Το νέο μου βήμα

P5090583gΓεια σας. Ήρθε η ώρα να μοιραστώ μαζί σας το νέο μου βήμα το οποίο επεξεργαζόμουν και ετοίμαζα ιδιαίτερα εντατικά το τελευταίο διάστημα. Το νέο, δεύτερο blog μου είναι πλέον έτοιμο να το επισκεφτείτε!🙂

Ms Psyche Blog

Πρόκειται για μια καινούρια προσπάθεια μου να μιλήσω για θέματα που αφορούν καταρχάς τις σπουδές μου και την επαγγελματική μου ιδιότητα (κι ας μην είναι η μόνη!) και κατά δεύτερον θέματα που αγαπώ να συζητώ. Γι’ αυτό και θα παρατηρήσετε γρήγορα ένα διαφορετικό ύφος (ίσως λίγο πιο επαγγελματικό) αλλά ελπίζω ο ενθουσιασμός μου να παραμένει ίδιος και να τον αντιλαμβάνεστε όπως πάντα. Να προσθέσω ακόμη ότι είναι η πρώτη μου προσπάθεια να δημιουργήσω κάτι δίγλωσσο (στην ελληνική & στην αγγλική γλώσσα) οπότε ζητώ την επιείκεια σας αλλά ταυτόχρονα επιθυμώ διακαώς και τα πολύτιμα σχόλια σας προκειμένου να «ανανεώνομαι» και να υπάρχει μια σταθερή ποιότητα σ’ αυτό που κάνω.

Ξεκινώ λοιπόν ένα νέο «ταξίδι» και θα χαρώ να σας έχω συνταξιδιώτες! Καλή περιήγηση σας εύχομαι!

Τα φιλιά μου,

Φανή

 

4 thoughts on “Το νέο μου βήμα

Σχολιάστε

