Τρία μέτρα πάνω απ’ τον ουρανό

Tres-Metros-Sobre-El-Cielo-tres-metros-sobre-el-cielo-31086352-500-500
photo by fanpop.com

Τυχαία σήμερα έβλεπα κάποια βιντεάκια στο youtube κι έπεσα πάνω στο trailer μιας ισπανικής ταινίας που είχα δει πριν 2-3 χρόνια και μου ‘χε αρέσει πολύ. Το “Tres metros sobre el sieloείναι μια κλασσική ιστορία αγάπης δοσμένη όμως με μοντέρνα στοιχεία. Διαθέτει όλα εκείνα τα συστατικά τα οποία μπορούν να κάνουν μια ταινία ενδιαφέρουσα: χιούμορ, πάθος, γρήγορη πλοκή, όμορφα τοπία, πολύ σέξι πρωταγωνιστή! Άλλωστε ας μην κοροϊδευόμαστε: Στην αρχή έψαχνα να βρω και να δω την ταινία γιατί δεν μπορούσα να βγάλω απ’ το μυαλό μου τον βασικό ηθοποιό ( ο οποίος μου θυμίζει τρελά μια παλιά μου καψούρα κάποιο καλοκαίρι σε μια κατασκήνωση όταν ακόμα πήγαινα Γυμνάσιο…. Αχ, Κώστα τον έλεγαν – νομίζω!).

Οι πρωταγωνιστές μας είναι δυο άνθρωποι από διαφορετικούς κόσμους (ναι, Σαίξπηρ μυρίζει η υπόθεση, ξέρω) οι οποίοι συναντιούνται και μέσα από διάφορα περιστατικά, εντάσεις και αντικρουόμενα συναισθήματα θα καταλήξουν να ζουν έναν έρωτα όλο τρέλα (που λέει και το τραγούδι). Ο έρωτας στις νέες ηλικίες μοιάζει όντως με πυροτέχνημα: κάνει θόρυβο, μπορεί να τον θυμάσαι για καιρό μα μοιάζει να ‘ναι προορισμένος να μην κρατήσει! Έτσι και οι δυο ήρωες μας γρήγορα θ’ αναμετρηθούν με τα όρια της σχέσης τους και θα πρέπει είτε ν’ αλλάξουν για να συνεχίσουν να ‘ναι μαζί είτε να εγκαταλείψουν την προοπτική ενός κοινού μέλλοντος. Τι θ’ αποφασίσουν;

photo by fanpop.com
photo by fanpop.com

Η ταινία είχε τεράστια επιτυχία ειδικά στην Ισπανία οπότε γρήγορα γυρίστηκε και το σίκουελ της το “Tengo ganas de ti” (“Σε θέλω”). Ουσιαστικά στη δεύτερη ταινία πιάνουμε την ιστορία μας από ‘κει που την αφήσαμε στην πρώτη. Το ζευγάρι μας δεν έχει ακόμα πει την τελευταία του λέξη σε ό,τι αφορά τον έρωτα τους μα τώρα υπάρχει κι ένας νέος γοητευτικός, μελαχροινός καταλύτης ο οποίος πιέζει τα πράγματα να φτάσουν σ’ ένα οριστικό αποτέλεσμα. Το ερωτικό μας τρίγωνο θα περάσει πολλά και μόλις κάτσει η σκόνη του χαμού, θα παρθούν οι οριστικές αποφάσεις.

Δε μπορώ να πω πως η δεύτερη ταινία μου είπε τόσα πολλά όσα η πρώτη παρ’ όλο που το φινάλε δεν πιστεύω πως θα μπορούσε να ‘ναι διαφορετικό απ’ αυτό που είδαμε. Να πω την αλήθεια ένιωσα κάπως προδομένη, όπως ακριβώς όταν είχα δει την πρώτη και μετά τη δεύτερη ταινία της Ποκαχόντας: Τόση καψούρα με τον Τζον Σμιθ και στο τέλος μείναμε με τις προσδοκίες στο χέρι! Αν δείτε τις ταινίες θα καταλάβετε τι εννοώ.

Είμαστε στα μέσα του Νοέμβρη και όπως σας έγραψα πριν λίγες μέρες τον θεωρώ ρομαντικό μήνα – ίσως και γιατί με τις τόσες υποχρεώσεις που έχω θέλω να τον βλέπω έτσι προκειμένου να την βγάλω καθαρή ως το τέλος του! Οι ρομαντικοί/ες λοιπόν που ψήνεστε – όπως εγώ – γι’ ακόμη περισσότερα κινηματογραφικά ρομάντζα, πρέπει να δείτε το “Tres metros sobre el sielo”. Για να το γούσταραν τόσο πολύ οι Ισπανοί ώστε να βγάλουν και σίκουελ, κάτι ξέρουν!

11 σκέψεις σχετικά με το “Τρία μέτρα πάνω απ’ τον ουρανό

  1. Τωρα αν σου πω πως από το trailer εμένα μου θύμισε το βιβλίο «Γλυκιά Καταστροφή» θα με πιστέψεις; Θα την δω σίγουρα, διότι και «ψήθηκα» από την περιγραφή αλλά και επειδή θέλω να την προτείνω στους μαθητές μου αν είναι όντως καλή. 🙂

    Επίσης, τί κακό είναι αυτό με τα ερωτικά τρίγωνα;;; Λες και δεν υπάρχουν άλλα προβλήματα που μπορεί να αντιμετωπίσει ένα ερωτευμένο ζευγάρι στην πορεία της σχέσης του και πρέπει σώνει και ντε να εμφανιστεί ο δίμετρος θεός (ή η θεά με τα δίμετρα πόδια) και να ταράξει τα νερά! Την δεύτερη ταινία λοιπόν δεν εγγυώμαι πως θα την δω, αλλά το πρώτο μέρος σίγουρα!

    Υ.Γ. Ερώτηση: Ασιάτικο κινηματογράφο βλέπεις; Εγώ πλέον έχω παρατήσει τις ρομαντικές ταινίες από του Δυτικού κινηματογράφου – που λίγο πολύ ξέρεις τί θα συμβεί στο τέλος – και τα τελευταία 2 χρόνια έχω επιλέγω ταινίες από εκεί. Τελείως διαφορετική νοοτροπία από τη δική μας και πραγματικά μένεις άναυδος από την εξέλιξη της πλοκής.

    1. Το βιβλίο «Γλυκιά καταστροφή» δεν το ξέρω αλλά δεν αμφιβάλλω πως η συγκεκριμένη ταινία μπορεί να σου θυμίζει πολλές ιστορίες που διάβασες στο παρελθόν (δε διεκδικεί το βραβείο παγκόσμιας πρωτοτυπίας παρά κάποιες καινοτομίες της). Επίσης, δεν ξέρω τι ηλικίες έχουν οι μαθητές σου. Αν είναι 17 και πάνω, τότε οκ, μπορούν να τη δουν. Αν είναι πιο μικροί μήπως να περιμένανε μερικά χρονάκια; 🙂
      Όσον αφορά τα ερωτικά τρίγωνα συμφωνώ και επαυξάνω… σίγουρα δεν είναι το πιο σοβαρό ζήτημα που θα κληθεί ν’ αντιμετωπίσει ένα ζευγάρι αλλά στις ταινίες η θεματική αυτή πουλάει γιατί αρκετοί βλέπουν σινεμά για τις δυνατές συγκινήσεις (Και τι καλύτερο από μια ερωτική σχέση; Δυο ερωτικές σχέσεις που εξελίσσονται παράλληλα, θα σκεφτούν μερικοί!).
      Υ.Γ. Σποραδικά έχω δει και σε φεστιβάλ κι εκτός ασιατικό κινηματογράφο αλλά δε μπορώ να δηλώσω και σοβαρή γνώστρια του αντικειμένου. Απ’ τα λίγα όμως που έχω δει σε ταινίες κινέζικες, κορεάτικες, ινδικές δηλώνω ενθουσιασμένη και μεγάλη θαυμάστρια των ασιατικών ερωτικών ταινιών! Άλλο σενάριο, άλλη ενέργεια, άλλο ρομάντζο ρε παιδί μου. Ναι, έχουν να μας μάθουν πολλά!

      1. Ναι, ευτυχώς είναι κατά κύριο λόγο ενήλικες, αν και μιας και το είπες θα προειδοποιήσω για τυχόν ακατάλληλο περιεχόμενο.

        Είναι ακριβώς αυτό που λες, ότι τα περισσότερα love story έχουν τον ίδιο «κορμό» και ουσιαστικά οι γύρω γύρω λεπτομέρειες αλλάζουν, οπότε λίγο πολύ όλο και κάτι που έχουμε δει ή που έχουμε διαβάσει μας θυμίζουν.

        Καλά, ούτε κι εγώ δηλώνω γνώστρια του αντικειμένου και πιο πολύ ταινίες και σειρές που βγήκαν τώρα τελευταία παρακολουθώ. Σπάνε τελείως τα στερεότυπα πάντως, ειδικά οι Ιάπωνες σεναριογράφοι είναι ικανοί να σου σκοτώσουν τον πρωταγωνιστή στο πρώτο μισάωρο της ταινίας. 😛

      2. Υπάρχουν τέτοιες ταινίες που ο πρωταγωνιστής πεθαίνει τόσο νωρίς;!;! Ουου! Δε μου στέλνεις όποτε μπορείς 2-3 κινηματογραφικές προτασούλες να ψαχτώ; 🙂

      3. Ομολογουμένως αυτό το έχω πετύχει σε σειρά κι όχι σε ταινία (και τράβαγα τα μαλλιά μου, μου’ρθε να σπάσω την τηλεόραση χαχα) αλλά γενικά δεν μπορείς να τους ψυχολογήσεις, είναι ικανοί για όλα!
        Μισό να τσεκάρω την ταινιοθήκη μου και σου στέλνω σε λίγο.
        Για αρχή πάντως τσέκαρε την Κορεάτικη ρομαντική ταινία «Always», είναι από τις πιο δυνατές που έχω δει. (έχει γράψει κριτική γι’ αυτήν και η Κατερίνα του blog «Garden of Stories») 🙂

      4. Αχ, δεν ξέρω τα γούστα σου στις ταινίες και δυσκολεύομαι τώρα να προτείνω κάτι – φοβάμαι μη με βρίσεις στο τέλος 😛

        Λοιπόν, έχουμε και λέμε: Από ταινίες, εκτός από το Κορεάτικο «Always» που το συστήνω ανεπιφύλακτα, θα σου πρότεινα και το Ιαπωνικό Real (2013). Είναι ρομαντική/επιστημονικής φαντασίας αλλά σε προειδοποιώ: ή που θα την λατρέψεις ή που θα την μισήσεις, δεν υπάρχει μέση λύση γι’ αυτή την ταινία! Τσεκαρε αν είναι τα trailer τους για αρχή, πες μου πώς σου φάνηκαν (να καταλάβω περίπου τί σ’ αρέσει) κι αν είναι σου προτείνω κι άλλα 🙂

      5. Λοιπόν 2 μου πρότεινες και μου φαίνονται μια χαρά και οι δυο! Θα ψάξω να τις βρω ολόκληρες! 🙂 Καλοδεχούμενο και ό,τι άλλο μου στείλεις, χωρίς άγχος εννοείται! Τα γούστα μου σε ταινίες δεν είναι συγκεκριμένα γιατί κατά καιρούς έχω φάει κολλήματα με πολύ διαφορετικά είδη ταινιών. Οπότε από παντού μπορείς να με πιάσεις 😉

      6. Α, τέλεια! Ελπίζω να τα καταφέρεις να τις βρεις σε torrent, εμένα με παίδεψαν λίγο (ειδικά το Real). Κι άμα τις δεις περιμένω εντυπώσεις – ακόμα κι αν είναι αρνητικές!! 🙂

        Επίσης το Rurouni Kenshin μου άρεσε πάρα πολύ, έχει μια πολύ διακριτική ιστορία αγάπης ενός Σαμουράι παρόλο που δεν εστιάζει πολύ σε αυτό. Από κει και πέρα αν δεν σε κουράζουν οι σειρές, τσέκαρε τα «Pride» και «Rich Man Poor Woman». Η πρώτη είναι καθαρά ρομαντική, τη δεύτερη τη λες και κωμική. 🙂

      7. Δεν κάνει τίποτα! Περιμένω νεότερα, λοιπόν! 🙂
        Καλό βράδυ!!!

        Υ.Γ. Μου ‘ρθε καλύτερη ιδέα τελικά σχετικά μ’ αυτό που λέγαμε τις προάλλες (για την παραλλαγή του NaNoWriMo) και μάλλον θα ανεβάσω ποστ μες στο σκ να μου πεις πώς σου φαίνεται. Μέχρι στιγμής έχουμε μαζευτεί 3 🙂

Σχολιάστε

