Κέικ σοκολάτας

Κέικ σοκολάτας
Κέικ σοκολάτας

Επανέρχομαι δριμύτερη με μια εύκολη και ειλικρινά πολύ γρήγορη συνταγή για κέικ σοκολάτας. Εδώ και καιρό ακολουθώ μια συγκεκριμένη συνταγή πάντα όμως με κάποιες παραλλαγές και τροποποιήσεις ανάλογα με τα υλικά που έχω. Θα σας δώσω λοιπόν τη δική μου πιο συνηθισμένη εκδοχή για σπιτικό και γρήγορα έτοιμο κέικ σοκολάτας (και παράλληλα θα το φτιάχνω κι εγώ εδώ!)🙂

Υλικά
Υλικά

Υλικά:

1 κούπα ζάχαρη (άσπρη ή καστανή)

1,5 κούπα αλεύρι για όλες της χρήσης (αν έχετε αλεύρι που φουσκώνει μόνο του τότε ακόμα καλύτερα)

1 κούπα γάλα

Μισή κούπα κακάο σκόνη

125 γραμμάρια βούτυρο/βιτάμ/μαργαρίνη

2 αυγά

1 μπέικιν ή μισό κουταλάκι του γλυκού μαγειρική σόδα (αν έχετε αλεύρι που φουσκώνει μόνο του, τότε αποφύγετε το μπέικιν και προσθέστε ¼ του κουταλιού μαγειρική σόδα)

Προαιρετικά: Για έξτρα άρωμα και γεύση προσθέστε στο μείγμα σας βανίλια ή ξύσμα πορτοκαλιού.

Προετοιμασία μείγματος
Προετοιμασία μείγματος

Εκτέλεση:

Βάλτε σ’ ένα μεγάλο, πυρίμαχο μπολ (εγώ χρησιμοποίησα τη γυάλινη σαλατιέρα μου) τη ζάχαρη, με το γάλα και το βούτυρο. Βάλτε τα στο φούρνο μικροκυμάτων για 3-4 λεπτά και μόλις το βούτυρο έχει λιώσει ανακατέψτε καλά μέχρι να νιώσετε πως και η ζάχαρη έχει λιώσει. Στη συνέχεια προσθέστε τα υπόλοιπα υλικά (αλεύρι, κακάο, μαγειρική σόδα, αυγά) και ανακατέψετε μέχρι το μείγμα σας να γίνει ομοιογενές και γυαλιστερό (λόγω των αυγών φυσικά!).

Η δική μου φόρμα για κέικ
Η δική μου φόρμα για κέικ

Στη συνέχεια διαλέξτε ένα μικρό ταψάκι ή μια μικρή φόρμα για κέικ (τα συγκεκριμένα υλικά είναι για να κάνετε ένα μέτριο προς μικρό κέικ) και αδειάστε το μείγμα σας (εγώ χρησιμοποιώ τη μακρόστενη αλουμινένια φόρμα της φωτογραφίας). Σε προθερμασμένο φούρνο ψήστε το κέικ σας στους 180 βαθμούς για 45 λεπτά.

Με τι μπορείτε να συνοδέψετε/διακοσμήσετε το σοκολατένιο κέικ σας:

  • Με λιωμένη (λευκή ή μαύρη) σοκολάτα την οποία θα περιχύσετε από πάνω
  • Με παγωτό ή σαντιγύ.

Εγώ επειδή δεν είχα κάτι ιδιαίτερο για επικάλυψη άφησα λίγη Nutella να λιώσει από πάνω (μόλις είχα βγάλει το κέικ από το φούρνο) και μ’ ένα κουταλάκι άπλωσα όσο το δυνατόν πιο ομοιόμορφα τη σοκολάτα πάνω στο κέικ.

Καλή προετοιμασία & καλοφάγωτο!🙂

Έτοιμο το κέικ σοκολάτας!
Έτοιμο το κέικ σοκολάτας!

 

One thought on “Κέικ σοκολάτας

  1. Παράθεμα: Κέικ σοκολάτας με μόλις 4 υλικά! – Της Φανής της φάνηκε ωραίο!

Σχολιάστε

