Ολλανδικές αγορές, η συνέχεια!

Τα ψώνια και οι ανακαλύψεις συνεχίζονται. Το παράδοξο της υπόθεσης είναι ότι ποτέ στη ζωή μου δεν υπήρξα τρομερά καταναλωτικό ον. Πάντα θα ψώνιζα σε λογικά πλαίσια και στις περισσότερες περιπτώσεις έβγαινα για ψώνια γιατί πραγματικά θα χρειαζόμουν κάτι και όχι για να προσθέσω στα είκοσι τζιν μου, το εικοστό πρώτο. Ίσως είναι θέμα χαρακτήρα, ίσως μεγάλωσα ξέροντας πως τα λεφτά δε πετιούνται όπου και όποτε μου καπνίσει εμένα, από δυο γονείς που ποτέ δεν είχαν μεγάλη οικονομική άνεση, αλλά μ’ ένα «μαγικό» τρόπο φρόντιζαν να μη μας λείψει τίποτα. Έτσι, ερχόμενη στην Ολλανδία και γνωρίζοντας τι αντέχει ο οικογενειακός προϋπολογισμός μας, ήξερα πως δε θα μπορούσα να ψωνίζω ό,τι μου γυαλίσει.

Μόνο που έχω ξαναπεί πως στην Ολλανδία, μπορείς να ξεχάσεις για λίγο τους κανόνες περί σύνεσης και οικονομίας που είχες θέσει σε μια χώρα όπως είναι η Ελλάδα. Στην Ολλανδία, αν ξέρεις ή μάθεις από πού να ψωνίζεις, μπορείς ν’ αγοράσεις πραγματικά πολλά καλά πράγματα σε σχεδόν εξευτελιστικές τιμές. Αρκεί να πω πως εγώ εδώ ένιωσα, ίσως για πρώτη φορά στη ζωή μου, πως είναι να κάνεις shopping therapy και να μην νιώθεις την παραμικρή ενοχή!

Ξεκινάω αμέσως αναφέροντας ένα όνομα: Wibra. Πρόκειται για μεγάλα ολλανδικά πολυκαταστήματα που έχουν ν’ αγοράσεις της Παναγιάς τα μάτια σε τιμές που φαντάζουν μάλλον αστείες. Δύο φορές έχω επισκεφτεί τα συγκεκριμένα μαγαζιά και βγήκα και τις δυο φορές με μια σακούλα προϊόντα στα χέρια μου και μάλιστα άκρως απαραίτητα και χρήσιμα προϊόντα. Από τα Wibra ψώνισα από liposan για τα ταλαιπωρημένα χείλια μου, μέχρι ένα  πλήρες σετ ραπτικά. Αν σας πω πόσα έδωσα για 10 διαφορετικά χρώματα κλωστές, για 20 καρφίτσες, 20 βελόνες, μια δαχτυλήθρα και ένα σωρό άλλα εξαρτήματα, θα γελάσετε μέχρι που θα πηδήξετε από πουθενά! Τα Wibra τα προτείνω, όπως και όλα τα υπόλοιπα καταστήματα παλαιότερα, για έναν και μόνο λόγο: διαθέτουν μεγάλη ποικιλία προϊόντων (εντάξει αυτοκίνητο δεν μπορείς ν’ αγοράσεις από ‘κει, αλλά αγοράζεις ένα σωρό άλλα ωραία πραγματάκια!) σε τρομερά φθηνές τιμές και σε πολύ καλή ποιότητα.

Και τώρα ας πάμε μια βόλτα από τα Kruidvat. Πρόκειται για μια αλυσίδα καταστημάτων ομορφιάς που υπάρχει τόσο στην Ολλανδία, όσο και στο Βέλγιο. Διαθέτουν από φάρμακα, κρέμες και γάζες μέχρι παντός είδους καλλυντικά και γυναικεία εσώρουχα. Από το Kruidvat στο κέντρο του Μάαστριχτ, η συγκάτοικος μου αγόρασε ένα υπέροχο πιστολάκι για τα μαλλιά των 2000 βατ (το άλλο μας άφησε χρόνους δυστυχώς!) με κάτι παραπάνω από 9 ευρώ, ενώ εγώ ρίχνοντας μια ματιά στον τομέα των φαρμάκων εντόπισα κάτι χρυσοπληρωμένες αλοιφές που κουβάλησα μαζί μου από την Ελλάδα, να της έχει μερικά ευρώ φθηνότερες αλλά σε διπλάσια με τριπλάσια ποσότητα! Νομίζω καταλάβατε πολύ καλά γιατί προτείνω και τα συγκεκριμένα καταστήματα!

Για την ώρα σταματώ εδώ τις προτάσεις μου για φθηνά ψώνια στην Ολλανδία. Εννοείται πως θα επιστρέψω σύντομα με νεότερες πληροφορίες και συμπεράσματα από τις τελευταίες αγορές μου.

2 thoughts on “Ολλανδικές αγορές, η συνέχεια!

Σχολιάστε

