Ένα ανέλπιστο βραβείο και τα 10 αγαπημένα μου blogs!

186ae-liebsteraward_3lilapplesΠριν λίγες ώρες έλαβα ξαφνικά ένα παράξενο μα πολύ γλυκό μήνυμα από την eleniplus και το όμορφο blog της (https://myfortysomethingworld.wordpress.com/) για «ένα βραβείο για ‘μένα». Μπαίνοντας στην αρχική της σελίδα διαπίστωσα πως η Ελένη επέλεξε να με προτείνει για το εικονικό blogoβραβείο «Liebster award» για κάνει πιο γνωστό το blog μου και να το γνωρίσει περισσότερος κόσμος. Αφού έψαξα να διαβάσω λίγα περισσότερα για το «Liebster award» κατάλαβα πως πρόκειται για μια υπέροχη αλυσιδωτή δράση-αντίδραση που χαρίζει εξαιρετικό promotion τόσο στο προσωπικό μας blog όσο και στα blogs που αγαπάμε, ενώ φέρνει και τους bloggers πιο κοντά δημιουργώντας μια διάθεση χαράς και γενναιοδωρίας στον κοινόχρηστο διαδικτυακό «χώρο»… Με συναισθήματα χαράς και γενναιοδωρίας λοιπόν θέλω να ευχαριστήσω εσένα Ελένη για το όμορφο σου βραβείο! Καλή συνέχεια σε ό,τι κάνεις και θα τα λέμε!🙂

Πριν προτείνω τα δέκα blogs τα οποία θεωρώ πως αξίζουν την προσοχή σας, θα επικολλήσω τους κανόνες του «Liebster award» για όσους θελήσουν με τη σειρά τους να «βραβεύσουν» τα δικά τους αγαπημένα blogs!

Οι κανόνες του βραβείου είναι οι εξής:

1) Ευχαριστείτε τον blogger που σας έχει προτείνει και θα αναρτάτε τη διεύθυνση του blog του. Συμπεριλάβετε στην ανάρτησή σας το εικονίδιο του Liebster award είτε με αντιγραφή και επικόλληση, είτε χρησιμοποιώντας το σαν widget ή gadget.

2) Απαντήστε σε 10 ερωτήσεις που θα σας θέσει ο blogger o οποίος σας απένειμε το βραβείο.

3) Προτείνετε άλλα 10 blogs με λιγότερους από 200-300 followers και συντάξτε μία λίστα ερωτήσεων για τα blog αυτά που οι κάτοχοι τους θα πρέπει να απαντήσουν.

4) Αναρτήστε την υποψηφιότητα για το βραβείο σε κάθε ένα από τα 10 blogs που έχετε επιλέξει και παρέχετε ένα link του post σας ώστε να ενημερωθούν οι κάτοχοι σχετικά με το βραβείο Liebster σε περίπτωση που δεν το γνωρίζουν.

 

10 ερωτήσεις που απαντώ πρώτη εγώ και στην συνέχεια πρέπει ν’ απαντήσετε κι εσείς!🙂

1) Γιατί ξεκινήσατε το blog;

Ξεκίνησα να bloggάρω την περίοδο που άφησα την Ελλάδα για να μετακομίσω μόνιμα(;) στο εξωτερικό. Η προσαρμογή ήταν δύσκολη, είχα αφήσει πίσω όλα τα αγαπημένα μου πρόσωπα και ήμουν ουσιαστικά μόνη μου σ’ έναν ξένο τόπο. Καθημερινά δεχόμουν εκατοντάδες νέες πληροφορίες και ζούσα ένα σωρό νέες εμπειρίες. Κάπως έπρεπε ν’ αφομοιώνω ομαλά την καθημερινότητα μου και ταυτόχρονα να προσαρμόζομαι στις νέες συνθήκες ζωής. Ή ψυχοθεραπεία θ’ άρχιζα ή θα μοιραζόμουν δημόσια τις εμπειρίες μου (μήπως κι απ’ τα βιώματα μου βοηθιόταν κανένας ακόμα). Ειλικρινά το δίλημμα δεν ήταν απλό. Εντέλει δεν ξέρω πως πήρα την μεγάλη απόφαση, αλλά είπα πως θ’ αρχίσω να γράφω και το καλό που μου ήθελα ήταν αυτά που θα έγραφα να ήταν της προκοπής γιατί θα τα διάβαζε ξένος κόσμος!

2) Πείτε μας λίγο τι σας ενθουσιάζει;

Αν θέλετε μια εύκολη και γρήγορη απάντηση καλύτερα να σας πω τι δε μ’ ενθουσιάζει! Γενικά έχω πρόβλημα στο να μειώσω τον ενθουσιασμό μου. Ευτυχώς φροντίζει η ίδια η ζωή να μου ρίχνει «μπατσάκια» για να με συνεφέρει.

3) Γιατί πιστεύετε ότι τα σχόλια και η επικοινωνία βοηθούν τους bloggers και με ποιο τρόπο;

Το feedback είναι το άλφα και το ωμέγα σε ό,τι κάνουμε στη ζωή μας. Χωρίς ανταπόκριση, χωρίς επαφή, χωρίς σχόλια πώς να ξέρεις αν τη «φωνή» σου την έχει ακούσει ποτέ κανένας εκεί έξω; Θέλει πολύ κουράγιο να πάρεις το ρίσκο και να ξεκινήσεις κάτι μη ξέροντας ποιο θα είναι το τελικό αποτέλεσμα της αρχικής σου πρωτοβουλίας, όμως για να συνεχίσεις να προσπαθείς θα πρέπει να λάβεις μια οποιαδήποτε είδους θετική ανταπόκριση. Όλα τα ανθρώπινα όντα στοργή και προδέρμ χρειαζόμαστε!😉

4) Για ποια πράγματα μιλάτε στο blog σας;

Έλα ντε! Καλή ερώτηση! Αυτό το blog ξεκίνησε ως το «ημερολόγιο» μιας Ελληνίδας νεο-μετανάστριας στην Ολλανδία και κατέληξε αρκετά ποικίλης ύλης. Φυσικά δε θα μπορούσε να γίνει αλλιώς αφού με το που ξεκίνησα να βγάζω πράγματα από μέσα μου, θέλανε να βγούνε κι άλλα κι άλλα (νομίζω κλασσικό σύμπτωμα  όσων γράφουν και γράφουν!). Εν ολίγοις γράφω για όλες τις μεγάλες μου αγάπες: για ταινίες, για βιβλία, για μουσική, για μαγειρική, για ταξίδια, για τη ζωή στην Ολλανδία, για όσα μου λείπουν απ’ την Ελλάδα, για όσα δε μου λείπουν απ’ την Ελλάδα, για προσωπικές μου στιγμές που θέλω να μοιραστώ κι ακόμη δεν έχω πει ούτε τα μισά! Κουράγιο και υπομονή να έχει κάποιος και στο blog μου θα διαβάσει λίγο απ’ όλα!

5) Έχετε δημιουργήσει μια φιλική σχέση με άλλους bloggers; Έχετε γνωριστεί ποτέ προσωπικά;

Είναι υπέροχο πως με μερικούς έχει ξεκινήσει μια επικοινωνία, η οποία αν με ρωτάτε θέλω να συνεχίσει και ν΄αυξηθεί. Αν μάλιστα μπορέσω και γνωριστώ και με κανέναν από κοντά θα το χαρώ πολύ (ήδη μερικοί μου έχουν κινήσει τρελά την περιέργεια για το πως είναι στην – εκτός blog – καθημερινότητα τους!).

6) Πώς φαντάζεστε το blog σας σε δύο χρόνια; Τι θα θέλατε να δείτε να μεγαλώνει / να αλλάζει και με ποιο τρόπο;

Για το blog μου έχω διάφορα σχέδια αλλά δεν ξέρω ακόμα ποιο θα υλοποιήσω. Δυο χρόνια είναι πολύ διάστημα για έναν/μία blogger οπότε πολλά μπορεί να συμβούν μέχρι τότε! Το σίγουρο είναι πως θέλω να διπλασιάσω τα άρθρα μου και τους φίλους που με ακολουθούν και με στηρίζουν πιστά. Όσο περισσότεροι, τόσο καλύτερα, σωστά;

7) Τι είναι αυτό που κάνετε καλύτερα; 

Όσο περνάνε τα χρόνια συνειδητοποιώ πως καλή η πολυπραγμοσύνη αλλά πρέπει επιτέλους ν’ αρχίσω να κάνω focus σε όσα είμαι πραγματικά καλή και όχι σε όσα θα ‘θελα να είμαι αλλά τελικά μάλλον είμαι μέτρια. Οι φίλοι μου λένε πως είμαι καλή στο να γράφω, να πιάνω ενδιαφέροντα θέματα συζήτησης και να μαγειρεύω. Δηλώνω ευχαριστημένη ακόμη και με αυτά τα τρία🙂

8) Πόσο χρόνο αφιερώνετε στο blog σας;

Άλλες μέρες ασχολούμαι ώρες ολόκληρες κι άλλες μέρες δεν ασχολούμαι καθόλου είτε γιατί δεν προλαβαίνω, είτε γιατί δε νιώθω πως έχω κάτι ενδιαφέρον να πω.

9) Πώς γεννιούνται τα post σας;

Κάπου μες το κεφάλι μου σκάνε σαν μικρά πυροτεχνήματα! Ενίοτε θα δω ή θ’ ακούσω κάτι, κάπου, τυχαία που θα με «αγγίξει» και θα θελήσω να το σχολιάσω με το δικό μου τρόπο.

10) Ευχές για τον αναγνώστη.

Τα blogs υπάρχουν τόσο για εμάς που τα γράφουμε όσο και για εσάς που τα διαβάζετε! Εύχομαι η κοινή μας πορεία να συνεχίσει και να γίνεται όλο και καλύτερη.

Στον καθένα από εσάς εύχομαι προσωπικά υγεία, αγάπη και πίστη στα όνειρα σας! Μη σταματάτε να σκέφτεστε κριτικά, μη σταματάτε να αισιοδοξείτε! Ο κόσμος μας πάει προς το καλύτερο (αν και στις μέρες μας φαντάζει αδιανόητο να το πιστέψουμε) αλλά όλα τα ωραία και τα άξια θέλουν χρόνο για να γίνουν!

Σειρά μου να προτείνω για το βραβείο «Liebster award» τα blogs που αγαπώ και αξίζουν την προσοχή σας. Αναγκαστικά θα αφήσω απ’ έξω κάποιους αλλά ελπίζω πως η αγάπη μας είναι δυνατή και δε θα διαρραγεί εξαιτίας αυτού του άρθρου🙂

1. Boo & Eva (https://bookaieva.wordpress.com)

2. Απενοχοποιημένο (https://apenoxopoihmeno.wordpress.com/)

3. Alchemy of nature (http://alchemyofnature.blogspot.gr/)

4. Life & Arts (https://lifeandarts.wordpress.com/)

5. Womaneveryday (https://womaneveryday.wordpress.com/)

6. Espresso croquant (http://espressocroquant.com/)

7. Vradino (http://www.vradino.com/)

8. Greek sceptic (http://greeksceptic.com/)

9. Ουφ! (http://crouchy-ouf.blogspot.gr/)

10. Έγκλημα και τιμωρία (https://eglima.wordpress.com/)

Ευχαριστώ τόσο εσάς τους 10 όσο και όλους τους υπόλοιπους για την όμορφη παρέα που μου κρατάτε! :) 

 

 

10 thoughts on “Ένα ανέλπιστο βραβείο και τα 10 αγαπημένα μου blogs!

  1. Γεια σου Φάνη! Σ’ ευχαριστώ πολύ που ανέφερες το μπλογκ μου, ήταν μία πολύ ευχάριστη έκπληξη! Με την ευκαιρία να σου πω συγχαρητήρια και για τα δύο μπλογκ σου (και το Ms Psyche). Καλή συνέχεια🙂

    Φιλικά,
    Έφη

    1. Γεια σου Έφη, κι εγώ σ’ ευχαριστώ για την ανταπόκριση σου! Εύχομαι τα καλύτερα τόσο για το μλπογκ σου όσο και για ‘σένα σε προσωπικό επίπεδο! Τα φιλιά μου!🙂

  2. Ειλικρινά, σ’ ευχαριστώ πολύ για το βραβείο!!! Μια ευχάριστη έκπληξη σε μία άσχημη μέρα, είχα να μπω μέρες και εν τέλει ήταν να γίνει σήμερα που μειώθηκε ο μισθός μ στο μισό!!! Σ’ ευχαριστώ πολύ θα τσεκάρω λίγο τους κανόνες -δεν σου κρύβω έχω μπερδευτεί- και θα συνεχίσω και εγώ με τη σειρά μου αυτή την αλυσίδα!!! Πολλά φιλιά :*

    1. Ελπίζω το βραβείο μου έστω και στο ελάχιστο να απάλυνε τη στενοχώρια που θα ένιωσες σήμερα μετά απ’ αυτό που – σίγουρα άδικα – σου κάνανε όπως και σε πολλούς άλλους. Νιώθω εντελώς απροετοίμαστη για να σου πω οτιδήποτε, μπορώ μόνο να σ’ ευχαριστήσω που το μοιράστηκες εδώ. Αυθόρμητα μου έρχεται να πω σε όλους (και στον εαυτό μου φυσικά) πως έχουμε εκλογές σε δυο μέρες, οπότε ας αποφασίσουμε όσο το δυνατόν πιο ψύχραιμα και λογικά ποιο θέλουμε να είναι το αύριο αυτής της χώρας (αφού φτάσαμε, εδώ που φτάσαμε).

      Για τους κανόνες του βραβείου αν μπορώ σε κάτι να βοηθήσω, θα χαρώ πολύ. Απλά με ρωτάς κι εγώ σου απαντώ🙂

      1. 🙂 Λοιπόν έχω την αίσθηση ότι το έχω το όλο πλάνο…Το μόνο μου ερώτημα είναι…λες στους κανόνες ότι ο blogger που σου δίνει βραβείο σου θέτει και κάποιες ερωτήσεις που πρέπει να απαντήσεις και μετά εγώ στέλνω τις δικές μου στα blog που θα επιλέξω…Οπότε η ερώτηση μου είναι, θα απαντήσω σε αυτές που απαντάς και εσύ ή θα μου στείλεις κάποιες άλλες να απαντήσω;

        Σ’ευχαριστώ εκ των προτέρων🙂

  3. Απαντάς στις ερωτήσεις που απάντησα κι εγώ (αφού έτσι το όρισα). Εσύ φυσικά μπορείς να κάνεις ό,τι θέλεις στην απονομή των δικών σου βραβείων. Δηλαδή απαντάς στις ερωτήσεις που έχω δώσει εγώ αλλά δεν είναι απαραίτητο και οι δικοί σου βραβευμένοι ν’ απαντήσουν τις ίδιες ερωτήσεις. Μπορείς να ορίσεις 10 νέες – δικές σου – ερωτήσεις να σου απαντήσουν. Εσύ διαλέγεις… όλα εξαρτώνται απ’ την όρεξη και την έμπνευση που έχεις🙂

Σχολιάστε

