Πόλη του Μεξικού: Χρώματα, έντονες γεύσεις και τραγούδια!

20150629_135641Η μετάβαση απ’ το Μεξικό πάλι πίσω στον Καναδά μόνο ομαλή δεν είναι! Τις τελευταίες 48 ώρες έχω συνεχώς την αίσθηση πως θα βγω έξω για να φάω τορτίγιες, στους Καναδούς μου φεύγουν ισπανικές λέξεις και προχθές πήγα να πληρώσω κάτι με πέσος (τραγικό όταν ο Καναδός μου είπε πως αυτό που του δίνω δεν είναι καναδικό νόμισμα!). Λίγο πριν θεωρήσω πως πάει, με 9 μέρες στην πρωτεύουσα του Μεξικού, έφαγα τρελό αποπροσανατολισμό κι έχασα τη συγκέντρωση μου, ο σύντροφος μου – σαν από μηχανής Θεός – μου είπε πως κι εκείνος είναι λίγο “αλλού” και όταν ξυπνάει πιστεύει πως είναι ακόμα στο Μεξικό. Έτσι λοιπόν δε νιώθω μόνη στον κόσμο μου, έχω και παρέα! Κι απ’ τα παραπάνω «συμπτώματα» ήδη θα καταλάβατε πως η παραμονή στο Μεξικό ήταν ολιγοήμερη αλλά θα μας μείνει αξέχαστη για χρόνια (εδώ ήδη δε μπορούμε να αποδεχθούμε πως φύγαμε!).

20150628_150032

Το Μέξικο Σίτι μου άφησε μια γλυκιά, μελαγχολική και ζεστή γεύση! Είδα τόσα, όσα ίσως δεν είχα δει ποτέ, σε κανένα ταξίδι μου ως τώρα κι επειδή θέλω να σας μιλήσω για όλα όσα μ’ εντυπωσίασαν – τα οποία δεν είναι και λίγα – θα σας γράψω μέρα-μέρα τι έκανα, που πήγα τι είδα. Με άλλα λόγια, αυτό που δεν κατάφερα να κάνω όσο βρισκόμουν στην Πόλη του Μεξικού, δηλαδή να κρατήσω ένα ημερολόγιο της παραμονής μου εκεί – καθώς το ίντερνετ του ξενοδοχείου δε μου πρόσφερε τέτοιες πολυτέλειες, θα το κάνω τώρα αργά-αργά. Κουρντίζω τη μνήμη μου, γεμίζω εικόνες και ξεκινώ!

20150627_165211

Update: Κατά την παραμονή μου στην Πόλη του Μεξικού είχα παντού και πάντα μαζί μου έναν τουριστικό οδηγό τον οποίο βρήκα διαδικτυακά σε μορφή pdf (στα αγγλικά) και τον εκτύπωσα δυο μέρες πριν πετάξω. Είναι ίσως ο καλύτερος τουριστικός οδηγός που έπεσε στα χέρια μου γιατί είναι μικρός (25 σελίδες), αναφέρει πραγματικά όλα τα highlights αλλά με οργανωμένο τρόπο, δηλαδή έχει κάθε περιοχή ξεχωριστά και όλα όσα πρέπει να δει κανείς εκεί γύρω. Με αυτό τον τρόπο δημιουργείται μια λίστα στο μυαλό σου (ή ένας χάρτης για κάποιους άλλους) με τα πάντα συγκεντρωμένα και με όλες τις πληροφορίες διαθέσιμες για να μην μπερδεύεσαι και να μη νιώθεις πως ξεχνάς ή δε βρίσκεις αξιοθέατα. Για όποιον/α ενδιαφέρεται μπορώ να του/της στείλω το αρχείο pdf μέσω e-mail ή μπορώ να τον/την παρεπέμψω στον ιστότοπο που το βρήκα. 

3 thoughts on “Πόλη του Μεξικού: Χρώματα, έντονες γεύσεις και τραγούδια!

  1. Η Μαρία της γειτονιάς να μας παροτρύνει να αγαπήσουμε το σώμα μας με το νεράκι στο χέρι…χαχαχα…όλα τα λεφτά…χαχαχα…ακόμη γελάω…προς Θεού, το άρθρο είναι υπέροχο! Εύγε ξανά και ξανά.

    1. Να ‘σαι καλά! Όπως καταλαβαίνεις ήμουν στο Μεξικό, δε μπορούσα ν’ αντισταθώ και να μην φωτογραφίσω την Thalia! (Τόσες σαπουνόπερες της βλέπαμε κάποτε και κακά τα ψέμματα συνέβαλε κι αυτή στην νεότερη πολιτιστική κληρονομιά του Μεξικού!)😉

Σχολιάστε

