Από 1η Δεκέμβρη χιονίζει στο Μάαστριχτ!

Χθες μιλούσα με τη μάνα μου. «Έβγαλε ψυχρούλα εδώ» μου είπε, και από το μυαλό μου πέρασε η αποκρουστική υγρασία της Θεσσαλονίκης να διαπερνά τα κόκκαλα μου! «Ποια ψυχρούλα ρε μάνα; Εδώ χιονίζει» την ενημέρωσα, για να πάρω – φυσικά! – την απάντηση: «Να ντύνεσαι καλά, μην αρρωστήσεις». «Ναι ρε μάνα, ντύνομαι καλά» – τι θέλω και μιλάω;!;!

Εννοείται ότι πρώτη φορά στη μέχρι τώρα σύντομη ζωή μου αντίκρισα κανονικό χιόνι το βράδυ της 1ης Δεκέμβρη. Μη φανταστείτε τώρα χιόνι που σκέπασε τα πάντα. Αλλά όπως και να το κάνουμε οι πρώτες χοντρές, λευκές νιφάδες είναι γεγονός και συνεχίζονται – κατά διαστήματα – εδώ και τέσσερις μέρες.

Τα προγνωστικά κάθε χρόνο για την πόλη μας και τις γύρω περιοχές δείχνουν πως στις πιο «βαριές» χειμωνιάτικες μέρες θα φτάσουμε τους -20 βαθμούς Κελσίου περίπου. Και ήδη ν’ αναρωτιέμαι πώς θα την παλέψω η Ελληνοπούλα σε τέτοιες θερμοκρασίες  και τι ειδικά ρούχα θα ‘πρεπε ν’ αγοράσω για να μπορώ να βγαίνω από το σπίτι και να μην παγώνω στα δέκα μέτρα που θα διασχίζω. Αρκεί να πω ότι σήμερα το πρωί για να πάω μέχρι τη σχολή μου (7 λεπτά με το ποδήλατο) κάλυψα σχεδόν κάθε σπιθαμή του σώματος μου. Μόνο τα μάτια και μια μύτη  ξεχώριζαν αλλά κι αυτά σιγά-σιγά πρέπει να καλυφθούν (καλά η μύτη, όχι τα μάτια!). Μιλάμε για πολύ κρύο!

Και να πάρει ευχή, είναι μόνο αρχές Δεκεμβρίου! Δε θέλω να φανταστώ τι θα γίνει από το Γενάρη και μετά. .. Μπρρρρρ….

Σχολιάστε

