Πάσχα στον αέρα και ευχές για Καλή Ανάσταση!

Καλοφάγωτη η αποψινή μαγειρίτσα!
Καλοφάγωτη η αποψινή μαγειρίτσα!

Η αλήθεια είναι πως στη μέχρι τώρα ζωή μου έχω γιορτάσει το Πάσχα με ποικίλους τρόπους, σε πολλά και διαφορετικά μέρη, συχνά με τους ίδιους ανθρώπους αλλά ενίοτε και με καινούριες παρέες. Φέτος, θα είναι η πρώτη φορά που θα γιορτάσω το Πάσχα μόνο μ’ έναν άνθρωπο – ευτυχώς που αυτός ο ένας είναι ένας από τους σημαντικότερους που έχω στη ζωή μου – ενώ θα βρίσκομαι κυριολεκτικά στον αέρα κατά τη μεγαλύτερη διάρκεια της Κυριακής του Πάσχα. (Όχι που δε θα περνούσα και το φετινό Πάσχα μ’ εντελώς μη κανονικό τρόπο!).

Φυσικά, γνωρίζω καλά πως δε μπορώ να παραπονεθώ στο ελάχιστο: Φεύγω ένα μεγάλο ταξίδι και πάω να μείνω εκτός Ευρώπης, στην άλλη μεριά του Ατλαντικού. Αυτό είναι κάτι που δεν το ζει κανείς κάθε μέρα και σίγουρα δεν έχουν την ευκαιρία να το ζήσουν όλοι οι άνθρωποι. Αν όμως θέλω να είμαι απολύτως ειλικρινής μαζί σας τότε θα πρέπει να παραδεχθώ πως σας ζηλεύω τρελά όλους εσάς που αύριο θα είστε με τις οικογένειες και τους φίλους σας και θα τρώτε, θα πίνετε και θα γλεντάτε ως τη Δευτέρα του Πάσχα. Εγώ πάλι αύριο θα τρώω “αεροπορικά” γεύματα, θα βλέπω ταινίες στον υπολογιστή που θα έχω ενσωματωμένο μπροστά στο κάθισμα μου και κάπου-κάπου θαρρώ πως θα παίρνω και κανέναν υπνάκο όταν θα κοιτάω το ρολόι μου και θα μονολογώ “Δεν περνάνε κι αυτές οι ώρες!”. Τη δε Δευτέρα του Πάσχα εσείς θα τρώτε τις λιχουδιές που φτιάξατε μα δεν καταφέρατε να τελειώσετε το προηγούμενο εικοσιτετράωρο κι εγώ θα προσπαθώ να συνέλθω απ’ το αναμενόμενο τζετ-λαγκ. Τι να γίνει όμως; Όποιος θέλει μακρινά ταξίδια, τα περνάει αυτά!

Έχω απ’ το πρωί ανοιχτό τον υπολογιστή να παίζει ασταμάτητα μουσική για να με “συντροφεύει” καθώς γεμίζω τρεις βαλίτσες πράγματα και πασχίζω να μην ξεχάσω τίποτα πραγματικά σημαντικό. Κατά διαστήματα ρίχνω μια ματιά στο λογαριασμό μου στο facebook και βλέπω να περνάνε από μπροστά μου πλήθος φωτογραφιών κι ευχών από διαφόρους φίλους για την Ανάσταση που πλησιάζει. Τι κρίμα που φέτος δεν πρόλαβα να βάψω αυγά όπως έκανα τα προηγούμενα χρόνια. Τι κρίμα που δεν έχω να επιδείξω πασχαλιάτικα κουλούρια και τσουρέκια, παρά μόνο κάθομαι και λιγουρεύομαι τα ξένα που δείχνουν πεντανόστιμα (και να βλέπω και χθες  βράδυ στον ύπνο μου τσουρέκια του “Τερκενλή”!). Ε λοιπόν, τέλος: Του χρόνου σε όποιο μήκος και πλάτος της Γης κι αν βρίσκομαι ανήμερα του Πάσχα θα κάτσω στα αυγά μου  να φάω και ν’ απολαύσω τη γιορτάρα μέρα με αγαπημένα πρόσωπα (Μόνο να το θυμάμαι αυτό που γράφω τώρα ως του χρόνου το Πάσχα!)🙂

Πρέπει να κλείσω τις βαλίτσες και να βγω λίγο αργότερα για ν’ αποχαιρετήσω κάποιους φίλους. Σταματώ εδώ λοιπόν το γράψιμο για να προλάβω όσα πρέπει να γίνουν χωρίς να είμαι με τη ψυχή στο στόμα.

Πραγματικά σας εύχομαι μέσα απ’ την καρδιά μου Καλή Ανάσταση (όπως τη νιώθει και την αντιλαμβάνεται ο καθένας σας) και μια υπέροχη Κυριακή του Πάσχα! (Και φυσικά καλό συμμάζεμα την Δευτέρα του Πάσχα!)😉

Τα λέμε σύντομα απ’ το πολύ κρύο – απ’ ότι μαθαίνω – Τορόντο του Καναδά. Έως τότε σας φιλώ όλους πολύ!

Φανή

4 thoughts on “Πάσχα στον αέρα και ευχές για Καλή Ανάσταση!

  1. Χρόνια πολλά Φανή μου! Μακάρι το φετινό Πάσχα να σε σημαδέψει – με όλες τις καλές έννοιες. Να είναι το Πάσχα που άφησες πίσω πολλά, που δεν γιόρτασες με την οικογένειά σου αλλά ήταν η αφετηρία μιας νέας «οικογένειας» που θα δημιουργήσεις εκεί που πηγαίνεις.

    Φιλιά
    Ελένη
    https://myfortysomethingworld.wordpress.com

  2. Elisabeth P

    Εγώ πάντως ζηλεύω εσένα και το ταξίδι και την μεγάλη αλλαγή στην ζωή σου!
    Σου εύχομαι καλότυχη κι ευτυχισμένη νέα αρχή!!

Σχολιάστε

