Φτάσαμε τις 250.000 επισκέψεις!

Με όλη μου την καρδιά... ευχαριστώ!
Με όλη μου την καρδιά… ευχαριστώ!

Τις τελευταίες μέρες έχοντας πνιγεί σε δουλειές που πρέπει να γίνουν άμεσα ώστε μετά να ησυχάσω, δεν έχω προλάβει να γράψω και να τσεκάρω πολύ τα blogs μου. Μπαίνοντας όμως σήμερα εδώ για πολύ λίγο παρατήρησα εντελώς τυχαία εκείνο το ωραίο στρογγυλό νουμεράκι των επισκέψεων να με «κοιτάζει» και δεν άντεξα, είπα να γράψω ένα «ευχαριστώ» (όπως κάνω πάντα όταν νιώθω χαρά κι ευγνωμοσύνη για κάτι που αφορά τα blogs και την επαφή μου μ’ εσάς).

Ευχαριστώ που συνεχίζουμε αυτό το «ταξίδι» μαζί για όσο πάει. Για όσο αντέχω και γουστάρω εγώ και φυσικά κι εσείς.

Ευχαριστώ όσους νέους μπήκανε πρόσφατα μα δυναμικά στο «παιχνίδι».

Ευχαριστώ τους παλιούς που ακόμη καλά «βαστούν».

Ευχαριστώ τους «περαστικούλιδες» που αν και δεν έμειναν πολύ, έκατσαν και διάβασαν έστω και λίγα απ’ όσα έχω γράψει.

Θέλω να δώσω σε όλους σας ένα κομματάκι από την τουρτίτσα της φωτογραφίας επάνω και μαζί κι ένα κομματάκι από την καρδιά μου! 250.000 επισκέψεις και συνεχίζουμε! Σας φιλώ πολύ όλους! Να περνάτε όμορφα!

Ολλανδικές αγκαλιές!

Φανή

 

Σχολιάστε

