Διαβάζοντας με παρεούλα

Μια από τις πιο ωραίες εμπειρίες για να θυμάμαι σε όλο το υπόλοιπο της ζωής μου είναι το διάβασμα των τελευταίων ημερών. Προς Θεού, δε θέλω να θυμάμαι το διάβασμα και το άγχος μου για τις εξετάσεις – αυτά καλύτερα να τα ξεχάσω σιγά-σιγά για να μη βλέπω εφιάλτες το βράδυ!-, αλλά θα ήθελα πολύ να μου μείνουν  κάποιες εικόνες από το τραπέζι στο οποίο καθόμασταν και θα καθίσουμε κι άλλες φορές ως τα μέσα της ερχόμενης βδομάδας, για να διαβάσουμε όλες μαζί. Μια Ολλανδέζα, μια Βελγίδα, δυο κορίτσια από την Ισλανδία κι εγώ.

Ποτέ δεν πίστευα διαβάζοντας ως φοιτήτρια στο ελληνικό πανεπιστήμιο, ότι το διάβασμα σε μια ομάδα μπορεί να είναι τόσο διασκεδαστικό και τόσο χρήσιμο. Είναι λες και ήρθε η σωστή στιγμή και μαζί της και οι σωστοί άνθρωποι για να το διαπιστώσω κι αυτό. Είναι κάτι τόσο καινούριο και διαφορετικό απ’ αυτό που έχω συνηθίσει! Και όσο επιφυλακτική ήμουν στην αρχή, τόσο τώρα μου αρέσει και δε θέλω να σταματήσω αυτή τη διαδικασία όσο γράφω εξετάσεις και δίνω μαθήματα.

Νιώθεις ότι κερδίζεις χρόνο και ώρες διαβάσματος. Μια ιδέα που μπορεί να σου έπαιρνε ώρες μέχρι να τη «συλλάβεις» εάν διάβαζες μόνος, εντέλει μπορεί να την κατανοήσεις καλύτερα και ταχύτερα βρισκόμενος σε μια καλή ομάδα διαβάσματος. Αρκεί όλα τα μέλη της ομάδας να ακούν, να προτείνουν, να είναι συνεργάσιμα και να θέλουν πολύ να βοηθήσουν ο ένας τον άλλον. Τότε ναι, η μελέτη θα πάει καλά κι εσύ θα νιώθεις ότι όντως μαθαίνεις αυτά που πρέπει να μάθεις.

Άιντε να δούμε λοιπόν πως θα πάνε οι εξετάσεις αυτή τη βδομάδα με το συγκεκριμένο σύστημα διαβάσματος και κατανόησης της ύλης. Είμαι αισιόδοξη αλλά κλασσικά μέχρι να δω τον τελικό βαθμό, σταυρώνω απλά τα δάχτυλα και περιμένω.

Σχολιάστε

