Γενέθλια

Artistic street souls
Artistic street souls

Κάθε χρόνο στα γενέθλια μου πλημμυρίζω με ανάμεικτα συναισθήματα. Χαρά και μελαγχολία, ευγνωμοσύνη και προβληματισμός, αγάπη μα και βαθιά ανάγκη για σκέψη και περισυλλογή εναλλάσσονται συνεχώς καθ’ όλη τη διάρκεια της γενεθλιακής μου μέρας, μα και πριν και μετά απ’ αυτήν. Κι έπειτα, αρκετά αργότερα, ίσως και μετά το πέρας πολλών ημερών, έρχεται η στιγμή κατά την οποία αποφασίζω να βάλω κάποιους (πνευματικούς κυρίως) στόχους για τη νέα χρόνια της ζωής μου η οποία μόλις ξεκινά.

Φέτος είπα να βάλω τρεις σχετικά δύσκολους μα πραγματικά σπουδαίους (αν τους επιτύχω φυσικά!) στόχους. Για να δούμε τι θα ‘χω καταφέρει μέχρι του χρόνου τέτοια μέρα.

Στόχος 1: Να προσπαθώ όσο το δυνατόν για περισσότερες θετικές σκέψεις. Γιατί πολύ απλά με τόσες αρνητικές κι αγχωτικές σκέψεις δεν πετυχαίνω τίποτε απολύτως, παρά μόνο «σκοτώνω» την ενέργεια μου.

Στόχος 2: Να μην αναβάλλω άλλο τα όνειρα μιας ζωής και να ξεκινήσω να «πηγαίνω» προς αυτά. Γιατί όπως είχε πει ο Hebert «Αν όχι τώρα, πότε;». Και επειδή καλώς ή κακώς ένας από τους μεγαλύτερους φόβους μου εκφράζεται μέσα από την παρακάτω εικόνα: Τα χρόνια να ‘χουν περάσει, να ‘χω χάσει πολύτιμο χρόνο και κοιτώντας πίσω να μη βλέπω καμιά δικιά μου δημιουργία, τίποτε άξιο λόγου. Νιώθω πως δε μπορώ να επιτρέψω να γίνει αυτό!

Στόχος 3: Να (κατά)κρίνω όλο και λιγότερο πρόσωπα και καταστάσεις. Ίσως ο πιο δύσκολος στόχος μου γιατί αν όλοι οι άνθρωποι έχουν μια άποψη, τότε έχω κι εγώ μια αλλά αυτή δυστυχώς είναι πολλές φορές αρκετά ισχυρή και σχεδόν αμετακίνητη. Ελπίζω ότι είναι απλά το νεαρό της ηλικίας μου και πως με τα χρόνια θα γίνω ένας από ‘κείνους τους ώριμους, διαλλακτικούς ανθρώπους που θαυμάζω απεριόριστα.

Χρόνια μου πολλά! 🙂  Και του χρόνου!

2 σκέψεις σχετικά με το “Γενέθλια

Σχολιάστε

