Πρόταση: Σαλόνι Ομορφιάς στο Μάαστριχτ

"beauty"
«beauty»

Πήρα την απόφαση να γράψω γι’ αυτό το θέμα για να βοηθήσω – εάν μπορέσω – με τη δικιά μου εμπειρία και κάποιους/ες που μέχρι τώρα έψαχναν ή αναρωτιούνταν. Όσο απλό είναι να βρεις ένα σαλόνι ομορφιάς ή κέντρο αισθητικής με λογικές τιμές στην Ελλάδα, τόσο δύσκολο ή περίπλοκο μπορεί να αποδειχθεί στην Ολλανδία. Επειδή κι εγώ πριν καιρό ρώτησα να μάθω και κανένας δεν ήξερε να μου πει ή να μου προτείνει κάποιο μέρος – ναι, ούτε οι ίδιοι οι Ολλανδοί! – έψαξα μόνη μου και βρήκα μια άκρη.

Καταρχάς, να ξεκαθαρίσουμε κάτι. Οι Ολλανδοί πλην ελαχίστων εξαιρέσεων δε φαίνονται να πηγαίνουν σε κέντρα αισθητικής. Όσο κι αν μου φαινόταν απίστευτο το να μην πηγαίνει μια γυναίκα για αποτρίχωση – δε μιλάμε στην ηλικία της γιαγιάς μου, αλλά για κοπέλες στη δική μου ηλικία! – τόσο ισχύει και δεν πρόκειται ν’ αλλάξει στην Ολλανδία. Έτσι εγώ που είχα συνηθίσει την αποτρίχωση με κερί στην Ελλάδα, γιατί την έβρισκα παντού και πάμφθηνα αλλά και γιατί είπα να κόψω αυτό το διαολομένο το ξυραφάκι, εδώ τα βρήκα μπαστούνια. Οπότε το πρώτο πράγμα που θα θυμάστε είναι ότι οι Ολλανδοί δεν είναι απρόθυμοι να βοηθήσουν ή να προτείνουν, απλά δεν ξέρουν. Έτσι περνάτε στην εναλλακτική να ρωτήσετε άτομα άλλων εθνικοτήτων που μπορεί να είχαν μέχρι τώρα παρόμοιες ανησυχίες μ’ εσάς και να το έψαξαν λίγο παραπάνω. Αν ναυαγήσει κι αυτό το σχέδιο, πάμε στο τρίτο και φαρμακερό: ψάξιμο στο ίντερνετ.

Το να βρεις κάτι πολύ συγκεκριμένο στην Ολλανδία – μια υπηρεσία, ένα προϊόν – μιλώντας και γράφοντας στ’ αγγλικά, απαιτεί πέρα από υπομονή και επιμονή και λίγη τύχη. Έτσι μετά τα πρώτα απογοητευτικά αποτελέσματα στη μηχανή αναζήτησης, βρήκα και σελίδες στ’ αγγλικά αλλά και συζητήσεις σε διάφορα φόρουμ από ανθρώπους οι οποίοι, πολύ φυσιολογικά, ψάχνανε το ίδιο πράγμα μ’ εμένα. Κι εκεί ήρθε το δεύτερο σοκ! Οι τιμές που διάβαζα να συζητάνε πολλοί για μια απλή 10λεπτη διαδικασία σ’ ένα κέντρο αισθητικής μπορεί να έφταναν την τριπλάσια τιμή απ’ αυτήν που ήξερα τόσα χρόνια στην Ελλάδα. Το συνεχές ψάξιμο μου δυστυχώς μόνο επιβεβαίωσε αυτές τις πληροφορίες και ήταν πολύ λογικό, αφού συνδύασα αυτά που ήδη γνώριζα και έβγαλα συμπέρασμα: οι Ολλανδοί δεν τα χρησιμοποιούν πολύ, ζήτηση δεν υπάρχει, άρα θα είναι λίγα και πανάκριβα! Δυστυχώς ή ευτυχώς έτσι είναι. Οι Ολλανδοί έχουν πάμφθηνα σούπερ-μάρκετ και ακριβά κέντρα αισθητικής!

Αυτό το οποίο θα προτείνω εγώ σήμερα είναι το “The Luxury Floor”. Ήταν το πιο κοντινό και προσιτό σαλόνι ομορφιάς ως προς τα γούστα μου και τα λεφτά που μπορούσα να διαθέσω. Πιθανότατα με τον καιρό να ξετρυπώσω και κάποιο άλλο, αλλά επειδή στην πρώτη μου επαφή έμεινα απόλυτα ευχαριστημένη με αυτό, το συστήνω ως μια καλή ενδεχόμενη επιλογή. Εγώ το επισκέφθηκα για να κάνω αποτρίχωση με κερί, αλλά απ’ ότι είδα προσφέρει πολλών ειδών υπηρεσίες, με ποικίλες μεθόδους,  σε άντρες και σε γυναίκες, σε διάφορα σημεία του σώματος. Οι τιμές του, μπροστά σε κάποια άλλα κέντρα αισθητικής που άκουσα ή είδα, μου φάνηκαν σχεδόν λογικές. Ναι, κάποιες παροχές μπορεί να έχουν τη διπλάσια τιμή απ’ ότι στην Ελλάδα, αλλά επειδή βρήκα και πολύ χειρότερα, πιστέψτε με, κατέληξα εύκολα σε αυτό.

Να μην  ξεχάσω να πω ότι είναι πολύ ενθαρρυντικό το γεγονός  ότι η ιστοσελίδα τους ήταν εξ ολοκλήρου στα αγγλικά και πως η Ρωσίδα υπάλληλος που με εξυπηρέτησε, μιλούσε επίσης πολύ καλά αγγλικά – σημαντικό κυρίως για να νιώθεις ότι θα συνεννοηθείς και ότι θα βγεις από εκεί μέσα με τρίχες εκεί που θες και χωρίς τρίχες εκεί που δε θες, αντί για το ανάποδο!

Τέλος, να πω κι ένα καλό για τον ίδιο τον χώρο. Εγώ τέτοια ατμόσφαιρα και διακόσμηση σε κέντρο αισθητικής στην Ελλάδα, δε θυμάμαι να έχω  βιώσει κι αντικρύσει! Ο χώρος είχε απαλό φωτισμό καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας. Λευκά κεριά ήταν αναμμένα σε κάθε επιφάνεια του χώρου και λευκά, αληθινά τριαντάφυλλα  γέμιζαν μεγάλα βάζα πάνω στα τραπέζια. Το καλύτερο ήταν η αίσθηση που σου άφηνε η παραμονή σου στο σαλόνι αυτού του κέντρου. Υπήρχε απόλυτη ηρεμία – κι ας είχα παραδίπλα μου μια κυρία που της έκαναν θεραπεία προσώπου – και ο χρόνος εκεί μέσα ένιωθες ότι σταματούσε, ότι ξεχνιόσουν λίγο και ότι δε σ’ απασχολούσε ο,τιδήποτε τρελό ή αγχωτικό είχες να κάνεις αργότερα. Σίγουρα αυτή η έντονη αίσθηση χαλάρωσης και ηρεμίας που ένιωσα ενισχύθηκε και από τη «ζεν» μουσική που άκουγα καθ’ όλη τη διάρκεια της παραμονής μου εκεί, η οποία γέμιζε το χώρο με φυσικούς ήχους περιβάλλοντος – νερό, αέρα, κελάηδισμα πουλιών κ.λ.π.

Αν λοιπόν ποτέ θελήσετε κάτι ανάλογο μ’ εμένα ή μια διαφορετική περιποίηση που απολαμβάνετε στην Ελλάδα – επειδή η ομορφιά και η καθαριότητα είναι πάνω απ’ όλα δικαίωμα που καλό είναι , όσο μπορούμε, να μην το χάσουμε! – και δεν ξέρετε εδώ που να ψάξετε, ρίξτε μια ματιά σε αυτό το χώρο που σας προτείνω και εναλλακτικά οπλιστείτε με υπομονή και ψυχραιμία ώστε να ψάξετε και να βρείτε κάτι που θα σας ταιριάζει και θα σας ικανοποιεί .

Σχολιάστε

