Το δικό μου unpopular opinion book tag

20151029_142159

Το συγκεκριμένο post το πήρε το μάτι μου σε διάφορα blogs που αγαπώ να παρακολουθώ και σκέφτηκα – γιατί όχι; – ας το κάνω κι εγώ! Ώρα ν’ απαντήσω σ’ ερωτήσεις για βιβλία τις οποίες απάντησαν κι άλλοι συνάδελφοι bloggers:

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά που δεν σου άρεσε καθόλου.

Κάμποσα θα μπορούσα να γράψω εδώ μα νομίζω το πρώτο που μου έρχεται είναι το τέταρτο και τελευταίο βιβλίο της σειράς “Λυκόφως”. Πολλές σελίδες και πολύ κακό για το τίποτα. Το διάβαζα και σκεφτόμουν πως είναι δυνατόν να έχω ξετρελαθεί με το τρίτο βιβλίο και το τέταρτο να μην το υποφέρω;

Ένα διάσημο βιβλίο ή σειρά, που όλοι μισούν αλλά εσύ αγαπάς πάρα πολύ.

Εντάξει, εύκολο: “Πενήντα αποχρώσεις του γκρι”. Ναι, δεν είναι σοβαρή λογοτεχνία και ναι, έχει πολλά ελαττώματα τόσο ως ανάγνωσμα όσο και ως ιστορία. Αλλά τα βιβλία ήταν τέρμα εθιστικά, τελείωναν γρήγορα, εύκολα κι ευχάριστα. Αν δεν παραδεχτώ πως μου κράτησαν καλή συντροφιά, θα είμαι μεγάλη ψεύτρα.

20151201_184816

Ένα love triangle όπου ο πρωταγωνιστής κατέληξε με αυτόν που δεν ήθελες.

Πάλι στο “twilight” θ’ αναφερθώ. Ναι, σωστά καταλάβατε: Aνήκω στο “Jacob‘s club”. Ο Έντουαρντ μου καθόταν πάντα λίγο στο λαιμό. Ποτέ δεν κατάλαβα την πρεμούρα της Μπέλα να γίνει βρικόλακας και την σκανδαλώδη κατ’ εμέ απόρριψη του Τζέικομπ από μέρους της. Γενικά η συγκεκριμένη τύπισσα κατάφερνε συχνά να μ’ εκνευρίσει.

Ένα διάσημο είδος βιβλίου που δε σε ελκύει καθόλου.

Τα αμιγώς ιστορικά γιατί δεν τα πάω καθόλου καλά με ονόματα και ημερομηνίες. Με τα ιστορικά μυθιστορήματα τα πάω πολύ καλύτερα νομίζω.

Ένας διάσημος χαρακτήρας βιβλίου που δεν σου αρέσει καθόλου.

Είμαι ανάμεσα στη Φερμίνα Δάσα απ’ το “Ο έρωτας στα χρόνια της χολέρας” και την Ντέιζι απ’ το “Ο υπέροχος Γκάτσμπυ”.

20151201_184735

Ένας διάσημος συγγραφέας του οποίου η γραφή δεν σου αρέσει καθόλου.

Ο Ορχάν Παμούκ στο “Χιόνι” με κούρασε πολύ με τις περιγραφές του παρ’ όλο που είχε να πει μια ενδιαφέρουσα ιστορία.

Μία διάσημη σειρά βιβλίων που δε σ’ ενδιαφέρει καθόλου να διαβάσεις.

Δε θέλω να ξανά διαβάσω κάτι με βρικόλακες. Νομίζω το τερμάτισα – τουλάχιστον για τα δέκα επόμενα χρόνια της ζωής μου.

Ποια ταινία ή σειρά θεωρείς ότι είναι καλύτερη από το βιβλίο που βασίστηκε;

Δύσκολη ερώτηση! Νομίζω πολλές ταινίες κινουμένων σχεδίων ήταν εξίσου καλές αν όχι καλύτερες απ’ τα παραμύθια στα οποία βασίστηκαν π.χ. Η Ωραία Κοιμωμένη, η Χιονάτη κι οι επτά νάνοι.

20151201_184849

Δεν ξέρω πόσοι έχουν ήδη δεχτεί tag και πoιοι σκοπεύουν να το απαντήσουν ούτως ή άλλως. Έτσι, κάνω tag τυχαία μερικά αγαπημένα blogs:

cocooning cat

πότε-πότε την κυριακή

oneiraparamithiou

myfortysomethingworld

Ιστορίες Συγγραφικής Τρέλας

Άιναφετς

Metaphrasi

womaneveryday

beautyisallaround6

Οποιοσδήποτε άλλος είναι εννοείται καλοδεχούμενος ν’ απαντήσει!

25 thoughts on “Το δικό μου unpopular opinion book tag

  1. Χαχα κι εγώ αυτό ακριβώς είχα απαντήσει στο «ερωτικό τρίγωνο»! Μα είναι δυνατόν?? Κοτζαμ θερμός άντρας κι αυτή κόλλημα με τον κρυουλιάρη!
    Στης 50 αποχρώσεις του Γκρι θα διαφωνήσω όμως, είμαι σίγουρη ότι κι εγώ, κι εσύ, και η μάνα μου, και η περιπτερού και το κοριτσάκι που ακόμα πάει σχολείο θα γράφαμε πολυ καλύτερο βιβλίο! Και καλα αυτη έγραψε ότι έγραψε, καλά έκανε. Μα να πουλήσει τοσο?? Αυτό δεν χωράει το μυαλό μου! Το να αρέσει σε αρκετά άτομα το καταλαβαίνω, διαβάζεται εύκολα κλπ, αλλα ΤΟΣΟ πολυ!
    Τελοσπάντων…
    Πολύ ωραίο το χιονακι που πέφτει στο blog σου!

    1. Πολλοί έχουν την ίδια απορία μ’ εσένα – κι εγώ μη νομίζεις! – για τις «50 αποχρώσεις του γκρι». Αντικειμενικά δεν ξέρω τι παίχτηκε μ’ αυτή τη σειρά βιβλίων αλλά έχοντας κάτσει να σκεφτώ πολύ σοβαρά τους λόγους που άρεσε, πούλησε και συζητήθηκε τόσο πολύ έχω καταλήξει σε κάποια συμπεράσματα (μεγάλη κουβέντα όμως να την κάνουμε τώρα!).
      Για το ερωτικό τρίγωνο του Twilight σου στέλνω αγωνιστικούς χαιρετισμούς! Επιτέλους ένας νοήμονας άνθρωπος να πει τη λογική κουβέντα!🙂
      Το χιονάκι είναι μια ειδική ρύθμιση την οποία έχω επιλέξει στο blog εδώ και χρόνια και ξεκινάει να πέφτει κάθε Δεκέμβρη😉 Πολλά blogs πριν χρόνια είχαν κάνει κάτι ανάλογο…

      1. Πολυ μεγάλη κουβέντα όντως!🙂
        Καλά εγώ είμαι πάντα με το λυκάνθρωπο, σε κάθε βαμπιρο-ιστορία! Γούστα είναι αυτά, τι να κάνουμε… Αλλά ας βρέθεί και μία που θα προτιμήσει ένα λυκάνθρωπο! (αν και μπορεί να έχει γίνει, όπως κι εσύ, τέλος οι βαμπιρο-ιστορίες για μένα, πέρασε η μόδα τους!)

      2. Αν τύχει ποτέ ν’ ανακαλύψω καμιά στην οποία η ηρωίδα μας διαλέγει τον λυκάνθρωπο, να ‘σαι σίγουρη πως θα στο πω😉

  2. Ευχαριστώ Φανή μου για τη «πάσα»! 😀
    Δύσκολα ερωτήματα για μένα μια και τα τελευταία χρόνια έπαψα να διαβάζω γενικά όπως πχ μυθιστορήματα, διαβάζω μόνο τα βιβλία που βγάζουν οι φίλοι μου, διαβάζω τις ιστορίες-ποστ αγαπημένων μπλογκόφιλων, βασικά διαβάζω ότι έχει σχέση με ψυχολοφιλοσοφία!!! 😛
    Και ΤΟ αγαπημένο μου βιβλίο, είναι: «Το εγώ χωρίς εγώ» του Κρισναμούρτι»!

    ΑΦιλάκια πολλά και τρυφερά! 🙂

  3. Elisabeth P

    Φανή σ’ευχαριστώ πολύ που με συμπεριέλαβες στην πρόσκληση.
    Κρατώ την αγάπη (φυσικά), όμως δεν ξέρω πώς ν’ανταποκριθώ αφού δεν έχω πρόχειρη απάντηση για καμμία από τις κατηγορίες.
    Συμφωνώ πάντως στην Ντέιζι τού Γκάτσμπυ αλλά αυτό επειδή την αναφέρεις κι έχω δει την ταινία χωρίς να έχω διαβάσει το βιβλίο.
    Καλό μήνα γιορτών!

      1. Ναι μωρέ η αλήθεια είναι πως το ξεφτίλισε λίγο με την τόση ανάλυση… Έχεις διαβάσει άλλα βιβλία του Παμούκ; Ξέρεις αν το κάνει πάντα αυτό στα βιβλία του; Γιατί ξέρω πως πήρε Νόμπελ και αναρωτιέμαι τελικά υπό ποιες προϋποθέσεις βραβεύονται κάποιοι συγγραφείς;

      2. Αν όπου κουλτουριαρικη λογοτεχνία εννοούμε κάτι πολύ «ποιοτικό» το οποίο και καλά είναι αριστούργημα, αλλά δε διαβάζεται, τότε είμαι μαζί σου😉

      3. Αυτο εννοω.Μια φορα ειχα παρει μερος σε ενα λογοτεχνικο διαγωνισμο.Εντάξει εγω δεν κερδισα,αλλα αυτος που κερδισε ειχε γραψει ενα ακατανοητο κουλτουριαρικο κειμενο που εσταξε υψηλοφρυδιαση.Η δεύτερη ιστορία ηταν εξαιρετική

      4. Χαχαχαχα να δεις που του το έδωσαξν επειδή όντως δε θα κατάλαβαν πολλά… Τύπου, οκ πάρ’ το, ίσως αυτά που λες να κρύβουν και κάποιο βαθύ νόημα…

Σχολιάστε

