«Κοιτώντας τ’ αστέρια»

Μετά από γενική απαίτηση του κοινού, η νέα μου κατηγορία αναρτήσεων «Κοιτώντας τ’ αστέρια» είναι γεγονός! Τώρα ποιο κοινό θα με ρωτήσει κάποιος, πού, πότε και γιατί; Εεεε, μιλάω για όλους αυτούς που κατά καιρούς με «σπρώχνανε» να γράψω για μια από τις μεγαλύτερες «καψούρες» μου, την αστρολογία, λέγοντας μου: «Αφού το ‘χεις ρε συ, γιατί δε γράφεις;».
Ε, λοιπόν, δεν ξέρω αν «το ‘χω», αλλά την αστρολογία σίγουρα την αγαπάω – κατά περιόδους μάλιστα τρελά και παθιασμένα – και μου φαίνεται δελεαστικότατη ιδέα το να γράφω, για όλα όσα έχω πρήξει τους γνωστούς και τους φίλους τα τελευταία χρόνια, με τον δικό μου τρόπο και την «ιδιόμορφη» (είπα να το πω ευγενικά!) αντίληψη μου.
Προσεχώς λοιπόν, έρχονται νέες, αστρολογικές αναρτήσεις! :)

Σχολιάστε

