Μια νέα αρχή κι ένα μεγάλο «Ευχαριστώ»…

"Love-each-other"
«Love-each-other»

Τελικά υπάρχουν ακόμη άνθρωποι γενναιόδωροι και πραγματικά ακομπλεξάριστοι! Αν είσαι τυχερός/ή και τους συναντήσεις, τότε θα νιώσεις γι’ ακόμη μια φορά ότι η ζωή είναι ωραία γιατί μέσα σ’ αυτήν ακόμη υπάρχει χώρος για όμορφα πράγματα όπως καλές συνεργασίες, ανταλλαγή ιδεών και απόψεων και ανάγκη ο ένας να πλαισιώσει με το δικό του «χρώμα» την υπάρχουσα «απόχρωση» του άλλου δημιουργώντας έναν πολυποίκιλο και τρομερά ενδιαφέροντα καμβά.

Σήμερα έχω την ανάγκη να ευχαριστήσω τον σύμβουλο Αστρολογίας Κυριάκο Κοκτζίδη γιατί παρουσιάστηκε στη ζωή μου εντελώς ξαφνικά και με ελάχιστες κινήσεις του μου έφερε χαρά και με γέμισε αισιοδοξία για πολλούς λόγους (μερικούς τους ανέφερα παραπάνω). Με την ελπίδα να τον δικαιώσω για την επιλογή και την ευκαιρία που μου δίνει, αναδημοσιεύω το άρθρο Αστρολογίας μου τ’ οποίο δημοσίευσε σήμερα στο δικό του ήδη πολύ επιτυχημένο αστρολογικό blog (αν δείτε τα views και τα δεκάδες σχόλια θα καταλάβετε!) και τον διαβεβαιώνω γι’ ακόμη μια φορά ότι όσο μπορώ θα τον στηρίζω και θα είμαι στη διάθεση του σε ό,τι χρειαστεί.

Μπορείτε να βρείτε το άρθρο μου εδώ. Εν όψει του Αγίου Βαλεντίνου, θα διαβάσετε τους ανανεωμένους Ερωτικούς Συνδυασμούς των ζωδίων!

Σχολιάστε

