Μια νέα αρχή…

Πέμπτη 23/8/2012, λίγο πριν τις 4 το μεσημέρι…

Αν δεν είναι η ώρα τώρα, τότε μάλλον δε θα είναι ποτέ! Επιτέλους, τώρα πρέπει να το κάνω αυτό το blog, που πάντα το πιλάτευα στο μυαλό μου αλλά ποτέ δεν αποφάσισα να το ξεκινήσω… 

Όμως όχι, τώρα που ένας κύκλος ζωής τελειώνει, κι ένας άλλος, νέος πάει ν’ αρχίσει, είναι και η πιο κατάλληλη στιγμή για να το τολμήσω! Τώρα που αφήνω τη Σαλόνικα μου και τη χώρα που αγαπώ, και που ταυτόχρονα κάποιες φορές δεν την αντέχω (όπως και πολλοί άλλοι, οι οποίοι ήταν εδώ, αλλά τώρα είναι κάπου εκεί  έξω), για να ξεκινήσω το μεταπτυχιακό μου και μια νέα ζωή (από πολλές απόψεις) στη συννεφιασμένη Ολλανδία!

Σήμερα, λοιπόν κάνω ένα νέο βήμα (ας είναι με το δεξί!) και μια νέα τρέλα σίγουρα!

Ελπίζω αν ποτέ σας βγάλει ο δρόμος  – τυχαία ή όχι – εδώ, και κάνετε μια στάση στη σελίδα μου, να βρείτε κι έναν ευχάριστο λόγο, να μείνετε λίγο παραπάνω… αν πάλι όχι, καλή συνέχεια στην περιήγηση σας!

Για τους υπόλοιπους, τους ήδη υποψιασμένους (μου ‘ρχονται ήδη ορισμένοι στο μυαλό μου!) καλά να είμαστε και καλά να περνάμε, τόσο εδώ μέσα, όσο κυρίως έξω από ‘δω!

Επίλογος: Είμαι απλά μια τρελή Σαλονικιά και μ’ αρέσει να γίνεται κουβέντα! Είμαι η Φανή και θα μιλάω για ό,τι μου φαίνεται αλλά και για ό,τι δε μου φαίνεται ωραίο!

Σχολιάστε

