Μισό εκατομμύριο επισκέψεις/αναγνώσεις

20151219_131329

Αγαπητά μου συντρόφια/συνάδελφοι bloggers,

Βρίσκομαι στην ευχάριστη θέση να σας ενημερώσω πως το «Της Φανής της φάνηκε ωραίο!» ξεπέρασε τις 500.000 επισκέψεις/αναγνωσεις! Απ’ τη χαρά μου θέλω να σας φιλήσω και να σας αγκαλιάσω όλους/ες γιατί είτε λίγο είτε πολύ συμβάλλατε με μοναδικό τρόπο ώστε να φτάσουμε σε αυτά τα νουμεράκια και γι’ αυτό σας ευχαριστώ πάρα – πάρα πολύ!

Είχα πει πως όταν θα έφτανα στο μισό εκατομμύριο θα άνοιγα σαμπάνια, αλλά τελικά έχω μια καλύτερη ιδέα: Θα πιω αυτό το κρασάκι που φύλαγα για μια ειδική περίσταση (να ‘την!) και θα σκέφτομαι ωραίες bloggoστιγμές που περάσαμε μαζί!

20151219_131318

Την αγάπη μου μαζί με τις ευχές μου – εφόσον πλησιάζουν και οι μέρες – για Καλές γιορτές όπως και με όποιους τις προτιμάτε!

Φιλιά φιλιά φιλιά,

Φανή

 

10 σκέψεις σχετικά με το “Μισό εκατομμύριο επισκέψεις/αναγνώσεις

  1. Να τα πεντακοσιοπλασίασει το φιλόξενο σπιτικό σου! 😀
    Το κρασάκι θα το ποιούμε με το καλό όταν μας έρθεις στη πατρίδα! 😉
    Αν δεν τα ξαναπούμε μέχρι τότε, καλές γιορτές όπως τις αισθάνεσαι!

    ΑΦιλάκια ηλιόλουστα από Ναύπλιο που ήρθα βολτίτσα με μια φίλη μου! 🙂

    1. Ναύπλιο; Λιποθυμώ! Σε παρακαλώ κάνε πολλές βόλτες και για ‘μένα στην πόλη που από τότε που θυμάμαι τον εαυτό μου, θέλω να την επισκεφτώ και δυστυχώς ακόμη δεν τα έχω καταφέρει!
      Φιλιά πολλά και καλές γιορτές Στεφανία! 🙂

      Υ.Γ. Όταν με το καλό βρεθούμε Ελλάδα νομίζω δε θα μείνουμε απλά σ’ ένα κρασάκι! 🙂

  2. Ακόμα και αν δεν το πίστευες αυτος ο αριθμός είναι το καλύτερο επιχείρημα για την αξία και την ευφυΐα του μπλογκ σου και κατ’ επέκταση εσένα. Καθόλου παράξενο, καθόλου ξαφνικό. Καταλαβαίνεις τι εννοώ!

    1. Αχ Κουφετάριε μ’ έκανες και κοκκίνισα! 🙂 Σ’ ευχαριστώ πάρα πολύ για τα καλά σου λόγια! Όταν παίρνω τέτοιο θετικό feedback από εσάς, θεωρώ δεδομένα το κέφι μου και την όρεξη μου να συνεχίσω να γράφω και να μοιράζομαι πράγματα μαζί σας.

  3. Τι να πω, τι να πω! Θα πω μόνο πως αξίζουν στο blog σου όλες οι επισκέψεις και οι επισκέπτες αφού μας έχεις κερδίσει με τα ωραία σου κείμενα και την προσωπικότητά σου όπως φαίνεται μέσα από αυτά.

    Και σε πολλές πολλές ακόμη επισκέψεις!
    Στην υγειά σου και στην υγειά του blog σου το κρασάκι!!!

    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

Σχολιάστε

