«Κασετόφωνο»: Πρόταση για μουσική

Για όσους ζήσανε στην εποχή που ξέρανε πως ακριβώς συνδυάζονται ένα στυλό και μια κασέτα!
Για όσους ζήσανε στην εποχή που ξέρανε πως ακριβώς συνδυάζονται ένα στυλό και μια κασέτα!

Καιρό έχω να προτείνω κάποια «ανακάλυψη» μου για την οποία νιώθω παράλληλα ενθουσιασμένη. Η σημερινή πρόταση δεν είναι στην πραγματικότητα κάτι που ξετρύπωσα μόνη μου. Πρόκειται για την πρόταση μιας αγαπημένης φίλης η οποία σε ό,τι αφορά το θέμα «καλή μουσική» είναι πάντα σε πλήρη ετοιμότητα να δώσει λύσεις. Έτσι τις προάλλες της είπα: «Θέλω ν’ ακούσω κάτι διαφορετικό. Γράφω σχεδόν συνέχεια και θέλω ν’ ακούω κάτι παράλληλα. Από μια καλή συλλογή μουσικών κομματιών μέχρι και το άλμπουμ ενός καλλιτέχνη. Δε με νοιάζει. Καλή μουσική απλά να ‘ναι. Πρότεινε μου κάτι, εσύ σίγουρα θα ‘χεις κάτι καλό». Η απάντηση της ήταν αυτός εδώ ο σύνδεσμος που μοιράζομαι μαζί σας.

Η ιδέα και μόνο ότι υπάρχει στο διαδίκτυο ένα «κασετόφωνο» με τεράστια ποικιλία ξένων και ελληνικών τραγουδιών σχεδόν μου φέρνει συγκίνηση (γιατί νοσταλγία για τα παιδικά μου χρόνια μου φέρνει σίγουρα!). To μεγάλο συν φυσικά είναι ότι τώρα δε χρειάζεται να ψάξω πολύ για καλή μουσική. Ανοίγω την ιστοσελίδα και απλά διαλέγω ό,τι μου κάνει κέφι ν’ ακούσω κάθε φορά. Δε μπορεί, θ’ αρέσει και σ’ εσάς αυτή η μικρή «πολυτέλεια»!

Όσο για τον πιθανό αντίλογο: Ναι, είναι σαν τις λίστες του youtube και άλλων παρόμοιων σάιτ αλλά στην πολύ πιο ατμοσφαιρική και παλιά «κασετοφωνική» εκδοχή τους. Η επιγραφή στην αρχική σελίδα «Το σάουντρακ των μελλοντικών σου αναμνήσεων» δείχνει ξεκάθαρα την πρόθεση των δημιουργών του σάιτ για έναν «χώρο»  ιδιαίτερων παροχών, εμφάνισης κι αισθητικής. Γι’ αυτό και μόνο αξίζει η επίσκεψη σας σ’ αυτόν!

Καλή περιήγηση και πολλές ευτυχισμένες μουσικές στιγμές!😉

Σχολιάστε

