Κέικ μπανάνα

20150519_164128
Κέικ μπανάνας

Εδώ και μέρες το πιλάτευα σήμερα όμως είπα να το κάνω. Θα φτιάξω κέικ που έχω να κάνω εδώ και δε θυμάμαι πόσον καιρό! Ελπίζω η Ελένη απ’ το myfortysomethingworld να νιώθει υπερήφανη για ‘μένα! 🙂

Κοιτώντας μες το ψυγείο μου τα διάφορα φρούτα και λαχανικά που έχω έσπαζα το κεφάλι μου να επιλέξω αν θα φτιάξω κέικ με πορτοκάλι, λεμόνι ή καρότου (αυτό παρά τρίχα μου τη γλιτώνει σήμερα!). Έπειτα γύρισα το βλέμμα μου προς το τραπέζι της κουζίνας και είδα το τσαμπί τις μπανάνες μες τη φρουτιέρα και αποφάσισα: Σήμερα θα φτιάξω κέικ μπανάνας!

Έψαξα στο διαδίκτυο να πάρω μερικές ιδέες και τελικά βρήκα μια συνταγή εδώ, την οποία φυσικά θα παραλλάξω κατά πως με συμφέρει. Ιδού ο δικός μου τρόπος παρασκευής του κέικ μπανάνας:

Τα υλικά μας
Τα υλικά μας

Υλικά:

  • 3 μπανάνες

  • 3 αυγά
  • 200 γραμμάρια ζάχαρη (άσπρη ή μαύρη ή φυτική ή ό,τι άλλο εσείς προτιμάτε)

  • 150 γραμμάρια αλεύρι για όλες της χρήσης

  • 80 ml γάλα (με ή χωρίς λακτόζη γι’ αυτούς που έχουν δυσανεξία)
  • 80 γραμμάρια βούτυρο ή 80 ml ηλιέλαιο (εγώ χρησιμοποίησα 80 γραμμάρια μαργαρίνη)
  • 1 μπέικιν πάουντερ (αν χρησιμοποιήσατε αλεύρι που φουσκώνει μόνο του προτιμήστε μια κουταλιά μαγειρική σόδα

Εκτέλεση:

Πριν κι πρώτα απ’ όλα λιώστε το βούτυρο σ’ ένα κατσαρολάκι κι έπειτα αφήστε το λίγο να κρυώσει.

Καθαρίστε τις μπανάνες και κόψτε τις σε ροδέλες. Έπειτα σπάστε τα τρία αυγά και χωρίστε τους κρόκους απ’ τα ασπράδια. Χτυπήστε τα ασπράδια μέχρι να γίνουν μια ωραία παχύρρευστη μαρέγκα.

Το μείγμα μας έτοιμο για ψήσιμο!
Το μείγμα μας έτοιμο για ψήσιμο!

Σ’ ένα βαθύ μπολ ρίξτε τους κρόκους των αυγών και ανακατέψτε τους με τη ζάχαρη. Έπειτα προσθέστε το λιωμένο βούτυρο, το γάλα, αλεύρι και το μπέικιν πάουντερ και ανακατέψτε πάλι. Τέλος, ρίξτε τις μπανάνες και τη μαρέγκα και ανακατέψτε πολύ καλά μέχρι να έχετε ένα όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφο μείγμα. Δεν χρειάζεται να “λιώσουν” εντελώς οι μπανάνες μες το μείγμα, απλά καλό είναι η επιφάνεια του μείγματος να ‘ναι όσο πιο λεία γίνεται χωρίς να προεξέχουν κομματάκια.

Λαδώστε ένα μέτριο ταψάκι ή μια μέτριου μεγέθους φόρμα για κέικ. Προσέξτε να μην επιλέξετε πολύ μικρό σκεύος ψησίματος γιατί το κέικ λογικά θα σας φουσκώσει αρκετά, οπότε δε θέλετε να ξεχειλίσει μες το φούρνο!

Ψήστε στους 175 με 180 βαθμούς, στις αντιστάσεις (πάνω-κάτω) για 40 με 50 λεπτά.

Με τι μπορείτε να στολίσετε ή να συνοδεύσετε το κέικ σας:

  • Με επικάλυψη σοκολάτας (εγώ σκέφτομαι να βάλω από πάνω nutella να λιώνει!)

  • Με οποιοδήποτε είδους γλάσο ή ζαχαροπλαστική κρέμα ξέρετε και προτιμάτε.

  • Με παγωτό οποιασδήποτε γεύσης προτιμάτε (φυσικά όχι με γεύση μπανάνας, όπως καταλαβαίνετε!).

Καλή απόλαυση να έχετε! 🙂

Έτοιμο το κέικ μπανάνα!
Έτοιμο το κέικ μπανάνα!
4 σκέψεις σχετικά με το “Κέικ μπανάνα

  1. Έχεις δίκιο μικρή μου ξενιτεμένη, είμαι περήφανη για σένα – αν και πρωί πρωί που βλέπω τις φωτογραφίες σου μου τρέχουν τα σάλια. Θα πήγαινε τέλεια με το καφεδάκι μου ένα κομματάκι (κομματάρα) κέικ μπανάνα.
    Δεν έχω φτιάξει ποτέ, αλλά έχω δοκιμάσει με άγλυκη σαντιγί και το έχω βρει εμπνευσμένο!
    Μπράβο σου χρυσοχέρα μου!

    Φιλιά γλυκά σαν το μπανανοκέικ σου
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com/

    1. Ευχαριστώ πολύ για τα καλά λόγια! Το κέικ δοκιμάστηκε απ’ τον άντρα του σπιτιού και πέρασε τις εξετάσεις αν και όπως μου είπε θα ήταν πιο σωστό να το αποκαλώ «μπανανόπιτα» και όχι κέικ γιατί τα κομμάτια μπανάνας δεν ήταν αλεσμένα και του θύμιζε περισσότερο φρουτόπιτα των παιδικών του χρόνων (ό,τι θυμάται, χαίρεται ο καθένας!) 😛

      Εγώ πάλι που το δοκίμασα θα το ξανά έκανα μα ελαφρώς πιο γλυκό ή μετά το ψήσιμο θα πρόσθετα άχνη ζάχαρη από πάνω γιατί ενώ γλυκίζει δεν βγάζει εκείνη τη σούπερ γλυκερότητα κάποιων κέικ. Για όποιον βέβαια δε το θέλει πολύ γλυκό ή θέλει να ελέγχει την ποσότητα ζάχαρης του, νομίζω είναι ιδανική περίπτωση.

      Καλησπέρα στην ηλιόλουστη Αθήνα! Τα φιλιά μου Ελένη! 🙂

    1. Όταν αγόρασα το γάλα χωρίς λακτόζη, εσένα σκέφτηκα!
      Όταν χθες έφτιαχνα το κέικ κι έγραφα στη συνταγή για το γάλα χωρίς λακτόζη, πάλι εσένα σκεφτόμουν!
      Να το κοιτάξω; Ή απλά σ’ έχω καψουρευτεί κι όπου βλέπω τη λέξη «λακτόζη» θα σκέφτομαι εσένα, οπότε να το αποδεχτώ; 🙂

Σχολιάστε

