The fault in our stars

The fault in our stars
The fault in our stars

Σχετικά πρόσφατα είχα υποσχεθεί πως θα γράψω γι’ αυτή την ταινία αμέσως μόλις τη δω. Η προσμονή μου να τη βρω κάπου και να την παρακολουθήσω ήταν μεγάλη καθώς εδώ και μήνες ο «βομβαρδισμός» που δέχθηκα (κυρίως μέσω διαδικτύου) για το πόσο καλή ταινία είναι και πόσο πρέπει επειγόντως να τη δω έπιασε εντελώς τόπο! Θέλετε να μάθετε το πιο κωμικοτραγικό; Όταν πριν κανά μήνα μαζευτήκαμε φίλοι εδώ στο σπίτι να τη δούμε όλοι μαζί (βλέπετε είχα πάρει τ’ αυτιά όλων πως θέλω να δω αυτή την ταινία που δείχνει τόσο καλή!) συνέβη το – όχι και τόσο – αναπάντεχο. Το πέρας εκείνης της βραδιάς βρήκε εμένα να κοιμάμαι βαθιά στον καναπέ (και μάλιστα να μην ανοίγω μάτι απ’ την κούραση!) και όλους τους υπόλοιπους να σηκώνονται ενθουσιασμένοι μετά την προβολή της. Μες τις επόμενες μέρες έφυγα για διακοπές στην Ελλάδα και όσο κι αν πίεσα τα πράγματα, δε βρήκα καλή ευκαιρία να κάτσω να τη δω. Και τελικά στρώθηκα σήμερα και την είδα μια και καλή. Και μ’ άρεσε. Κι έκλαψα. Πολύ κι επαναλαμβανόμενα.

To “The fault in our stars” (στα ελληνικά «Λάθος αστέρι) κυκλοφόρησε μες το 2014 και κατάφερε να κάνει πολλές καρδιές να ραγίσουν μες τις κινηματογραφικές αίθουσες πριν δοθεί σ’ αξιοπρεπή ποιότητα σε διάφορα sites προκειμένου να προβληθεί online. Πριν κατηγορηθώ ως καμιά χαζογκόμενα που τρελαίνεται να βλέπει ρομάντζα και να κλαίει (βασικά πείτε με όπως θέλετε, τα ρομάντζα μ’ αρέσουν, άλλο θέλω να πω) πρέπει να σας κάνω γνωστό ότι πριν δω την ταινία επεδίωξα να διαβάσω στο διαδίκτυο σχόλια αποκλειστικά αντρών. Μάλιστα αντρών (για να δείτε τι θα πει αντικειμενικότητα!). Ήθελα καταρχάς να δω αν έκατσε έστω κι ένας άντρας να δει αυτή την ταινία (αν είναι να νιώσω χαζογκόμενα, να νιώσω υπεύθυνα και για τους σωστούς λόγους) κι επίσης ήθελα να δω τις αντιδράσεις/εντυπώσεις όσων είχαν το θάρρος να γράψουν τη γνώμη τους στο διαδίκτυο. Όταν λοιπόν άρχισα να διαβάζω σχόλια τύπου «Θεέ μου, δεν έχω κλάψει ποτέ έτσι!», «Μη δείτε αυτή την ταινία! Θα ρίξετε πολύ κλάμα!» και το κορυφαίο «Βλέποντας την ταινία άρχισα να κλαίω μπροστά στην κοπέλα μου κι εκείνη με κορόιδευε!», τότε αποφάσισα να πάρω μια ανάσα και να είμαι κάπως προετοιμασμένη. Κι εδώ θα σας πω τη μεγάλη αλήθεια: Δε βοήθησε καθόλου η όποια προεργασία. Όσο κι αν είπα από μέσα μου Έλα τώρα δεν πρόκειται να επηρεαστείς! Στο κάτω-κάτω είναι απλά μια ταινία! Τα δάκρυα ήρθαν από μόνα τους και σε στιγμές που δεν το περίμενα. Ειλικρινά δεν ξέρω σε ποιες σκηνές κλάψανε οι περισσότεροι – και δη οι άντρες! Εγώ από ένα σημείο κι έπειτα ένιωθα πως θα κλάψω με το παραμικρό! Εγώ! Εγώ που είδα το «The way we were» με την Στρέιζαντ και τον Ρέντφορντ και είπα «Τι σάχλα!». Κι όμως όπως λένε οι Αμερικάνοι “I couldn’t help myself!”.

Δε θα πω πολλά για την ταινία. Η βαθμολογία στο IMDB τα λέει όλα. Οι ερμηνείες των ηθοποιών – όχι μόνο των πρωταγωνιστών – είναι αξιοπρεπέστατες (το δικό μου βραβείο θα πάει σίγουρα στον Γουίλεμ Νταφόε – πόσο μεγάλος ηθοποιός πραγματικά!) και το soundtrack το ακούω ακατάπαυστα εδώ και μήνες. Αν βάλω και σαν παράμετρο ότι αρκετά γυρίσματα έγιναν στη γειτονιά μου εδώ (Άμστερνταμ) μπορώ να ευλογήσω λίγο παραπάνω τα γένια μου! Θέλω ν’ απαντήσω μόνο σ’ ένα ερώτημα που τέθηκε πριν καιρό από ένα γνωστό γυναικείο περιοδικό. Ρωτούσαν λοιπόν σ’ ένα άρθρο τις αναγνώστριες τους αν νομίζουν ότι το “The fault in our stars” είναι ένας δεύτερος «Τιτανικός» ως προς το ρομάντζο και το δάκρυ. Η απάντηση μου σ’ αυτό το ερώτημα είναι περίτρανα όχι! Την εποχή του «Τιτανικού» οι γυναίκες βγαίνανε από τον κινηματογράφο κλαίγοντας που πέθανε ο Ντι Κάπριο και οι άντρες τους τις κορόιδευαν. Στις μέρες μας με το “The fault in our stars” κλαίνε μαζί και οι άντρες!

Σχολιάστε

