Το δικό μου «Σαν γιουβέτσι” (Κριθαράκι με μοσχάρι στην κατσαρόλα)

20150909_203631

Όσο περίεργο κι αν σας φαίνεται (αλλά κυρίως αν ΜΟΥ φαίνεται!) δεν έχω φτιάξει ποτέ γιουβέτσι στη ζωή μου. Καμιά φορά είναι τρελό το πόσο πιο περίπλοκα φαγητά έχω μαγειρέψει αλλά μερικά σχετικά απλά, δεν τα επιχείρησα ποτέ. Κι επειδή από καιρό το ‘χα στο νου μου να το φτιάξω το γιουβετσάκι για να δω αν το ‘χω (ή για να του πάρω τον αέρα τέλος πάντων) έβγαλα σήμερα λίγο μοσχαράκι να ξεπαγώνει και να ‘μαι τώρα να γράφω ακόμα ένα άρθρο μαγειρικής, δείχνοντας σας τα κατορθώματα(;) μου. Βέβαια θα παρατηρήσατε κι απ’ τον τίτλο πως δε θα κάνω το κλασσικό γιουβέτσι στο πήλινο (πού να το βρω και το πήλινο τέτοια ώρα κι εδώ που βρίσκομαι;) αλλά θα κάνω ένα “τεμπέλικο” γιουβέτσι στην κατσαρόλα. Ελπίζω να το βρείτε εξίσου ενδιαφέρον. Πάμε λοιπόν βήμα-βήμα να δούμε μαζί τι έκανα σήμερα και πάρτε ιδέες κι εσείς.

Υλικά:

20150909_185717500 γραμμάρια με 1 κιλό κρέας μοσχαρίσιο σε κομμάτια (εξαρτάται για πόσα άτομα μαγειρεύετε)

½ κιλό κριθαράκι

Τοματοπελτέ

1 κρεμμύδι

1 σκελίδα σκόρδο

Αλάτι, πιπέρι, κανέλα ή άλλα μπαχάρια αν έχετε (π.χ. γαρύφαλλο, μοσχοκάρυδο)

Εκτέλεση:

Σε μια κατσαρόλα τσιγαρίζουμε το κρεμμύδι και το σκόρδο.

20150909_185834

Έπειτα ρίχνουμε το κρέας στην κατσαρόλα και ξεκινάμε να το τσιγαρίσουμε μέχρι να πάρει ένα καστανό χρώμα.

20150909_190018

Προσθέτουμε νερό για να το σκεπάσουμε και το αφήνουμε να σιγοβράσει για περίπου 50-60 λεπτά.

20150909_190230

Στη συνέχεια προσθέτουμε δυο κουταλιές τοματοπελτέ, αλάτι, πιπέρι κι όποια άλλα μυρωδικά θέλουμε και το αφήνουμε πάλι να βράσει για λίγο.

20150909_201537

Τέλος, αφού σιγουρευτούμε πως το κρέας μας είναι πλέον αρκετά μαλακό παίρνουμε το κριθαράκι, το αδειάζουμε στην κατσαρόλα και προσθέτουμε κι άλλο νερό έτσι ώστε να βράσει όλο το φαγητό μαζί. Τσεκάρουμε συνεχώς μήπως πρέπει να προσθέσουμε λίγο περισσότερο νερό για να μην κολλήσει και να βράσει καλά και το κριθαράκι.20150909_202406

Με τι μπορείτε να συνοδεύσετε το γιουβέτσι σας:

  • Με φέτα ή με κίτρινο τυρί τριμμένο από πάνω

  • Με σος βουτύρου-σκόρδου πάνω σε ζεστό ψωμί

  • Με πράσινη σαλάτα εποχής

20150909_203802

 

11 σκέψεις σχετικά με το “Το δικό μου «Σαν γιουβέτσι” (Κριθαράκι με μοσχάρι στην κατσαρόλα)

      1. χεχε καλα ειμαι και ντραμα κουιν,εχω φαει και λιγη μαυρη τσοκολατα!
        Νεκταρινι για βραδυνο..εχω φαει και πρωινο και μεσηριανο.Αλλα μην φανταστεις χεχε

  1. Δεν είναι καλή ώρα για να διαβάσω αυτό το post σου (κοντεύει 3 το μεσημέρι και δεν έχω φάει ακόμη) αλλά νομίζω πως ακόμη κι αν δεν πεινούσα, θα με ενέπνεες!
    Να σου πω επίσης πως το γιουβέτσι το φτιάχνω ΚΑΙ έτσι, ή τέλος πάντων το φτιάχνω στο 90% έτσι και το περνάω από το φούρνο για ένα τρόμαγμα μαζί με λίγο τριμμένο τυράκι (σάλια τρέχουν…).

    Ωραία ιδέα πάντως για το τι να φτιάξω τις επόμενες μέρες. Για πες τώρα που σε βρήκα, μαγειρεύεις στην κατσαρόλα το χοιρινό με κανένα τρόπο; Εγώ το κάνω μόνο στο φούρνο ή σαν τηγανιά, αλλά λεώ μήπως από κει στα ξένα έχεις καμιά καλή ιδέα για να αλλάξουμε λίγο γεύσεις.

    Φιλιά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    1. Την άλλη φορά ίσως επιχειρήσω κι εγώ να το βάλω λίγο στο φούρνο με τυρί να λιώνει από πάνω (το πιστεύω ότι θα τρέξουν σάλια!).
      Όσον αφορά το χοιρινό, δε μπορώ να σκεφτώ κάποιο πολύ ιδιαίτερο τρόπο μαγειρέματος πέρα απ’ το να κάνεις την κλασσική τηγανιά στην κατσαρόλα. Πιο υγιεινό το θεωρώ και μεγαλύτερη ελευθερία κινήσεων κι επιλογών σε υλικά νομίζω πως έχεις. Βέβαια αν έχεις wok, τότε έχεις τη χρυσή τομή (δεν είναι ούτε κατσαρόλα, ούτε κλασσικό τηγάνι) οπότε όρμα να φτιάξεις εκεί το χοιρινό!

Σχολιάστε

