Νέα κατηγορία άρθρων «Το άρθρο της εβδομάδας»

Πριν λίγο μου κατέβηκε η ιδέα και είπα να τη βάλω σε άμεση εφαρμογή. Εφόσον, κάθομαι σχεδόν σε καθημερινή βάση και διαβάζω τόσα υπέροχα άρθρα στα blogs συναδέλφων bloggers και μερικά απ’ αυτά καταλαβαίνω πως θα τα λατρέψω με το που τα ξεκινάω, γιατί να μη δίνω ένα μίνι «βραβείο», μια μικρή αναγνώριση τουλάχιστον μια φορά την εβδομάδα στον ή στην blogger που πρόσφατα μου έκλεψε την καρδιά και μου γέμισε το μυαλό; Αυτό αναρωτήθηκα και ιδού η νέα κατηγορία άρθρων μου! Κάθε εβδομάδα θα διαλέγω ένα άρθρο που αγάπησα κατά τη διάρκεια των τελευταίων ημερών (όσο δύσκολη και να μου είναι η επιλογή) και θα σας το προτείνω εδώ με την ελπίδα να το αγαπήσετε κι εσείς!

Ξεκινάω σήμερα κιόλας προτείνοντας κατ’ εξαίρεσιν δυο άρθρα (απλά και μόνο επειδή είναι η πρώτη βδομάδα). Περιμένω σχόλια κι εγώ (αλλά και οι συγγραφείς τους ενδεχομένως) για το πως σας φάνηκαν!🙂

Υ.Γ. Αν η ιδέα μου βρει μιμητές τόσο το καλύτερο για τον κόσμο του blogging αλλά και για όλους τους αναγνωστές (bloggers ή μη) που θέλουν να διαβάζουν δυνατά κείμενα!

2 thoughts on “Νέα κατηγορία άρθρων «Το άρθρο της εβδομάδας»

Σχολιάστε

