7 αγαπημένες μου συνήθειες για να νιώθω χαρούμενη

20151009_124601

Σήμερα απαντώ στο tag που δέχτηκα απ’ το αγαπημένο blog πολλών από εμάς “metaphrasi”. Ευχαριστώ θερμά για την πρόσκληση να γράψω κι εγώ και ν’ αναρτήσω 7 πολύ αγαπημένες συνήθειες μου. Εδώ και κάποιο καιρό έχουμε αρχίσει πολλοί bloggers – περισσότερο ή λιγότερο συνειδητά δε μπορώ να πω – έναν κύκλο γνωριμίας κι ανταλλαγής εμπειριών και προσωπικών πληροφοριών μεταξύ μας, τον οποίο προσωπικά τον γουστάρω αφάνταστα! Όσο περισσότερο γνωριζόμαστε, τόσο καλύτερα θ’ αλληλεπιδρούμε μεταξύ μας αλλά και ατομικά ο καθένας/η κάθε μια με σκοπό τόσο την προσωπική μας έκφραση αλλά και την ενδιαφέρουσα συνύπαρξη μεταξύ μας!

Συνεχίζω λοιπόν την αλυσίδα των 7 αγαπημένων καθημερινών συνηθειών, την οποία ξεκίνησε η Σοφία, η blogger του Πότε-πότε την Κυριακή (και την ευχαριστούμε πολύ για την ωραία ιδέα που έδωσε και σ’ άλλα blogs!). Στις αγαπημένες μου συνήθειες προφανώς δε θ’ αναφέρω το γράψιμο, γιατί τα ευκόλως εννοούμενα, πρέπει να παραλείπονται!

1. Μαγειρική

Μαγειρεύω σχεδόν κάθε μέρα εδώ και κάποια χρόνια και μπορώ να πω πως δεν με κουράζει, ούτε νιώθω να το έχω βαρεθεί. Αν κιόλας μαγειρεύω για να περιποιηθώ και κάποιον άλλον (σύντροφο, φίλους, οικογένεια) τότε βάζω τα δυνατά μου και το απολαμβάνω πραγματικά!

20150924_183740

2. Μουσική

Σχεδόν πάντα με οτιδήποτε κι αν κάνω θέλω τη συνοδεία της κατάλληλης μουσικής! “Χωρίς τη μουσική η ζωή θα ήταν λάθος” είχε πει ο Νίτσε. Εσείς, τι λέτε; Κοτζάμ Νίτσε να είχε άδικο;

3. Διάβασμα

Διαβάζω σχεδόν για τα πάντα (από νέα της showbiz μέχρι ιατρικά άρθρα για σπάνιες ασθένειες), σε ηλεκτρονική ή έντυπη μορφή (αν κι επιμένω να δηλώνω fan του έντυπου η παλιομοδίτισα!).

20151009_124428

4. Ταινίες και τηλεοπτικές σειρές

Να λιώνω βλέποντας πολλές απ’ τις ήδη αγαπημένες μου αλλά ν’ ανακαλύπτω με μια μικρή αγωνία (είναι ή δεν είναι πατάτα;) και καινούριες. Η χαρά δε της ανακάλυψης ενός μικρού αριστουργήματος, απλά δεν περιγράφεται!

5. Βόλτες για να ψωνίσω δώρα για… άλλους

Όχι πως δεν καταχαίρομαι όταν βρίσκω κάτι όμορφο ή χρήσιμο για ‘μένα αλλά τη χαρά που παίρνω όταν αγοράζω δώρα για άλλους, δε τη νιώθω εύκολα σ’ άλλες περιπτώσεις. Πάντα ανυπομονώ να ‘ρθει η ευκαιρία (και η χρονική στιγμή βεβαίως) όπου θα πρέπει να ψωνίσω κάποιο δώρο για γιορτή, γενέθλια, επέτειο, γάμο ή οποιαδήποτε άλλη όμορφη περίσταση εν πάση περιπτώσει. Το βασανιστικό ερώτημα “Τι δώρο να πάρω;” χαρίζει εντελώς ευπρόσδεκτη μαζοχιστική ηδονή στην όλη διαδικασία!

20151009_124234

6. Ποδηλατάδα με ωραίο καιρό στην ολλανδική ύπαιθρο

Πρέπει να το βιώσει κανείς για να καταλάβει το πόση ομορφιά, ανεμελιά κι αίσθηση ξεγνοιασιάς χωρά σε μια απλή βόλτα με το ποδήλατο. Ένα απ’ τα καλά της Ολλανδίας είναι η απίστευτη φύση της και η υπερβολική παρουσία πράσινου ακόμη και στο κέντρο των πόλεων της. Με το που βγάλει ήλιο, καβαλάμε τα ποδήλατα και φύγαμε να μαζέψουμε όμορφες εικόνες!

7. Ταξίδια

Δε θα μπορούσαν να είναι καθημερινή συνήθεια αλλά είναι σχεδόν καθημερινή σκέψη κι επιθυμία. Η φαντασίωση ενός μελλοντικού ταξιδιού αλλά και οι όμορφες αναμνήσεις από ένα προηγούμενο αρκούν για να χαμογελάω γι’ αρκετά λεπτά.

20151009_124352

Σήμερα για παράδειγμα πετάω για Κοπεγχάγη, να συναντήσω μια αγαπημένη φίλη και απ’ την προσμονή και τον ενθουσιασμό για όσα πρόκειται να ζήσω, δεν κρατιέμαι! Κι εννοείται πως από βδομάδα που επιστρέφω, θα αναρτήσω το σχετικό post! Ως τότε σας φιλώ πολύ όλους και όλες!

Η Φωτεινή νομίζω έκανε tag σχεδόν όλα τα blogs που αγαπώ. Οπότε εγώ αντί να κάνω νέο tag προσκαλώ όποιον/α διαβάζει αυτότο άρθρο και του/της αρέσει η ιδέα, ν’ απαντήσει για τις δικές του/της 7 αγαπημένες καθημερινές συνήθειες. 

11 thoughts on “7 αγαπημένες μου συνήθειες για να νιώθω χαρούμενη

  1. Καλημέρα! εντάξει ταυτιζόμαστε σε πολλά αλλά ειδικά το 5 – τα δώρα για τους άλλους είναι μοναδική απόλαυση και για μένα. Λίγο αγχωτικό καμιά φορά αλλά είναι όμορφο να μπαίνεις στη διαδικασία να σκέφτεσαι τους άλλους!

    Πωπω, ζηλεύω απίστευτα με το ταξίδι στην Κοπεγχάγη! Να περάσεις υπέροχα και να επιστρέψεις ανανεωμένη! Φιλιά πολλά

    1. Την Κοπεγχάγη θέλω να την πάω εδώ και πόσους μήνες. Ευτυχώς έκατσε έστω και τώρα! Απ’ όσα έχω δει και διαβάσει δύσκολο να μη μου αρέσει. Περισσότερα βέβαια θα έχω να σας πω επιστρέφοντας!😉

  2. Παράθεμα: 7 Αγαπημενες μου συνηθειες. | cherrybookish's Blog

  3. Βιβλια και ταξιδια ειναι δυο ερωτες μεγαλοι!!Τωρα για το ποδηλατο..εχμ..δεν εμαθα ποτε!Ντρεπομαι,ντρεπομαι αλλα ετσι τα εφερε η ατιμη ζωη :ρ
    Εννοειται περιμενουμε εντυπωσεις απο Κοπεγχαγη!Ακομα χτυπαω το κεφαλι μου που ημουν ενα χρονο Σκωτια και δεν αξιωθηκα να παω μεχρι εκει😦

  4. Συμφωνώ Φανή μου, πως αυτά τα παιχνίδια ερωτήσεων και απαντήσεων, μας φέρνουν πιο κοντά και ειδικά όταν ανακαλύπτουμε πόσα κοινά έχουμε!
    Τα τελευταία χρόνια από τότε που έφυγαν τα τρία μου παιδάκια, η μαγειρική έχει περάσει σε β’ πλάνο, όπως και το ποδήλατο, αλλά επειδή ζω σ’ ένα τεράστιο απομονωμένο κτήμα, η φύση και η μοναχικότητα μου, είναι οι μεγάλες μου απολαύσεις! 😛
    Καλό ταξίδι Φανή μου και να περάσεις όμορφα και περιμένω σχετική ανάρτηση με πολλές πολλές φωτό σου! 😉

    ΑΦιλάκια πολλά πολλά και τρυφερά! ❤

    1. Να ‘σαι καλά Άιναφετς!🙂 Ήδη φαντασιώνομαι το κτήμα μες τη φύση και νιώθω να ρουφάω οξυγόνο και άρωμα λουλουδιών!
      Θα προσπαθήσω η ανάρτηση για την Κοπεγχάγη να είναι ευχάριστη & χορταστική ώστε να ικανοποιήσω όσο το δυνατόν περισσότερο τις προσδοκίες όλων σας🙂

  5. Καλημέρα Φανή και όλα τα κορίτσια της παρέας μας,
    Πράγματι, αυτές οι μικρές αφορμές να ανακαλύπτουπμε περισσότερα η μία για την άλλη μας φέρνουν πιο κοντά και κάνουν το blogging να αξίζει.
    Όταν ήμουν μικρή, στο δημοτικό υποθέτω, υπήρχε κάτι σαν διεθνής οργάνωση αλληλογραφίας παιδιών μέσα από ένα περιοδικό το Ρόδι. Δεν ξέρω αν θυμάμαι καλά ή αν μπλέκω αναμνήσεις, το σίγουρο είναι πως είχα μία φίλη δι’ αλληλογραφίας από το εξωτερικό και με τα πενιχρά μας αγγλικά στέλναμε η μία στην άλλη γράμματα.
    Αυτή την ανάμνηση μου έφεραν σήμερα στο μυαλό οι κουβέντες μας και με γλύκανε πολύ.
    Σου εύχομαι να περάσεις υπέροχα στην Κοπεγχάγη – το ξέρεις ότι σε ζηλεύω- και περιμένω τα νέα σου.

    Φιλιά πολλά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    1. Υπέροχες αναμνήσεις μου φέρνεις στο μυαλό! Κι εγώ είχα pen-friends απ’ το περιοδικό «Κατερίνα» και στέλναμε γράμματα και δωράκια η μια στην άλλη🙂
      Η Κοπεγχάγη προς το παρόν υπέροχη! Τραβάω πολλές φωτογραφίες να σας δείξω!🙂

  6. Εντάάααααξει, άλλη μία υπέροχη ανάρτηση! Έχουμε πολλά κοινά, θα έλεγα!!!
    Είχα έρθει στα μέρη σου, είχα γυρίσει σχεδόν όλη την Ολλανδία, πριν δύο καλοκαίρια και με εντυπωσίασε το τόσο πράσινο! Και από Κοπεγχάγη μόόοοολις γύρισα, που πήγα για ελάχιστα όμως και δεν πρόλαβα να δω πολλά😦
    Ελπίζω να περάσεις τέλεια!!!!
    Λαμβάνω τη σκυτάλη από εσένα και θα αναρτήσω σύντομα κι εγώ 7 πράγματα που με ευχαριστούν!!
    Φιλάκιαααααα!!

    1. Γεια σου Nastenka και σ’ ευχαριστώ για το σχόλιο σου!🙂
      Χαίρομαι που ήρθες Ολλανδία και σου άρεσε. Αντικειμενικά είναι μια όμορφη χώρα με πολλά να δεις και να κάνεις.
      Πραγματικά κρίμα που δε μπόρεσες να γυρίσεις και να δεις πολλά στην Κοπεγχάγη, αλλά αυτά συμβαίνουν και στις καλύτερες οικογένειες. Θ’ ανεβάσω σύντομα ένα άρθρο για όσα εγώ είδα κι έκανα στην Κοπεγχάγη. Μπορείς να το διαβάσεις, να πάρεις μερικές ιδέες ώστε να είσαι έτοιμη για την επόμενη φορά😉 Σου εύχομαι ολόψυχα με την πρώτη ευκαιρία να ξανά πας και να δεις όσα δεν πρόλαβες!🙂

Σχολιάστε

