Ένας χρόνος «Της Φανής της φάνηκε ωραίο!»

Χρόνια πολλά στο blog μου!
Χρόνια πολλά στο blog μου!

Σαν σήμερα πριν ένα χρόνο δημοσίευσα το πρώτο μου άρθρο σ’ αυτό εδώ το blog. Από τότε δημοσίευσα ακόμη 135 άρθρα (μαζί μ’ αυτό εδώ γίνονται 137). Έγραψα για πολλά και διαφορετικά θέματα. Για τη ζωή μου στο εξωτερικό, για μουσική, κινηματογράφο, αστρολογία, ταξίδια, θέματα επικαιρότητας. Κάθε μέρα σκεφτόμουν καινούρια πράγματα για να κάνω το ιστολόγιο μου καλύτερο, πιο ενδιαφέρον και ευχάριστο για ν’ αρέσει πρώτα σ’ εμένα αλλά φυσικά και σ’ εσάς.

Θέλω να σας ευχαριστήσω γι’ αυτό τον ένα χρόνο που συμπορευόμαστε μαζί κι εύχομαι το κοινό μας ταξίδι να γίνεται μόνο καλύτερο από εδώ και μπρος!

Σβήνω το πρώτο κεράκι του blog μου και φυλάω στον καθένα από εσάς ένα κομμάτι από την τουρτίτσα! Χρόνια μας πολλά!

Τα φιλιά μου,

Φανή

2 σκέψεις σχετικά με το “Ένας χρόνος «Της Φανής της φάνηκε ωραίο!»

Σχολιάστε

