10.000 αναγνώσεις

"Party time"
«Party time»

Ένα όμορφο ηλιόλουστο πρωινό στο Μάαστριχτ και 10.000 αναγνώσεις στο blog! Κι έλεγα θ’ αργήσουμε να φτάσουμε σ’ αυτό το νουμεράκι, αλλά όσο αργά και δειλά ξεκινήσαμε, τόσο καλύτερα και καλύτερα βλέπω ότι πάμε. Γι’ αυτό ίσως οι τελευταίες χιλιάδες θεάσεις συμπληρώθηκαν πολύ γρήγορα…

Ναι, φυσικά και είμαι ικανοποιημένη που αυτό το blog με τόσους λίγους μήνες ζωής τα πηγαίνει όλο και καλύτερα, αλλά περισσότερο είμαι συγκινημένη και χαρούμενη γιατί αυτό δεν είναι αποτέλεσμα μόνο δικών μου προσπαθειών, αλλά και της δικής σας προτίμησης και εκτίμησης. Όσο βλέπω ότι τα γραπτά μου τυγχάνουν θετικής ανταπόκρισης, τόση δύναμη και όρεξη θα έχω να συντηρώ αξιοπρεπώς αυτό εδώ το blog.

Κι επειδή πολλάκις σας έχω ευχαριστήσει για την προτίμηση σας, σήμερα νιώθω πως ήρθε η ώρα για κάτι διαφορετικό – το ‘χε κάνει μια αγαπημένη φίλη στο δικό της blog και το βρήκα καταπληκτική ιδέα. Πείτε μου λοιπόν, τι θα θέλατε ν’ αλλάξω ή να βελτιώσω στο blog μου. Προτάσεις, παρατηρήσεις, σχόλια… Θέλετε κάτι συγκεκριμένο σε άρθρο; Μήπως μια νέα κατηγορία θεμάτων; Μήπως κάτι άλλο που ποτέ δεν έχετε δει αλλά το περιμένατε; Δεν ξέρω τι μπορεί να ‘ναι αυτό, αλλά ειλικρινά περιμένω τη γνώμη σας όποια κι αν είναι και φυσικά όσο πιο σύντομα τόσο καλύτερα. Γιατί σύντομα; Γιατί στις καλύτερες γνώμες/συμβουλές/προτάσεις θα στείλω ταχυδρομικώς (υπολογίζω μετά τις 20 Απρίλη) ένα αναμνηστικό ολλανδικό δωράκι για να νιώσετε – μακάρι να το έχετε ήδη νιώσει δηλαδή – ότι μέσα από τα γραπτά μου, ταξιδέψατε κάποτε νοερά στην Ολλανδία κι εσείς… Γι’ αυτό θα πάρετε και σουβενίρ μετά το ταξίδι!

"Let's party!"
«Let’s party!»

Σας περιμένω λοιπόν ή εδώ ή στο guest-room ή όπου αλλού εσείς κρίνετε ότι ταιριάζει, να μου αφήσετε τις παρατηρήσεις και τις προτάσεις σας για τη βελτίωση και τον εμπλουτισμό αυτού εδώ του blog.

Να έχετε μια όμορφη Κυριακή.

Σας φιλώ πολύ,

Φανή

Σχολιάστε

