100 Likes και 7 ½ ευχαριστώ από ‘μένα!!!

«vravio»

Ανοίγω που λέτε σήμερα τη σελίδα αυτού εδώ του blog για να δω πώς πάνε τα πράγματα και να κάνω κάτι μικρές αλλαγές που ήθελα και «πέφτω» πάνω σε κάτι που δεν είχα ξαναδεί ποτέ μέχρι τώρα. Μια ανακοίνωση που συνοδευόταν από μια εικόνα βραβείου, η οποία με πληροφορούσε ότι το blog μου άγγιξε πια τα 100 Likes. Μου πήρε λίγα δευτερόλεπτα ( ήμουν αγουροξυπνημένη και προφανώς ακόμη δε «λειτουργούσα»!) για ν’ αντιληφθώ το «καλό νέο» και να χαμογελάσω πλατιά! Τη χαρά μου συνόδευσε πολύ γρήγορα η ιδέα να μοιραστώ μαζί σας το νέο και φυσικά να μην ξεχάσω να ευχαριστήσω τον καθένα από εσάς για τη «στήριξη» και την προτίμηση σας!  7 ½  Ευχαριστώ από ‘μένα λοιπόν και ξεκινάω:

  1. Ευχαριστώ τους επίσημους followers αυτού του ιστολόγιου. Το να λαμβάνεις την «ειδοποίηση» ότι κάποιος θέλει να ενημερώνεται για τις νέες σου αναρτήσεις και να τις διαβάζει, μόνο ικανοποίηση και περηφάνια μπορεί να σε γεμίσει!
  2. Ευχαριστώ όσους δεν έχουν προσωπικά ιστολόγια, αλλά μπήκαν ή μπαίνουν ακόμη και παρακολουθούν τις αναρτήσεις μου.
  3. Ευχαριστώ όσους «μοιράστηκαν» αναρτήσεις από το παρόν ιστολόγιο, σε άλλες σελίδες όπως facebook, twitter ή οπουδήποτε αλλού (πρόσφατα έκατσα και είδα αναλυτικά τα shares και  χάρηκα πολύ!)
  4. Ευχαριστώ όσους μπήκαν στη διαδικασία να σχολιάσουν/κρίνουν/αμφισβητήσουν τ’ οτιδήποτε εδώ μέσα γιατί έτσι με κάνανε να νιώσω ότι έγραψα κάτι «ουσιαστικό» και ικανό να προκαλέσει τον οποιονδήποτε διάλογο, ενώ  μ’ αυτό τον τρόπο η συζήτηση μπορεί να επεκταθεί και σε κάτι που εγώ δε σκέφτηκα ν’ αναφέρω (αυτό κι αν είναι ωραίο και ελπιδοφόρο!)
  5. Ευχαριστώ όσους θέλησαν αλλά δεν τόλμησαν για κάποιο λόγο να σχολιάσουν και τους προσκαλώ από εδώ και μπρος να το κάνουν. Δημιούργησα αυτή τη σελίδα πάνω απ’ όλα για να επικοινωνήσω με τους αναγνώστες της και όχι για να εκπέμπω έναν διαρκή μονόλογο που σε κανέναν δε λέει τίποτα. Οπότε δεκτά πάσης φύσεως σχόλια, ακόμη και ανώνυμα αν κάποιος δε θέλει να βάλει ούτε το ψευδώνυμο του.
  6. Ευχαριστώ όλους τους φίλους μου, οι οποίοι ξέρανε ή μάθανε στην πορεία γι’ αυτό το ιστολόγιο και μπορεί να μπήκαν από μία μέχρι αμέτρητες φορές και να διάβασαν αναρτήσεις μου. Η φιλία δεν είναι κάτι δεδομένο – όπως και οτιδήποτε άλλο που αξίζει σ’ αυτή τη ζωή – οπότε είναι πολύ ωραίο να έχεις  ανθρώπους,  που σε ξέρουν πάνω από μια δεκαετία, οι οποίοι μπαίνουν συχνά και να σε «διαβάζουν»  γιατί θέλουν να βλέπουν πώς περνάς και πώς αντιλαμβάνεσαι τις νέες καταστάσεις της ζωής σου κι έπειτα σπεύδουν να σου πουν μ’ ενθουσιασμό το πόσο τους αρέσει το blog σου!
  7. ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ όλους σας για την υπομονή σας να διαβάσετε τα άρθρα μου, μικρά και μεγάλα, περισσότερο και λιγότερο ενδιαφέροντα ή καλογραμμένα. Μ’ αρέσει να γράφω (εξ’ ου και η απόφαση μου να δημιουργήσω αυτό το ιστολόγιο) αλλά ξέρω ότι κατά διαστήματα μου ξέφυγαν γραμματικά/συντακτικά/ εκφραστικά λάθη τα οποία πάνω στη βιασύνη μου ή από απροσεξία δεν αντιλήφθηκα ή δε βρήκα χρόνο να διορθώσω. Ευχαριστώ λοιπόν που συνεχίζετε να με διαβάζετε, ξέροντας ότι δε γράφω τέλεια, αλλά πάντα με πρόθεση να σας μεταφέρω τη δική μου οπτική για τα πράγματα και το πώς βιώνω την εκάστοτε κατάσταση

&

7 ½.  Κι ένα πιο μικρό «Ευχαριστώ» – έχω την ανάγκη απλά να το πω, χωρίς να ξέρω αν πρέπει να έχω «απολογητικό» ύφος –  που ακόμη δεν άκουσα κάποιο αρνητικό σχόλιο για την ποικιλομορφία που αποκτά το blog μου όσο περνάει ο καιρός. Ξεκίνησε σαν ιστολόγιο εμπειριών από την Ολλανδία, αλλά στο πίσω μέρος του μυαλού μου ήξερα ότι θα γράψω με τον καιρό και γι’ άλλα πράγματα – και να που συμβαίνει – γιατί και ήθελα να μοιραστώ περισσότερες και διαφορετικές σκέψεις μου για ζητήματα τα οποία βρίσκω εξίσου ενδιαφέροντα, αλλά και γιατί όσες προσωπικές εμπειρίες σου και να μοιραστείς από την καινούρια κι ασυνήθιστη καθημερινότητα σου, κάποια στιγμή θα νιώσεις ότι τα πιο βασικά τα έχεις πει και ότι πρέπει πλέον ν’ αναφέρεσαι μόνο σε πολύ «εξαιρετικά» ζητήματα. Και ναι, αυτό έχω αποφασίσει να κάνω κι εγώ πια, ελπίζοντας να σας αρέσουν οι υπόλοιπες θεματικές κατηγορίες μου, εξίσου με τις αρχικές.

 

100 Likes λοιπόν και συνεχίζουμε… σας φιλώ όλους πολύ!!!

2 thoughts on “100 Likes και 7 ½ ευχαριστώ από ‘μένα!!!

  1. 101!
    Η επιθυμία όσο και η ικανότητα να γράφει και να μοιράζεται κάποιος σκέψεις και απόψεις, μου φαινόταν ανέκαθεν ζηλευτή! Όταν ανακάλυψα -κυριολεκτικά- πριν 21 μήνες, οτι μπορούσα να το κάνω μέσω του blog, άρπαξα την ευκαιρία και ξεκίνησα στην αρχή πιστεύοντας οτι έτσι κι αλλιώς δεν θα το διαβάζει κανένας και δεν θα γίνομαι ρεζίλι. Όπου και όταν ανακάλυπτα ωραία και καλή δουλειά, καταλάβαινα οτι πίσω της βρισκόταν κάποιος, κάποια ή κάποιοι που «το πάλευαν» και άξιζαν την προσοχή και την ενθάρρυνση. Στη συνέχεια, η αποδοχή των άρθρων, μου έδωσε θάρρος όχι μόνο να συνεχίσω αλλά να κάνω όσο καλύτερη δουλειά μπορώ ως ανταπόδωση στους ανθρώπους που με τιμούν. Αποτέλεσμα: Βρίσκομαι σε διαδικασία να ασχοληθώ επαγγελματικά με αυτό!
    Για να μην τα πολυλογώ, είναι σπουδαίο κατά την άποψή μου που έγραψες σε αυτό το άρθρο, ότι έχω νοιώσει εγώ και πιθανόν κι άλλοι «συνάδελφοι».
    Ευχαριστούμε και πάντα επιτυχίες!
    (Όσο για την ποικολομορφία, είναι γνώρισμα της ζωής. Γιατί όχι και των blogs;)

  2. Κι εγώ με τη σειρά μου να σ’ ευχαριστήσω για το πολύ όμορφο και ενθαρρυντικό σχόλιο σου και φυσικά να ευχηθώ ό,τι καλύτερο σχετικά με τον νέο επαγγελματικό δρόμο που ανοίγεται μπροστά σου! Θα συνεχίσουμε να τα λέμε😉

Σχολιάστε

