Τέλος πρώτου κύκλου!

"to be continued..."
«to be continued…»

Επιτέλους ήρθε αυτή η μέρα, αυτή η στιγμή… Τα μαθήματα και οι εξετάσεις γι’ αυτή τη χρονιά τέλος! Πριν 2 ώρες έβαλα την τελευταία τελεία στο γραπτό μου ευχόμενη να περνάω το μάθημα (Αχ Θεούλη μου, κάνε να μην έχω να δώσω πολλά μαθήματα από τη νέα χρονιά κι εγώ θα είμαι καλό κορίτσι, θα δεις… θα περιορίσω τις «ζαβολιές» μου ένα 10% – μην το ξεφτιλίσουμε κιόλας!).

Λοιπόν, τώρα ξεκινάει η  πραγματική χαλάρωση και διασκέδαση:  χριστουγεννιάτικο ρεβεγιόν με φίλους – αφού τα Χριστούγεννα όλοι θα είμαστε στα σπίτια με τις οικογένειες μας – με φαγητό, ποτό, μουσική, μέχρι να φύγει το στρες και η αρνητική ένταση όλων αυτών των ημερών…

Ξεκινάω «ζέσταμα» πίνοντας ήδη την πρώτη μου μπύρα κι έπεται συνέχεια… Ω ρε τι έχει να γίνει απόψε!

Σχολιάστε

