πριν λίγες μέρες ως επιδόρπιο για το χριστουγεννιάτικο τραπέζι μου: κορμός (ή μωσαϊκό όπως το λένε πολλοί) με τ’ αγαπημένα μου μπισκότα oreo αντί των κλασσικών μπισκότων που χρησιμοποιούνται στο εν λόγω γλυκό. Το αποτέλεσμα θαρρώ πως ήταν μοναδικά γευστικό, οπότε σας προτείνω να το τολμήσετε κάνοντας τα παρακάτω βήματα:

20151224_191930Υλικά:

250 γραμμάρια μπισκότα oreo

250 γραμμάρια βούτυρο ή μαργαρίνη

200 γραμμάρια (1 φλιτζάνι) άχνη ζάχαρη

50 γραμμάρια (6 κουταλιές της σούπας) κακάο

40 γραμμάρια (5 κουταλιές της σούπας) κονιάκ

Προαιρετικά ρίχνετε καρύδια ή άλλους ξηρούς καρπούς που αγαπάτε

Εκτέλεση:

Ανακατεύετε σ’ ένα μεγάλο μπολ το βούτυρο, την άχνη ζάχαρη, το κακάο και το κονιάκ μέχρι να γίνουν ένα ομοιογενές μείγμα.

20151224_192404

Στη συνέχεια προσθέτετε τα μπισκότα oreo (τα οποία νωρίτερα έχετε κομματιάσει) και τους ξηρούς καρπούς που ίσως θέλετε και ξανά ανακατεύετε καλά το μείγμα.

20151224_192651

Κατόπιν επιλέγετε που θα «στρώσετε» το μείγμα σας για να παγώσει (είτε σε αλουμινόχαρτο, είτε σε κάποια φόρμα για γλυκά. Τοποθετείτε το γλυκό σας στην κατάψυξη (το πιο σύνηθες) ή στο ψυγείο σας (για να το τρώτε πιο μαλακό).

Από τα πιο εύκολα γλυκά έτσι; Δοκιμάστε το! Καλή σας απόλαυση!

8 thoughts on “Κορμός με μπισκότα oreo

  1. Ο κορμός είναι από τα αγαπημένα μου γλυκά και από τα πιο εύκολα!!!!
    Κουβερτούρα δεν βάζεις;;; Εγώ είχα βρει πριν χρόνια μια συνταγή σε περιοδικό που είχε και 450gr κουβερτούρα και το ετοίμαζες ακριβώς όπως το περιγράφεις, απλά το ανακάτεμα γινόταν μέσα σε κατσαρολάκι κι ενώ είχες λιώσει την κουβερτούρα.

    1. Μαριάννα μου εγώ είχα κακάο και είπα να το φτιάξω έτσι… βεβαίως και γίνεται και με κουβερτούρα ενώ μια γνωστή μου το κάνει και με μερέντα ακόμα! Περί ορέξεως είναι αυτά κι ανάλογα πόσο γλυκό και ελαφρύ ή όχι θέλει κανείς το γλυκό του🙂

      1. Από μπισκότα βάζω πτι-μπερ που νομίζω μ’ αυτά είναι κι η κλασική συνταγή, σωστά; Στους ξηρούς καρπούς είμαι αλλεργική οπότε… nope! Αλκοόλ δεν βάζω γιατί το φοβάμαι… νιώθω ότι θα πικρίσει ή ότι θα βγει πολύ γλυκό!😦

      2. Ναι τα πτι-μπερ βάζουν οι περισσότεροι σωστά… όσο για το αλκοόλ εγώ έβαλα κονιάκ… χάρισε στη γεύση αψάδα αλλά να σου πω την αλήθεια με τόση άχνη ζάχαρη δύσκολα θα πίκριζε.

  2. ΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜΜμμμιάμ!
    Ουδέν σχόλιο… θα το δοκιμάσω χωρίς αλκοόλ και θα το κρύψω στην κατάψυξη, να μην το δει ο σύζυγος που είναι διαβητικός και θα το φάω όλο μόνη μου!!! 😉
    ΑΦιλάκια γιορτινά! 😀

    1. Μια χαρά!😉 Η ποσότητα υλικών που αναφέρω δεν είναι και μεγάλη οπότε μια χαρά θα βγει για ένα άτομο να το τρώει για μερικές μέρες😉
      Φιλιά πολλά και καλό υπόλοιπο γιορτών!🙂

Σχολιάστε

