20 υπέροχα soundtracks ταινιών

Θέλοντας να “μπω” στο 2013 με το δεξί, είπα να γράψω ένα άρθρο για ένα από τα πιο αγαπημένα μου αντικείμενα: τις ταινίες! Σήμερα βέβαια θα αναφερθώ και στο πιο ωραίο κομμάτι μιας ταινίας κατ’ εμέ: στη μουσική επένδυση μιας ταινίας, τα λεγόμενα soundtracks.

Απαραίτητη διευκρίνιση: στη λίστα μου περιέχονται μόνο συνολικά soundtracks και όχι μεμονωμένα κομμάτια που γίνανε γνωστά. Προτείνω δίσκους που από την αρχή ως το τέλος έχουν φοβερά κομμάτια και δεν μοσχοπούλησαν απλά γιατί έγινε πολύ γνωστό μόνο ένα κομμάτι από την ταινία. Γι’ αυτό και πολλές γνωστές μουσικές δεν περιέχονται στη λίστα – είναι για άλλη κατηγορία. Ελπίδα μου είναι όλο και περισσότεροι άνθρωποι με τα χρόνια ν’ αγαπούν ολοκληρωμένα soundtracks και να γνωρίζουν πολλές και διαφορετικές μελωδίες ταινιών που θα τους ταξιδεύουν σε νέα αλλά και γνώριμα μονοπάτια, όπως κι εμένα τόσα χρόνια.

Υποσημείωση: Επεξηγήσεις στη μουσική δε χρειάζονται γι’ αυτό και δε θα παρεμβάλλεται κανένα σχόλιο μου. Απλά ΑΚΟΥΣΤΕ!!!

20) Pretty Woman

19) Step Up 1

18) American Beauty

17) Chicago

16) Avatar

15) Forrest Gump

14) Gladiator

13) Matrix

12) Moulin Rouge

11) The fountain

10) Titanic

09) West Side Story

08) Lord of the Rings

07) The Godfather

06) Romeo and Juliet

05) Last of the Mohicans

04) Frida

03) Amelie

02) 2046

01) Τα άπαντα της Walt Disney*

* γιατί αν υπάρχει άνθρωπος που μπορεί να βρει ποιο είναι το ωραιότερο, εμένα να ‘ρθει  και να μου τρυπήσει τη μύτη!!!

Σχολιάστε

