Φτάσαμε τις 400.000 επισκέψεις!!!

thumbnailΚαι για να κλείσει τέλεια η εβδομάδα θέλω να σας ευχαριστήσω για τις πρόσφατες 400.000 επισκέψεις/αναγνώσεις αυτού εδώ του blog! Αυτό το όμορφο νουμεράκι δεν το έφτασα μόνη μου, το φτάσαμε μαζί! Πήρα κουράγιο κι ενέργεια απ’ την επικοινωνία σας μαζι μου, τα ωραία σας λόγια, τα εύστοχα σχόλια σας! Κι ελπίζω έτσι να συνεχίσουμε την κοινή μας διαδρομή για πολύ καιρό!

Γι’ άλλη μια φορά απ’ τα βάθη της καρδιάς μου σας ευχαριστώ που βρίσκεστε εδώ! Πάμε γι’ ακόμη περισσότερα και καλύτερα!

(Στο μισό εκατομμύριο θα σας ανοίξω σαμπάνια😉 )

Τα φιλιά μου και την αγάπη μου! Ένα υπέροχο Σαββατοκύριακο σε όλους σας, εύχομαι!

Φανή

4 thoughts on “Φτάσαμε τις 400.000 επισκέψεις!!!

    1. Να ‘σαι καλά Ελένη! Δεν ξέρω αν θα πιούμε σαμπάνια από βδομάδα (νομίζω θα πάρει λίγο περισσότερο), αλλά εφόσον την έταξα θα την έχω έτοιμη και παγωμένη!😉

      Όσον αφορά τις αναρτήσεις κάτι γίνεται με την 100η, την 200η και την 300η αλλά την 400η θα κάνω λίγο καιρό να τη γράψω! (Και τώρα συνειδητοποιώ πως έχω γράψει κάμποσα άρθρα, αλλά τελικά όχι τόσα πολλά όσο νόμιζα! Πφφφ!). Ελπίζω πως μέχρι το 1 εκατομμύριο προβολών θα έχω αυξήσει σημαντικά νούμερο αναρτήσεων!🙂

Σχολιάστε

